Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?

    еку - Tamona ProGasрейка - gascontrol 3Ohmредуктор -ROMANOКолата е от подписа 1.8 131к.с.Интересува ме като за начало, колко мм. трябва да е отвора на дюзите и на какво диференциално налягане трябва да е редуктора ?да подчертая, че става дума за CNG , не за LPG
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Проявявам сериозен интерес по същич въпрос и се надявам някои д ани посветне с колегата emzo.Замислил съм монтаж на метанов инжекцион на една по-нова каруца и въпросите зададени в предния пост пряко ме интересуват.За момента още събирам информация каква да е системата,изпарителя,дюзите,като качество цена и съвместимост.С монтажа има кои да ми помогне,а и с четене и насоки бих могъл и сам да се оправя(няма да ми е първата удедба,но ще е първият инжекцион),правилно подбраните компоненти и настроиката след това са ми по-голям проблем.
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    Коментар


      #3
      Емо от това по лесно няма. :D Диференциалното налягане трябва да е преблизително 1бар. На това налягане работи най добре. Тази газова работи най добре на отваряне на дюзите от порядъка на 4.5/5мс. на тихи обороти. Тези времена на дюзите сем постигат с калибровачните отвори.

      Коментар


        #4
        настроиха ми я на 1.5 бара и с 2мм отвори.беше адски спъната, после ми дадоха щуцери, които да разпробия на 2.1мм и се отпуши , но не е както искам.придърпва много като върна газта, много рядко при ускорение.после ще сглобя един кабел и ще изчета конфиг. файл
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Добре,редактирах си мнението,нека бъде изтрито.Извиняваи за проявения интерес и успех
          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

          Коментар


            #6
            Колега, ако обичаш не ми цапай темата, на никого нищо не съм плащал, за да търся отговортност.МИ е инсталиран с приятел, хардуерно монтажа е без забележки (според моите стандарти, а който ме познава, знаe че са много високи), остава софтуерната част.-------------
            Тези времена на дюзите сем постигат с калибровачните отвори
            т.е. 2мм ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              За метана може по висико налягане но да не е прекалено понеже няма да може да отворят дюзите. За метана може да направиш диференциалното да е от порядъка на 1.2/1.3бара но не е желателно да е повече понеже същинското налягане е 1.5/1.7бара в зависимост от под-налягането в колектора. Емо да не забравиш да направиш настройката в движение че е важна!

              Коментар


                #8
                Уфф значи никаква не са я свършили, налягането е 1.5 бара, дали не беше 1.6.Времето на дюзите(2.1мм) е от сорта на 8.5-9мс. и само на празен ход я настройваха.Вярно ли е, че трябва да мина някакъв пробег, за да "улегнели" мембраните на редуктора ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Уфф значи никаква не са я свършили, налягането е 1.5 бара, дали не беше 1.6.Времето на дюзите(2.1мм) е от сорта на 8.5-9мс. и само на празен ход я настройваха.Вярно ли е, че трябва да мина някакъв пробег, за да "улегнели" мембраните на редуктора ?
                  На празен ход ли е това време?
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    Да, само на празен ход я настройваха.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Аз нали ти казах колко трябва да е на празен ход газовата дюза. :D Да не забравиш че когато колата работи на газ и на бензин времето на бензиновите дюзи трабва да почти едно и също.

                      Коментар


                        #12
                        Май ще ти идвам на гости :D
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Май ще ти идвам на гости :D
                          И какво ти е направил човека та да му ходиш на гости?Сега сериозно в СТ. ЗАГОРА Стефан мисля че работеше с Тамона.Мога да ти дам телефон ако желаеш.

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            Май ще ти идвам на гости :D
                            Незнам какво чакаш още
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              Изчетох преди малко конфиг файла:
                              Прикачени файлове
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X