emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
u_bo
-
Така, получих 2 имейла от Фобос БГ и от РоманоБГ.Да плача или да се се смея, не знам вече.Чакам отговор и от Романо Италия, ако не отговорят утре ги награбвам по телефона.При мен редуктора под 1.74 бара не пада, измерено със софтуера ! А и от прочетеното из руските сайтове по-малко от 1.7 за метан не ми трябва .... уж.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Aз пък мисля ,че имейлите които са ти пратили са съвсем коректни .От романо са ти казали 1,05 това е налягането на изпарителя /те не могат да знаят на ква кола ще го слагаш нито пък какво е подналягането в нейните колектори а оттам и какво ще бъде диференциалното налягане/ .От фобос пък са ти казали диференциалното щото те това виждат в софтуера си /горе долу толкова 1700-2000 милибара
Коментар
-
Е чак такава голяма разлика, къде са 1.0 , къде са 1.8.Ето каква я свърших днес:Сложих рейка RAIL 1.5 Оhm с щуцер 1.8мм.Редуктора е на диф. налягане 1.8бара, неговото налягане е 2.2бара - пак според софтуера на Тамоната.Автокалибровката минава прекрасно, после в движение пуснах трейс и коригирахме картата.Върнах моята рейка и просто след 3000рпм колата е мъртвец, да не говорим, че не може да мине в никакъв режим автокалибровка.Мои изводи - или рейката е мега зле (бавна) или е разцентрована до неузнаваемост.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
rotdot
emzo написа:Е чак такава голяма разлика, къде са 1.0 , къде са 1.8.Ето каква я свърших днес:Сложих рейка RAIL 1.5 Оhm с щуцер 1.8мм.Редуктора е на диф. налягане 1.8бара, неговото налягане е 2.2бара - пак според софтуера на Тамоната.Автокалибровката минава прекрасно, после в движение пуснах трейс и коригирахме картата.Върнах моята рейка и просто след 3000рпм колата е мъртвец, да не говорим, че не може да мине в никакъв режим автокалибровка.Мои изводи - или рейката е мега зле (бавна) или е разцентрована до неузнаваемост.
Коментар
-
rotdot
rotdot написа:emzo написа:Е чак такава голяма разлика, къде са 1.0 , къде са 1.8.Ето каква я свърших днес:Сложих рейка RAIL 1.5 Оhm с щуцер 1.8мм.Редуктора е на диф. налягане 1.8бара, неговото налягане е 2.2бара - пак според софтуера на Тамоната.Автокалибровката минава прекрасно, после в движение пуснах трейс и коригирахме картата.Върнах моята рейка и просто след 3000рпм колата е мъртвец, да не говорим, че не може да мине в никакъв режим автокалибровка.Мои изводи - или рейката е мега зле (бавна) или е разцентрована до неузнаваемост.
Коментар
-
Ами мет. инж. го взех много изгодно, просто рейката излезе кофти. И да, друго си е сам да се научи човек.Благодарности на Янко, за инфото което ми сподели и всеки друг, който помага, а някои хора дори ми казаха едва ли не, че хляба им изяждам.Споко бе хора, основния ми доход на пари е много далече от автомобилите.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Който търси намира Eй го производителя на рейката ми:http://www.nlplpg.com/default-1.asp.htmДраснах им един мейл да им поискам спецификации на рейкатаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse
Коментар