Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газов инжекцион на моно-инжекция?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газов инжекцион на моно-инжекция?

    който има такава уредба може да спорели тук (напълно е възможно да ви кажа тествано е)

    #2
    кола

    Ако не взима някакви сигнали от основния ECU би трябвало да стане .На Пунто сигнала на дюзите е едни и на 4 те дюзи все едно е моно
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Ако не взима някакви сигнали от основния ECU би трябвало да стане .На Пунто сигнала на дюзите е едни и на 4 те дюзи все едно е моно
      Взима сигла от дюзата на моното.Прав си колега пунтото е чисто моно един минус и един плус оправляват дюзите.

      Коментар


        #4
        Тва като настроика на "Фул Груп" сигурно се пуска, така всички дюзи цвъркат едновремено по малко. Аз бях питал на времето, ставало ама все некви проблеми изскачали по настроиките, и не оправдах цената. То не че обикновената ми легна кои знае колко по евтино.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          А има ли смисъл?Какъв е икономическият ефект?Според мен всичко опира до парите и затова се прави!
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #6
            Slavi_Lancia написа:
            Тва като настроика на "Фул Груп" сигурно се пуска, така всички дюзи цвъркат едновремено по малко. Аз бях питал на времето, ставало ама все некви проблеми изскачали по настроиките, и не оправдах цената. То не че обикновената ми легна кои знае колко по евтино.
            Замислял съм се,че ако наистина работи така,то няма маи никаква полза от него.При моноинжекциона с плочка така или иначе всяки цилиндър си засмуква по колкото може.Плочката ако се подбере правилно и се направи кадърна настроика,дава и приличен разход.Вървежът също може да се докара според предпочитанията.С ГИ предполагам ще се икономисва малко газ при ППХ.Неясно ми остава в какъв друг режим ще има преимущество.Може би при рязко ускорение,колата ще реагира малко по-бързо,защото няма да се разчита на вакуума в колектора да засмуче повече газ,а дюзите ще си я впръскат....Всичко това са само догадки естествено.Не съм чул за такъв монтаж,при положение че наи-евтиният турски ГИ струва над 400лв.,клиентска цена,без монтажа и без бутилка и тръби,без прословутата евросонда.Къде му излиза края?За тези пари все ще се намери къде да се монтира цяла обикновена уредба,а за 100лв отгоре може би дори с необходимите емулатори и симулатори,при добро желание.Наистина ми е интересно има ли сметка от такава уредба на кола с мононжекцион.
            Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

            Коментар


              #7
              Na4ko_0 написа:
              Slavi_Lancia написа:
              Тва като настроика на "Фул Груп" сигурно се пуска, така всички дюзи цвъркат едновремено по малко. Аз бях питал на времето, ставало ама все некви проблеми изскачали по настроиките, и не оправдах цената. То не че обикновената ми легна кои знае колко по евтино.
              Замислял съм се,че ако наистина работи така,то няма маи никаква полза от него.При моноинжекциона с плочка така или иначе всяки цилиндър си засмуква по колкото може.Плочката ако се подбере правилно и се направи кадърна настроика,дава и приличен разход.Вървежът също може да се докара според предпочитанията.С ГИ предполагам ще се икономисва малко газ при ППХ.Неясно ми остава в какъв друг режим ще има преимущество.Може би при рязко ускорение,колата ще реагира малко по-бързо,защото няма да се разчита на вакуума в колектора да засмуче повече газ,а дюзите ще си я впръскат....Всичко това са само догадки естествено.Не съм чул за такъв монтаж,при положение че наи-евтиният турски ГИ струва над 400лв.,клиентска цена,без монтажа и без бутилка и тръби,без прословутата евросонда.Къде му излиза края?За тези пари все ще се намери къде да се монтира цяла обикновена уредба,а за 100лв отгоре може би дори с необходимите емулатори и симулатори,при добро желание.Наистина ми е интересно има ли сметка от такава уредба на кола с мононжекцион.
              Ми турски с тази цена трябва да е с златен изпарител,тази цена да не е за Тамоната или както е известна Прогаз(мое лично мнение много добър ГИ "Тамона") А колкото до ползата при моното е толкова и при пълната инжекция,някой коли с пълен инйекцион стават подобре с конвекционална уредба(повече вървят и харчат малко)от колкото същия модел с ГИ.Това е индивидоално за модела.за настройката фулгруп и мерцедес е фулгруп а работи по добре последователно,за алфата 33 1.7 16в босер също.За сметката всеки сам си решава,а дали има сметка на кола инжекцион с ГИ вместо конвенционална?

              Коментар


                #8
                Именно нящо такова по-конкретно ме интересуваше и благодаря за споделеното.Хубаво е да се знае кое защо се слага и какви са ползите от него,не да се догатва човек,както аз си разсъждавам в предния пост
                Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                Коментар


                  #9
                  Ми турски с тази цена трябва да е с златен изпарител,тази цена да не е за Тамоната или както е известна Прогаз(мое лично мнение много добър ГИ "Тамона") А колкото до ползата при моното е толкова и при пълната инжекция,някой коли с пълен инйекцион стават подобре с конвекционална уредба(повече вървят и харчат малко)от колкото същия модел с ГИ.Това е индивидоално за модела.за настройката фулгруп и мерцедес е фулгруп а работи по добре последователно,за алфата 33 1.7 16в босер също.За сметката всеки сам си решава,а дали има сметка на кола инжекцион с ГИ вместо конвенционална?
                  Хубуу де как работят последователно, кои им казва кога да отварят и по колко, от къде газ компа взима инфо и решава, аиде за фул груп ясно, ама как става да бачкат последователно за всеки цилиндър като на пълната инжекция?
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    В Тамоната има една опция в която тя може да си ги превъне софтуерно от фулгруп в 2/2.

                    Коментар

                    Working...
                    X