Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да не би мястото, където са поставени щуцерите в колектора, да не е подходящо ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Не е от щуцерите -идеални са.

      Коментар


        ама ти стана антиреклама на метанов ижекцион,аз съм виждал само една ланча дедра с 1.8 мотор с хитачи комп. с подобен проблем обаче човека не разбираше и 1 година докато му беше гаранционна вися да му я настройват после си я караше както му я оставиха за последно.много го беше яд ,защото уредбата я свали от един москвич който смени за ланчията ,а мосвето никави проблеми.разбира се от старата уредба използва само бутилката и клапана и пълначката ,сложиха му инжекцион ....Добре,според теб от какво тресе мотора ,от бедна или от богата смес?Янко имаше мнение че дюзите не могат да работят кратко време ,за това ги настройвал дори малко по дълго време от минималното за модела .мисля че беше с по малки дюзи с по дълго време на отваряне,сега ти като си без аванс процесор и мощноста на двигателя ти е по малка и ако постигнеш задоволителен резултат на празен ход ,нямаш тяга в високи -така ли е или бъркам
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          dan4o написа:
          постигнеш задоволителен резултат на празен ход ,нямаш тяга в високи -така ли е или бъркам
          Tочно така е.Янко я гледа на Старосел, това което той предлага го направих, проблема е, че при тези условия колата гасне моментално.За да не гасне, трябва да докарам газови времена (2те точки на празен ход от картата) от сорта на 4мс.Играх си и е коефициентите, не и не.4 неща не съм сменил все още:1. датчик за температурата на газ2. датчик за температурата в редуктора3. мап сензор4. самият редуктор
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            гласувам за мап сензор + вероятен проблем в бензиновата система - може би ниско налягане в рейката на бензина
            emzo написа:
            dan4o написа:
            постигнеш задоволителен резултат на празен ход ,нямаш тяга в високи -така ли е или бъркам
            Tочно така е.Янко я гледа на Старосел, това което той предлага го направих, проблема е, че при тези условия колата гасне моментално.За да не гасне, трябва да докарам газови времена (2те точки на празен ход от картата) от сорта на 4мс.Играх си и е коефициентите, не и не.4 неща не съм сменил все още:1. датчик за температурата на газ2. датчик за температурата в редуктора3. мап сензор4. самият редуктор

            Коментар


              klima написа:
              На Мареята с Тамоната бензиновите времена бяха 3,2-3,4 мс,а сега с полския компютър са около 2,4-2,6 мс.Не мога да го обясня,но е така.Това след разкачен акумулатор за 12ч и работа на място поне 20 мин на бензин.
              обяснявам - адаптация п.с. няма да влизам в спор с който и да е , че не съм прав !

              Коментар


                Момчета частичен успех, ама свърши метанЯ в бутилките, отивам да заредя и ще докладвам.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Днес разкачих пак акумулатора, след час я запалих и я оставих да работи, докато включи перката - някъде около 8 мин.После я покарах малко на бензин и я закачих с ФЕС.Бензиновите времена бяха средно 2.9мс, колкото е посочено и в сървис менюала.Минимум ги видях 2.7мс, като включи перката скачат на 3.12мс.Ето едновременно следене на времената с ФЕС и Тамоната:http://youtu.be/y1nxFcobVMIНа видеото се вижда, защо скачат бенз. времена.Т.е. смятам, че проблем с бензина нямам и нямам намерение да ровя повече.Тъй, разпробих щуцери на 3.0мм, но се оказа, че имам такива само за валтек рейката и нея сложих.1 път се калибрира, повече не иска, както и да е.Колата тръгна усезаемо по-добре. След калибрацията пак нямаше празен ход, но след като обедня сместта, се стабилизира и то много добре. После пък успях да я вдигна графиката спрямо бензиновите точки и НЕ гаснеше.Докато не пусна климатика Направих осцилограма на клатенето на оборотите на наляганията, после ще я обработя и кача.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Ако имаш нужда мога да ти подаря два комплекта щуцери за Валтек.Разпробити са мисля на 2.3 и 2.4 мм.
                    еx-fiat bravo 1.6 16V
                    now-fiat marea 1.8 16V

                    Коментар


                      u_bo написа:
                      гласувам за мап сензор + вероятен проблем в бензиновата система - може би ниско налягане в рейката на бензина
                      Утре хващам подред 2-3 по-серизони сервиза и ще гледам да видим налягането в рейката, около 3 бара някъде, нали ?МАП сензора ... мога да отскоча тия дни до Енчо, да взема неговия за проба.@klima - благодаря ти, но няма нужда
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        Момчета ..... лошо .... системата беше конвертирана до LPG и работи идеално.За метана - днес е пробвано с нови филтри, чисто нова ламбда сонда, нов МАП датчик .....Остават 2 неща - редуктор- Тамона ЕКУ , просто да не работи с метан като хоратаЛошото е, че ако тръгна на сляпо, това значи да кихна между 300 и 600лв .......Някой колега с метанов инжекцион, ако има желание да помогне, идеята е да пусна маркуч от редуктора за метана и за вакуума и да се подадат 12в. на клапана на редуктора.Така да елиминирам редуктора като причина.Не съм ли карък майка му да е*а ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          Няма пълно щастие Емо.При мен като затегна щуцерите на рейката докрай и загубвам ниските.Дали с тях се калибрира рейката не знам.Развивам ги на око да са еднакви и работата на двигателя заспива.Днес бутнах отново таблицата и особенно лявата колонка която никой не казва как трябва да се направи.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            Аз съм факир вече, не искам някой да ми дава акъл кое и как, аз го знам, просто разполагам с кофти хардуер/софтуер.Днеска настроих една мареа 1.8 на газ с Тамона и съм адски доволен от постигнатото.Спешно ми трябва кола с метанов инжекцион да пуснем 2 маркуча1. метан - ниско налягане от донора към рейката на моята кола2 вакууум - от моята кола към редуктора на донораи 12в. на клапана на редуктора.За 10 мин работа ама едва ли някой ще се престраши
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Tornado написа:
                              Няма пълно щастие Емо.При мен като затегна щуцерите на рейката докрай и загубвам ниските.Дали с тях се калибрира рейката не знам.Развивам ги на око да са еднакви и работата на двигателя заспива.Днес бутнах отново таблицата и особенно лявата колонка която никой не казва как трябва да се направи.
                              а като загубиш ниските, какво ’си мисли’ ЕКУ/б/ по въпроса? в смисъл какви са показанията на ламбдата?

                              Коментар


                                Една такава питанка:Откъде мога да закупя кабела, само кабела, който идва в комплекта с AEB 510N ?Не преходника, а самия кабел.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X