който има такава уредба може да спорели тук (напълно е възможно да ви кажа тествано е)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газов инжекцион на моно-инжекция?
Collapse
X
-
Тва като настроика на "Фул Груп" сигурно се пуска, така всички дюзи цвъркат едновремено по малко. Аз бях питал на времето, ставало ама все некви проблеми изскачали по настроиките, и не оправдах цената. То не че обикновената ми легна кои знае колко по евтино.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Тва като настроика на "Фул Груп" сигурно се пуска, така всички дюзи цвъркат едновремено по малко. Аз бях питал на времето, ставало ама все некви проблеми изскачали по настроиките, и не оправдах цената. То не че обикновената ми легна кои знае колко по евтино.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Na4ko_0 написа:Slavi_Lancia написа:Тва като настроика на "Фул Груп" сигурно се пуска, така всички дюзи цвъркат едновремено по малко. Аз бях питал на времето, ставало ама все некви проблеми изскачали по настроиките, и не оправдах цената. То не че обикновената ми легна кои знае колко по евтино.
Коментар
-
Ми турски с тази цена трябва да е с златен изпарител,тази цена да не е за Тамоната или както е известна Прогаз(мое лично мнение много добър ГИ "Тамона") А колкото до ползата при моното е толкова и при пълната инжекция,някой коли с пълен инйекцион стават подобре с конвекционална уредба(повече вървят и харчат малко)от колкото същия модел с ГИ.Това е индивидоално за модела.за настройката фулгруп и мерцедес е фулгруп а работи по добре последователно,за алфата 33 1.7 16в босер също.За сметката всеки сам си решава,а дали има сметка на кола инжекцион с ГИ вместо конвенционална?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар