Toва го гледах.Пробвах одеве с 2.4мм дюзи и във високите върви страхотно колата, но в ниските я няма никаква, а на празен ход гасне.Рових из руските сайтове, масово за метан препоръчват от 1.8 нагоре бара диф. налягане.
1. наистина погледни какво е писал МЕМО2. малко заяждане от мен -ти като бивш нафтаджия забравяш/или не знаеш/ че бензиновия ДВГ е система с обратна връзка. /край заяждане. Тази обратна връзка е ламбдата. Когато имаш проблем с ’невървене’ гаснене и подобни - винаги поглеждай ст0ста н ламбдата. Така ще разбереш проблема от какво е - бедна смес или богата смес. И ще можеш да правиш корекции.Виж в темата заГИ на пандата - Слави е писал за самоделно уредче за следене показанията на ламбдата.
Чак сега видях, че си е редактирал поста, но и това го знам.Мемо, приемам че софтуера си смята правилно диф. налягане.А за точка 2, прав си, още не възприемам ламбдата.
Така, получих 2 имейла от Фобос БГ и от РоманоБГ.Да плача или да се се смея, не знам вече.Чакам отговор и от Романо Италия, ако не отговорят утре ги награбвам по телефона.При мен редуктора под 1.74 бара не пада, измерено със софтуера ! А и от прочетеното из руските сайтове по-малко от 1.7 за метан не ми трябва .... уж.
Не знам как е при Романо,но при БРЦ редуктор Зенит за метан го дават да работи на между 1600 и 2500мбар, като дават делта Р да е 2000мбар,а в случай на нужда да се смъква или увеличава налягането.
Aз пък мисля ,че имейлите които са ти пратили са съвсем коректни .От романо са ти казали 1,05 това е налягането на изпарителя /те не могат да знаят на ква кола ще го слагаш нито пък какво е подналягането в нейните колектори а оттам и какво ще бъде диференциалното налягане/ .От фобос пък са ти казали диференциалното щото те това виждат в софтуера си /горе долу толкова 1700-2000 милибара
Е чак такава голяма разлика, къде са 1.0 , къде са 1.8.Ето каква я свърших днес:Сложих рейка RAIL 1.5 Оhm с щуцер 1.8мм.Редуктора е на диф. налягане 1.8бара, неговото налягане е 2.2бара - пак според софтуера на Тамоната.Автокалибровката минава прекрасно, после в движение пуснах трейс и коригирахме картата.Върнах моята рейка и просто след 3000рпм колата е мъртвец, да не говорим, че не може да мине в никакъв режим автокалибровка.Мои изводи - или рейката е мега зле (бавна) или е разцентрована до неузнаваемост.
Е чак такава голяма разлика, къде са 1.0 , къде са 1.8.Ето каква я свърших днес:Сложих рейка RAIL 1.5 Оhm с щуцер 1.8мм.Редуктора е на диф. налягане 1.8бара, неговото налягане е 2.2бара - пак според софтуера на Тамоната.Автокалибровката минава прекрасно, после в движение пуснах трейс и коригирахме картата.Върнах моята рейка и просто след 3000рпм колата е мъртвец, да не говорим, че не може да мине в никакъв режим автокалибровка.Мои изводи - или рейката е мега зле (бавна) или е разцентрована до неузнаваемост.
Сигурен съм, че ще успееш, като чета, но защо не отиде да ти сложат едно ланди, например, и да забравиш, ама наистина да забравиш, много по-евтино ли ти излиза или ти е интересно просто? Защото аз имам софтуера и е много интересно да ровичкаш и да си я правиш, ама друго е преди това 60000км само да съм карал.
Е чак такава голяма разлика, къде са 1.0 , къде са 1.8.Ето каква я свърших днес:Сложих рейка RAIL 1.5 Оhm с щуцер 1.8мм.Редуктора е на диф. налягане 1.8бара, неговото налягане е 2.2бара - пак според софтуера на Тамоната.Автокалибровката минава прекрасно, после в движение пуснах трейс и коригирахме картата.Върнах моята рейка и просто след 3000рпм колата е мъртвец, да не говорим, че не може да мине в никакъв режим автокалибровка.Мои изводи - или рейката е мега зле (бавна) или е разцентрована до неузнаваемост.
Сигурен съм, че ще успееш, като чета, но защо не отиде да ти сложат едно ланди, например, и да забравиш, ама наистина да забравиш, много по-евтино ли ти излиза или ти е интересно просто? Защото аз имам софтуера и е много интересно да ровичкаш и да си я правиш, ама друго е преди това 60000км само да съм карал.
Благодаря за темата за кабела, старият беше започнал да прави магарии, купен оригинално за целта, сега ми се изясниха нещата и си преправих другия за ФЕС
Ами мет. инж. го взех много изгодно, просто рейката излезе кофти. И да, друго си е сам да се научи човек.Благодарности на Янко, за инфото което ми сподели и всеки друг, който помага, а някои хора дори ми казаха едва ли не, че хляба им изяждам.Споко бе хора, основния ми доход на пари е много далече от автомобилите.
Коментар