Адаптация има и на Браво и на Марея и Купе и на Либра но не с ФЕС или Виза, требе си тестер от ИСТИНСКИТЕ.С ФЕС и Веза само гледаш и триеш грешки който в повечето случай след това се възтановяват, хубавото на това ЕКУ е че не записва много много грешките, и ако някой датчик даде грешка, ЕКУто почва да работи по свойте таблици и изключва датчика от схемата. Ако датчика е дал само временна грешка, при загасяне на мотора и при следващото парене и чекване и ако ЕКУ-то открие че всичко е ОК, отново работи без грешки. И ГРЕШКИ НЯМА
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Така като гледам: зелен кабел- цилиндър 1кафяв кабел- цилиндър 2жълт кабел- цилиндър 3син кабел - цилиндър 4.Кое не е ясно?Между другото какви са инжекторните времена на другите инжектори? Променя ли се инжекторното време при промяна размера на щуцерите и налягането? Къде гледаш,че ти дава бедна- богата смес? Принципно е нормално да ти дава бедна- богата.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:зелен кабел- цилиндър 1кафяв кабел- цилиндър 2жълт кабел- цилиндър 3син кабел - цилиндър 4.emzo написа:при едно усреднено диф. налягане 2.2 бара, за да сваля времето на газовите инжектори, трябва да увеличавам диаметъра на щуцеритеF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
u_bo
emzo написа:Абстрахираме се изцяло от адаптацията на бензиновото ЕКУ, първо смятам, че такава няма, второ, имам 1000км минати на бензин.....emzo написа:....Ето прикачени осцилограма на ламбдата на празен ход, нормално ли е ?..
Коментар
-
-----------------Ето прикачени осцилограма на ламбдата на празен ход, нормално ли е ?Под 6.5 на празен ход, не мога да сваля газовите времена.[/quote]Под 6.5 милисекунди ще смъкнеш времената като дигнеш диф. налягане.Спри да си играеш с дюзите- топлата вода са я открили вече в BSM и ти казват 2.2мм. колкото до графиката ,ако 1секунда е времето между 2 вертикални линии то сместа ти е перфектна което можеш да потвърдиш с графика за бензин при същите условия както ти каза колегата.Ламбда коефицентът не е постоянно напрежение давано от ламбда сондата нито пък зависи от минимума и максимума на напрежението а е коефицент на стръмност на импулсите. Тоест колкото по бързо се сменя минимума с максимума по графиката толкова по добре работи датчика и по добра е сместа ти.Логиката сочи че колкото е по малка разликата между минимума и максимума по напрежение толкова по-добре компа успява да/ реагира /регулира сместа в много по точни граници. СЕГА ВИДЯХ НОВАТА ГРАФИКА, Е ТО ИЗЛЕЗЕ ЧЕ НА ГАЗ СИ ДОКАРАЛ ПО ДОБРА СМЕС ОТКОЛКОТО НА БЕНЗИН.
Коментар
-
Абе това ли ги показва ламбда сондата, що ми се струва че нещо я няма много много, графиката трябва да е доста по плавна и да скача до към 0.8/0.9 а тя не минала над 0.5/0.6, Та с две думи май проблема е в ламбда сондата и не показва коректно.кабелите и как са свързани - запоявани ли са или са на конектори?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Графиката зависи от това през какъв интервал се записват точки по нея ,ако е по малък ще изглежда по съвсем друг начин.А това,че не стига до 0.8 0.9 означава че компа успява да реагира бързо и още преди да се дигне графиката е успял да коригира времената и тя почва да спада. А туй 0.5 0.6 дето го гледаш е барове-гледай лилавите букви отстрани.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар