Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    emzo написа:
    Май единия вариант е да коригирам празния ход с коефициента в 2д таблицата.Писах си с руснакът, дето е писал софта на Тамоната и вика, че автокалибровката не минава, понеже газовите време на падат под 5.5мс, да съм вдигнел диф. налягане, колко бе артик Ако сметките са ми правилни, при едно усреднено диф. налягане 2.2 бара, за да сваля времето на газовите инжектори, трябва да увеличавам диаметъра на щуцерите или да вдигам налягането, което повече от 2.5 бара не може.Малко монолог си водя, ама като отворя газ център Три Ем Зет Оу първите 100 ще са с безплатна настройка
    руснака е много правдругия вариант е да увеличиш диаметъра на щуцера

    Коментар


      #92
      u_bo написа:
      така няма как да се калибрира
      Истината е там някъде
      Въпрос в руски форум:подскажите еще вот какой вопрос.у меня лямбда-зонд 4-х проводной.при этом минусовой провод не соединен с массой авто а идет в блок управления и с массой не звонится.какой тогда смысл подключать провод от газового компа к лямбда-зонду?
      Отговор от Администратор и Технический директор TAMONA:Только для визуального контроля.Т.е. само за визуален контрол.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #93
        Момчета, пробвах до 2.8мм с диф. налягане 2.2 бар.До колко да разпробивам ? Долу в колектора е на 5мм, вярно има мегдан, ама ...------------Нещо такова се получава се с 2.2мм и 2.3 бара, не помня вече и аз:
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #94
          твоят автомобил вече не е дизел:Дизелът не пали в обем, а във факел. Бензиновият мотор пали в обем. При бензинът стехиометрията е важна и дори малко отклконение от желаната за дадени режими на двигателя може да се отрази много зле на работата му, което при дизела не е изразено в такава степенти продължаваш да мислиш като дизелджия ремапер.когато забравиш наученото при дизела - ще го оправиш метановия ГИ за 20-30 минути.разбери едно - ламбдата ти е ОСНОВНИЯ датчик за коригиране на сместа, тя не е САМО за ’наблюдение’ !щом показва, че сместа не ти е в норми - съобрази се с показанията и коригирай нещо: времена, налягане, диаметър щуцери...

          Коментар


            #95
            Два бързи въпроса Как се държи дебитомера?Какво налягане ти прави всмукателните колектори и какъв е диаметъра на щуцера дето си го монтирал зада мери налягането МАП на МИ.Сега ще ти дам една нова насока за размисъл, когато при мен намаля налягането в всмукателния колектор ламбдата ламбдата работи коректно, закача ли МАП на ГИ забива грешка в ламбда сондата, е повярвай ми не знам що го прави.Пробвай да следиш и двата компа успоредно зада я хванеш, пробвай и как щесе държи без да е закачен маркуча на МАП сензора.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #96
              Последно - дебитомера на бензин - идеално.Налягане в смук. колектор 0.3бара, щуцера ... трябва да го вадя и да меря, стандартния в комплекта.Ламбдата уж работи, щото ми наду главата софта да казва богата, бедна смес.Нямам осцилоскоп да я видя, разчитам на фес и тамоната.-------------И пак да кажа, вчера казвах на Тамоната да не ползва ламбдата, после дори я разкачих, промяна в газовите времена аз лично НЕ видях.Да не кажете, че не ми увира главата, но съм склонен да вярвам на руснака.Естествено ако има доказателства в обратното .... абе не мога да кажа на черното бяло....
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #97
                Без да разбирам от ГИ да се изкажа и аз. Доколкото знам, имаш газов ГИ (за мен лично метан или LPG все тая...), който трбва да се настрои според показанията на бензиновият компютър. Знам, че в общи линии газовият ГИ трябва да ’копира’ от ECU как да се държи в различните режими. Знам, че се обучава в движение, за да може да копира таблицата по възможност в целият диапазон. Ти обучи ли го в движение? По възможност посети Янко да го настрои. Както ти каза u_bo при ГИ ламбдата е основен датчик, но само за ’наблюдение’, т.к. при не добра или непълна таблица на ГИ няма как да се коригира сместа по нея, докато (с риск сега да има вълна от ропот ) примерно при обикновенна АГУ (без значение метан или LPG) както при мен с ЛК сместа се коригира дирекно според показанията на ламбдата, като се пренебрегват други датчици.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #98
                  Е аз на ръка я коригирах и да в движение също, вървежа в момента е много приятен.Ама не, искам да видя коректно завършена АВТОкалибровка и тогава да си я пипна, проблема е повече принципен
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #99
                    Не разбирам какво имаш да пипаш след коректна калибровка? Пак опираме до мнението на u_bo, а именно, че в работен режим двигателят е най-икономичен и колата върви най-добре при оптимална смес. Казвам работен режим много общо, като идеята е да се изключат крайностите - ниска/висока температура(под 50 и над 110 градуса), рязко ускорение и празен ход(над 45’ и 0’ на TPS), ниски/високи обороти (под 1500 и над 4000). При посочените крайности и на ECU не му пука за ламбдата.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      emzo, добре е че си я настроил ръчно. щом си следил показанията на ламбдата с ФЕС-а -- ок предполагам, че резултата ще е добър.имам само едно малко съмнение - взел ли си предвид ефекта ’адаптация’ на основното ЕКУ ?

                      Коментар


                        Не виждам опция за адаптиране на това ЕКУ във ФЕС.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          emzo написа:
                          Не виждам опция за адаптиране на това ЕКУ във ФЕС.
                          за да сме полезни на колегите, които след време ще четат темата:ти всъщност не намираш опция за "ресет на адаптацията" , нали?това не означава, че ЕКУ не е с адаптация.имаш ли сървиз мануъл за твоя модел Ланча? ако имаш - пусни един линк да погледна.

                          Коментар


                            Да, прав си, няма опция за ресет, няма обаче и информация за адаптацията му. При 1.8 на БРаво/а има ли ?Сервизно също няма. Имаше някакъв ДТЕ, но нищо интересно вътре, само разни схеми.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              emzo написа:
                              Да, прав си, няма опция за ресет, няма обаче и информация за адаптацията му. При 1.8 на БРаво/а има ли ?Сервизно също няма. Имаше някакъв ДТЕ, но нищо интересно вътре, само разни схеми.
                              коя година е Либрата?

                              Коментар


                                2000
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X