За рейка не е ясно колко пари си готов да дадеш. Според мен от предлаганите в БГ рейки, най-добро решение цена/качество е Рейл или Валтек нискоомни (1-1,5Ом), като за рейл бих ти препоръчал Апачи. Имай предвид,че се появиха доста турски ментета. Доколкото знам за Фобос Рейл прави рейки на 1,5 Ома.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Тъй, рейката е взета, налягането е избрано - минималното за редуктора 1.8 бара диф.Утре ще пробвам с различни диаметри на щуцерите и мисля до края на деня да съм приключил вече.Преди малко я засякох магистрално при 130км/ч - 5.58кг/100 с турската рейка и настройки ала миш маш.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
След 2 дена проби, размера на щуцерите за тоз двигател е между 2.2 и 2.3мм.Налягането поне 2.2 бара.Днеска я докарах на много приличен вървеж във високоите, обаче на празен ход пак взе да гасне.Общо взето един бляд, беше написал в руски форум, една приблизителна формула и долу горе познава:кубатура + 0,4-0,6 за метанпочвам да се съмнявам в дефектно ЕКУ.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
u_bo
emzo написа:След 2 дена проби, размера на щуцерите за тоз двигател е между 2.2 и 2.3мм.Налягането поне 2.2 бара.Днеска я докарах на много приличен вървеж във високоите, обаче на празен ход пак взе да гасне.Общо взето един бляд, беше написал в руски форум, една приблизителна формула и долу горе познава:кубатура + 0,4-0,6 за метанпочвам да се съмнявам в дефектно ЕКУ.
Коментар
-
Май единия вариант е да коригирам празния ход с коефициента в 2д таблицата.Писах си с руснакът, дето е писал софта на Тамоната и вика, че автокалибровката не минава, понеже газовите време на падат под 5.5мс, да съм вдигнел диф. налягане, колко бе артик Ако сметките са ми правилни, при едно усреднено диф. налягане 2.2 бара, за да сваля времето на газовите инжектори, трябва да увеличавам диаметъра на щуцерите или да вдигам налягането, което повече от 2.5 бара не може.Малко монолог си водя, ама като отворя газ център Три Ем Зет Оу първите 100 ще са с безплатна настройкаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
u_bo
emzo написа:Не ми е ясно, ако ми беше ясно, нямаше да питам тук Бензиновото ЕКУ, нищо не казва, на бензин нямам ядове.Ламбдата като почне да се калибрира, ту богата смес, то бедна, пробвах да и кажа на тамоната да не я гледа, пробвах и с изключена такава.
Коментар
-
emzo написа:Май единия вариант е да коригирам празния ход с коефициента в 2д таблицата.Писах си с руснакът, дето е писал софта на Тамоната и вика, че автокалибровката не минава, понеже газовите време на падат под 5.5мс, да съм вдигнел диф. налягане, колко бе артик Ако сметките са ми правилни, при едно усреднено диф. налягане 2.2 бара, за да сваля времето на газовите инжектори, трябва да увеличавам диаметъра на щуцерите или да вдигам налягането, което повече от 2.5 бара не може.Малко монолог си водя, ама като отворя газ център Три Ем Зет Оу първите 100 ще са с безплатна настройкаBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар