днес реших да си направя експеримент на мойта кола (хюндая ) че е пълен инжекцион и нямам никакви проблеми от описаните по горе ,значи откачих кабела за на ТАП-а от газовия клапан и колата все едно е с предварението на бензина ,двигателя стана муден,почна да се усеща климатика,и неще да върви ,трябва все едно с петата да подавам газ, и най малкия товар се усеща-подгряване на задно стъкло ,климатик ,ако дам рязко газ и забива муцуна.върнах си нещата по старому и колата си тръгна без проблемите .та взе ли тап ? ако си близо до пловдив ще ти дам да направиш едно кръгче със и без него че да се види разликата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Нямам ТАП и не виждам причина играенето на оборотите да е от ТАП-а.Коментари ?emzo написа:Направих одеве логове, в тамона се наричат осцилограми.В случая от празен ход, натискам педала на газта и го пускам, вижда се как оборотите (синята линия) подскачат от 700 до 1000. Това е проблема дефакто.rpm - бензин - газ:Тук аз нищо нередно не виждам.обороти - диф.налягане:Мнение ?Налягане в колектора - обороти:Тия спадове до 0.1 бара, нормално ли са ?Ламбда - обороти:F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Спада в вакума в колектора е напълно нормален и при пълно отваряне на дросела може да стане и 0.Графиките са ти наред колебаене на обороти след изфорсирване най-често се получава от обогатяване .Изключи стъпковия мотор ,после прехвърли на газ и тогава си нагласи ниските ако ниските са ти около 3 мс то пробвай да намалиш коефицента при всички бензинови времена под това.При отпускане на газта от високи обороти имаме 0мс време и при преминаване през 1500-1600 оборота се вклюва време за принудителен празен ход докато паднат на 850 а там се пуска време мс за ниски и точно тези преходи е се ебават .Трябва да имаш и настройка за излизане от принудителен празен ход /тактове на бензин или настройка на мс време които не се влияят от обороти и натоварване/ поиграй си с нея.
Коментар
-
u_bo
u_bo написа:..нали ти е ясно , че работата на ДВГ-ти се управлява от бензиновото ЕКУ ДОРИ КОГАТО СИ НА МЕТАН ?...ilkor написа:Ето при мен как е. http://youtu.be/oOkTXKkjeyc
Коментар
-
Не, бяхме се разбрали да му направя клипчето Аз толкова се чудих дали да не сложа и аз метан, но фактът че оставах без багажник ме отказа (+ категоричното НЕ на жената )дайте да не спамим повече ...В моя софтуер (предполагам и във всички други) си се виждат времената и на бензиновите и на газовите инжектори и това което разбрах е, че като минавам от газ на бензин и обратно не трябва да има изменения в показанията на бензиновите.
Коментар
-
Всегда подбирайте давление на холостом ходу - рекомендуется давление 1,4 бар дляLPG и 2,0 - 2,2 бар для CNG .Винаги избирайте налягането на празен ход - препоръчителното налягане 1,4 бараLPG и 2.0 - 2.2 бара за сгъстен природен газ т.е. метан, още някой в СТЗ ако ме накара да пусна редуктора на 1 бар и ще го халосам по главата с ЕКУ-тоF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
http://youtu.be/Uq533Q1Fcq8Понеже съм нахален ама разбирай много нахален, ама адски нахален, си имам бета версия на Тамоната от Владимир Орлов директно Та по негов съвет направих една корекция по софта.Вече съм официален бета тестер Но ! Има 2 варианта:1. проблема е от алтернатора, защото сега си работи идеално, като пич от класа., съответно и колата2. проблема е в Тамоната и в следващите версии ще има повече инфо и опции Мисля ако до Събота е наред всичко да се напия като КазакF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
u_bo
заковал си го.от новия софт ли се оправи?сега ако пуснеш и последната картинка с новия софт как изглежда, ще е най-добре!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар