Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    За рейка не е ясно колко пари си готов да дадеш. Според мен от предлаганите в БГ рейки, най-добро решение цена/качество е Рейл или Валтек нискоомни (1-1,5Ом), като за рейл бих ти препоръчал Апачи. Имай предвид,че се появиха доста турски ментета. Доколкото знам за Фобос Рейл прави рейки на 1,5 Ома.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #77
      Тъй, рейката е взета, налягането е избрано - минималното за редуктора 1.8 бара диф.Утре ще пробвам с различни диаметри на щуцерите и мисля до края на деня да съм приключил вече.Преди малко я засякох магистрално при 130км/ч - 5.58кг/100 с турската рейка и настройки ала миш маш.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #78
        Каква рейка избра?
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #79
          Tова, от суеверие ще запазя в тайна , докато всичко тръгне.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #80
            Пак никва не я свърших.Пробвах с дюзи от 1.5 до 2.8мм и тъпата Тамона все вика, че били малки.На 1.85 бара и 2.3мм почти изравни графиката и накрая пак почва да ми писва вече.Мъничко ми остава да мина на LPG
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #81
              Мъничко ти остава да минеш на дизел.
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                #82
                Икономичния ти ремап, замина в историята
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #83
                  emzo написа:
                  Мъничко ми остава да мина на LPG
                  Ще стане човек от тебе ей
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #84
                    След 2 дена проби, размера на щуцерите за тоз двигател е между 2.2 и 2.3мм.Налягането поне 2.2 бара.Днеска я докарах на много приличен вървеж във високоите, обаче на празен ход пак взе да гасне.Общо взето един бляд, беше написал в руски форум, една приблизителна формула и долу горе познава:кубатура + 0,4-0,6 за метанпочвам да се съмнявам в дефектно ЕКУ.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #85
                      Имам едни спомени че те предопредих за марката и какви ядове бра с нея Венко/Снейк/
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #86
                        emzo написа:
                        След 2 дена проби, размера на щуцерите за тоз двигател е между 2.2 и 2.3мм.Налягането поне 2.2 бара.Днеска я докарах на много приличен вървеж във високоите, обаче на празен ход пак взе да гасне.Общо взето един бляд, беше написал в руски форум, една приблизителна формула и долу горе познава:кубатура + 0,4-0,6 за метанпочвам да се съмнявам в дефектно ЕКУ.
                        е добре, аз така и не разбрах едно:ти наясно ли си защо ти гасне на празен ход? погледна ли показанията на ламбдата?какво мисли ЕКУ на колата по въпроса / оригиналното ЕКУ - на бензин/?

                        Коментар


                          #87
                          Не ми е ясно, ако ми беше ясно, нямаше да питам тук Бензиновото ЕКУ, нищо не казва, на бензин нямам ядове.Ламбдата като почне да се калибрира, ту богата смес, то бедна, пробвах да и кажа на тамоната да не я гледа, пробвах и с изключена такава.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #88
                            Май единия вариант е да коригирам празния ход с коефициента в 2д таблицата.Писах си с руснакът, дето е писал софта на Тамоната и вика, че автокалибровката не минава, понеже газовите време на падат под 5.5мс, да съм вдигнел диф. налягане, колко бе артик Ако сметките са ми правилни, при едно усреднено диф. налягане 2.2 бара, за да сваля времето на газовите инжектори, трябва да увеличавам диаметъра на щуцерите или да вдигам налягането, което повече от 2.5 бара не може.Малко монолог си водя, ама като отворя газ център Три Ем Зет Оу първите 100 ще са с безплатна настройка
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #89
                              emzo написа:
                              Не ми е ясно, ако ми беше ясно, нямаше да питам тук Бензиновото ЕКУ, нищо не казва, на бензин нямам ядове.Ламбдата като почне да се калибрира, ту богата смес, то бедна, пробвах да и кажа на тамоната да не я гледа, пробвах и с изключена такава.
                              така няма как да се калибрира

                              Коментар


                                #90
                                emzo написа:
                                Май единия вариант е да коригирам празния ход с коефициента в 2д таблицата.Писах си с руснакът, дето е писал софта на Тамоната и вика, че автокалибровката не минава, понеже газовите време на падат под 5.5мс, да съм вдигнел диф. налягане, колко бе артик Ако сметките са ми правилни, при едно усреднено диф. налягане 2.2 бара, за да сваля времето на газовите инжектори, трябва да увеличавам диаметъра на щуцерите или да вдигам налягането, което повече от 2.5 бара не може.Малко монолог си водя, ама като отворя газ център Три Ем Зет Оу първите 100 ще са с безплатна настройка
                                Ами сметни го и започни да увеличаваш по малко диаметъра на дюзите. Например при диамеът 2,2мм лицето на отвора е 3.799 мм^2 , а при 2.3мм лицето вече е 4.15 мм^2, което 9% разлика. Ако разсъжденията са ми вярни,то според мен спокойно можеш да вдигнеш размера с 2 десети и ще има нужда от намаляване на налягането.
                                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                                Коментар

                                Working...
                                X