Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Адаптация има и на Браво и на Марея и Купе и на Либра но не с ФЕС или Виза, требе си тестер от ИСТИНСКИТЕ.С ФЕС и Веза само гледаш и триеш грешки който в повечето случай след това се възтановяват, хубавото на това ЕКУ е че не записва много много грешките, и ако някой датчик даде грешка, ЕКУто почва да работи по свойте таблици и изключва датчика от схемата. Ако датчика е дал само временна грешка, при загасяне на мотора и при следващото парене и чекване и ако ЕКУ-то открие че всичко е ОК, отново работи без грешки. И ГРЕШКИ НЯМА
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      Абстрахираме се изцяло от адаптацията на бензиновото ЕКУ, първо смятам, че такава няма, второ, имам 1000км минати на бензин.---------Един много ламерски въпрос ще задам:Това на снимката (номерацията на инжекторите) правилно ли е, спрямо рейката на листта ? Щото ......
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        Точно този двигател ИМА адаптация на ЕКУ-то.

        Коментар


          emzo написа:
          Абстрахираме се изцяло от адаптацията на бензиновото ЕКУ, първо смятам, че такава няма, второ, имам 1000км минати на бензин.---------Един много ламерски въпрос ще задам:Това на снимката (номерацията на инжекторите) правилно ли е, спрямо рейката на листта ? Щото ......
          Рейката можеш да си я завартиш както искаш( разбирай обърнеш обратно). Важно е кой кабел на кой инжектор ще включиш.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            Е тъй де ама номерацията в листовката и подредбата на цилиндрите се разминава.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Така като гледам: зелен кабел- цилиндър 1кафяв кабел- цилиндър 2жълт кабел- цилиндър 3син кабел - цилиндър 4.Кое не е ясно?Между другото какви са инжекторните времена на другите инжектори? Променя ли се инжекторното време при промяна размера на щуцерите и налягането? Къде гледаш,че ти дава бедна- богата смес? Принципно е нормално да ти дава бедна- богата.
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                Aз ли сложно се изказвам, не знам , но както и да е.По логиката на снимката зеления Н1 газов инжектор, трябва да се включи към 4ти цилиндър.Аз съм ги вързал огледално на снимката, както съответства с цилиндрите.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  dudulia написа:
                  зелен кабел- цилиндър 1кафяв кабел- цилиндър 2жълт кабел- цилиндър 3син кабел - цилиндър 4.
                  Ако са така - ок, така съм ги вързал, ама де*ба блядовете, закво са ги нарисували наобратно ------Колега от форума, снощи ми прати личния си кабел, експериментите продължават довечера след работа, а може на работа Логиката ми май е била малко грешна:
                  emzo написа:
                  при едно усреднено диф. налягане 2.2 бара, за да сваля времето на газовите инжектори, трябва да увеличавам диаметъра на щуцерите
                  по-скоро обратното, при високо диф. налягане, размера на щуцерите пада. Обаче вече не ми останаха щуцери с малък диаметър.Те са бронзови не може ли с поялника да ги запуша и разпробия наново ?
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    emzo написа:
                    Обаче вече не ми останаха щуцери с малък диаметър.Те са бронзови не може ли с поялника да ги запуша и разпробия наново ?
                    С чука действай ...
                    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                    Коментар


                      Василев, ш’та докладвам ! Марчето и тя стана с 10 коня по-малко -----------------Ето прикачени осцилограма на ламбдата на празен ход, нормално ли е ?Под 6.5 на празен ход, не мога да сваля газовите времена.
                      Прикачени файлове
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        emzo написа:
                        Абстрахираме се изцяло от адаптацията на бензиновото ЕКУ, първо смятам, че такава няма, второ, имам 1000км минати на бензин.....
                        това е груба грешка. казвам ти го от опит, а не като заяждане.
                        emzo написа:
                        ....Ето прикачени осцилограма на ламбдата на празен ход, нормално ли е ?..
                        ако синьото ти е обороти, а червеното ламбдата - с това постоянно играене - няма как да си настроиш ГИ - докато не го стабилизирашето ти жокер с който да провериш ДАЛИ съм прав : пусни същата осцилограма на празен ход - следяща ламбдата, НО на бензин.постни я тук и ще говорим !!!

                        Коментар


                          Лилавото е ламбдата, ей сегичка ще я пусна на бензин.----------Ето и на бензин:
                          Прикачени файлове
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            -----------------Ето прикачени осцилограма на ламбдата на празен ход, нормално ли е ?Под 6.5 на празен ход, не мога да сваля газовите времена.[/quote]Под 6.5 милисекунди ще смъкнеш времената като дигнеш диф. налягане.Спри да си играеш с дюзите- топлата вода са я открили вече в BSM и ти казват 2.2мм. колкото до графиката ,ако 1секунда е времето между 2 вертикални линии то сместа ти е перфектна което можеш да потвърдиш с графика за бензин при същите условия както ти каза колегата.Ламбда коефицентът не е постоянно напрежение давано от ламбда сондата нито пък зависи от минимума и максимума на напрежението а е коефицент на стръмност на импулсите. Тоест колкото по бързо се сменя минимума с максимума по графиката толкова по добре работи датчика и по добра е сместа ти.Логиката сочи че колкото е по малка разликата между минимума и максимума по напрежение толкова по-добре компа успява да/ реагира /регулира сместа в много по точни граници. СЕГА ВИДЯХ НОВАТА ГРАФИКА, Е ТО ИЗЛЕЗЕ ЧЕ НА ГАЗ СИ ДОКАРАЛ ПО ДОБРА СМЕС ОТКОЛКОТО НА БЕНЗИН.

                            Коментар


                              Абе това ли ги показва ламбда сондата, що ми се струва че нещо я няма много много, графиката трябва да е доста по плавна и да скача до към 0.8/0.9 а тя не минала над 0.5/0.6, Та с две думи май проблема е в ламбда сондата и не показва коректно.кабелите и как са свързани - запоявани ли са или са на конектори?
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                Графиката зависи от това през какъв интервал се записват точки по нея ,ако е по малък ще изглежда по съвсем друг начин.А това,че не стига до 0.8 0.9 означава че компа успява да реагира бързо и още преди да се дигне графиката е успял да коригира времената и тя почва да спада. А туй 0.5 0.6 дето го гледаш е барове-гледай лилавите букви отстрани.

                                Коментар

                                Working...
                                X