Моля Ви се, техник съм , всичко е запоявано.Ще я логна и във ФЕС после.@МЕМО - викаш да се доверя на калкулатора на БСМ ?-------Един страничен въпрос, откъде да взема сигнал за оборотите, понеже от бобината не ги отчита коректно и се налага да ползвам опцията виртуални рпм.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
u_bo
за мен на ПХ графиката не трябва да изглежда така.на бензин е по-добре, но пак не е както трябва.не виждате ли, че оборотите не мърдат - явно е!от къде тогава е това играене на сместа?всичко което сте писали за фронтовете на ламбдата и тнт е вярно ако има преходни състояния на ДВГ,ако натискаш газта, после отпускаш; .. ако ускориш и после задържиш постоянна скорост ..а на този ПХ такава графика показва проблеми.повтарям - на бензин е леко по-добра, но пак не е както трябва.п.с. логни я ламбдата на газ и бензин през ФЕС-а , ако качиш и времената на инжекторите според ФЕС-а заедно с ламбдата също ще помогне.
Коментар
-
@u_bo - в Петък ще сложа работеща сонда.@МЕМО - сложих 2мм щуцери, налягането го вдигнах до макса 2.5 бара газовото време падна на 6.50мсОт 1.8 бара до 2.5 падна от 7.5 до 6.5Къде е тогава шибания проблем ? Давам на Тамоната, че съм с неработеща ламбда - все тая.Рейката е Валтек Type 30 3 Ohmp.s. четох нейде че маркучите от рейката до колектора не трябва да са повече от 20см, следователно ги скъсих от 23 на 20см всичките.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Моля Ви се, техник съм , всичко е запоявано..Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
u_bo написа:за мен на ПХ графиката не трябва да изглежда така.на бензин е по-добре, но пак не е както трябва.не виждате ли, че оборотите не мърдат - явно е!от къде тогава е това играене на сместа?всичко което сте писали за фронтовете на ламбдата и тнт е вярно ако има преходни състояния на ДВГ,ако натискаш газта, после отпускаш; .. ако ускориш и после задържиш постоянна скорост ..а на този ПХ такава графика показва проблеми.повтарям - на бензин е леко по-добра, но пак не е както трябва.п.с. логни я ламбдата на газ и бензин през ФЕС-а , ако качиш и времената на инжекторите според ФЕС-а заедно с лабдата също ще помогне.
Коментар
-
emzo написа:@u_bo - в Петък ще сложа работеща сонда.@МЕМО - сложих 2мм щуцери, налягането го вдигнах до макса 2.5 бара газовото време падна на 6.50мсОт 1.8 бара до 2.5 падна от 7.5 до 6.5Къде е тогава шибания проблем ? Давам на Тамоната, че съм с неработеща ламбда - все тая.Рейката е Валтек Type 30 3 Ohmp.s. четох нейде че маркучите от рейката до колектора не трябва да са повече от 20см, следователно ги скъсих от 23 на 20см всичките.
Коментар
-
emzo написа:точно тази рейка ми беше горещо препоръчана......
Коментар
-
u_bo
сега чак видях - това са глупости - ламбдата при тази температура въобще не работи.не подвеждай друг път такаemzo написа:Лилавото е ламбдата, ей сегичка ще я пусна на бензин.----------Ето и на бензин:
Коментар
-
По въпроса на колегата emzo , ако нямаш проблеми във високи обороти и натоварвания нищо повече не пипай и никаква рейка не купувай.Стремежа за постигане на минимално газово време на ниски е свързан единствено с добрата работа на високи обороти,защото колкото по големи времена имаме на ниски обороти толкова са по големи и на високи а когато минат 20 мс вече не могат да бъдат отработени от бавни газови рейки/дюзите остават постоянно отворени/ което не е толкова голям проблем защото хем на ниски е икономична ,хем кат натиснеш върви,проблема е в прехода между нормално работещи и постоянно отворени дюзи който се изразява в прекъсване/придърпване при преминаване през определени обороти с пълна газ ,най често в диапазона от 4500 до 5000оборота.Ако всички изброени до тук проблеми съществуват при теб ти трябва по бърза рейка.Предложих ти хоризонт защото скоро гледах обява за хубави пари в нашия форум.Що се отнася до графиката с времената ,нейната форма няма никакво значение и може да си прави каквито си иска чупки ,всяка кола е различна ,тя такава е и целта ,да си я настроиш както ти харесва и няма как винаги да е права линия.По въпроса за липса на контрол върху сместа при ниски обороти- /неравномерни обороти/ с големи отвори -2,4 това си е проблем на всички евтини рейки,че и на доста от скъпите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар