Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    emzo написа:
    Выбор диаметра жиклеров. Предварительно, для форсунок валтек 3 Ом и им подобных,можно расчитать по формуле:D=P/10k, где D- диаметр жиклера в мм.Р- мощность двигателя в кВт.К- количество циллиндров.Рекомендуется применить жиклер меньшего диаметра, чем расчетный. Окончательнымкритерием является длительность газового импульса на х.х., в установившемся режиме и напрогретом двигателе. Оно должно быть 5-5,5мс.Дифференциальное давление регулируется в редукторе при работе двигателя на газе.Нормальным считается диф. давление в пределах 0,9 - 1,1 Бар. В случае более мощныхдвигателей, можно поднимать до 1,1 -1,2Бар. Еще более высокое давление нужно выставлять, еслив качестве топлива применяется метан.
    Oт ПДФа на тамоната.Д= 96квт/10*4 = 2.4ммНалягане 09-1.1бар-аПри метан още по-високо, колко обаче .... бабини им трънкини.
    1.5 bar
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #47
      2.7мм, но това е за Тамоната, всеки производител си ги смята различни.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #48
        emzo написа:
        ...Лошото е че преди малко прецаках кабела и чак утре ще имам нов.
        я кажи как точно успя - да се знае за всеки случай.
        emzo написа:
        ...Според калкулатор на Бардолини, при зададената мощност и моя изпарител и диф. налягане щуцерите трябва да са на 2.5мм.Обаче на 2.5мм не можа да се калибрира.
        къде е този калкулатор? линк?

        Коментар


          #49
          u_bo написа:
          къде е този калкулатор? линк?
          Калкулатора е в програмата за настройка.
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #50
            http://www.fobosgas.com/productv/489...mlВъпрос - на горния редуктор какво е минималното диференциално налягане ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #51
              ivan_pop написа:
              u_bo написа:
              къде е този калкулатор? линк?
              Калкулатора е в програмата за настройка.
              При използване на вградения в софтуера на БСМ калкулатор точния надпис в софтуера е " НАЛЯГАНЕ НА ИЗПАРИТЕЛЯ" -никъде не пише диференциално.

              Коментар


                #52
                Taka де, ама той като избера Романо, си го слагам сам си избира 1.8 бара.А аз под 1.8бара не мога да го сваля !Диф. налягане.Изобщо който питам, все различни версии разправя.Единия вика 1.2 бара, другия вика 2.5 , метана работи на 2 пъти по-високо налягане.И ....
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #53
                  Eдинственото с което трябва да се съобразяваш при инсталация и конфигуриране на всеки газов инжекцин са минималните времена с които ще работят газовите инжектори ,те са, и още дълго време ще останат най слабата част и недостатък на ГИ .Затова и алгоритъма на настройка се започва оттам.1. Какво е мин. инж. време при което дадената рейка ще работи стабилно. -- примерно 4мс.2. Калкулирания диаметър на дюзите за изхранване на тези коне при налягане на изпарителя с което той излиза от завода.Важно е изпарителя да работи с заводското си налягане защото неговия/ дебит на изпарена газ / киловати/ ,топлообменна площ м/у антифриза и газта/ са изчислени при това налягане. 3.Диференциалното налягане което ще се получи няма никакво значение -стига да не излиза от работното налягане на рейката Пример: при налягане 3 бара на входа на рейката електромагнитите няма да имат сила да му противостоят /отворят ,затворят/.4.Изобщо не те интересува в кой софт какви диаметри и налягания препоръчват .Минималното време мс за всяка рейка е дадено в описанието и ,налягането на всеки изпарител е описано в техническата му документация.5. След всичко това в софтуера се стремиш да постигнеш работа на газ на ниски обороти с инжекторни времена на газ възможно най близки до минималните възможни с които рейката може да работи.

                  Коментар


                    #54
                    emzo написа:
                    Taka де, ама той като избера Романо, си го слагам сам си избира 1.8 бара.А аз под 1.8бара не мога да го сваля !Диф. налягане.Изобщо който питам, все различни версии разправя.Единия вика 1.2 бара, другия вика 2.5 , метана работи на 2 пъти по-високо налягане.И ....
                    По повод на написаното ще кажа ,че диференциалното налягане наистина е разлика,но разлика между едно положително и едно отрицателно число. Я си помислете как се пресмята разлика между две сили действащи на един обект/ котва на електромагнит/ в противоположни посоки.

                    Коментар


                      #55
                      Въпрос - кое се разпробива в крайна сметка шуцерите на рейката или щуцерите на колекторите?
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #56
                        На рейката разбира се ,на колекторите трябва да са с максималния възможен диаметър.

                        Коментар


                          #57
                          Въпроса е, че великите италиански Романо, НЕ дават технически спецификации на великия им редуктор.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #58
                            Сега гледах калкулатора на bsm .По подразбиране приема че романото има налягане 1.8 бара и дава 2мм дюзи при двигател от 124 до 144 коня. което означава че трябва да си настроиш налягането на 1.8 бара с манометър който да включиш някъде между изпарителя и рейката или да си настроиш диференциалното налягане на 2,3 - 2,4 бара. При дюзи 2,1мм калкулатора дава налягане на изпарителя 1.7 бара за мощност от 124 до 144 коня. Така,че ако софтуера ти показва диференциално налягане то трябва да е 2.3 бара. Но трябва да правиш разлика между абсолютно ,относително и диференциално налягане ,защото повечето колеги ,както и 98 процента от майсторите си мислят ,че диференциалното налягане е налягането на изпарителя минус подналягането/вакуума/ в колектора .Тя сметката наистина е тая но никой не отчита ,че подналягането/вакуума/ в колектора е с обратен знак и действа като сила в същата посока като налягането което дава изпарителя и сметката е следната:Налягане на изпарителя -- 1.8 бара Подналягане /вакуум/ --зависи от степента на отваряне на дросела.-- 0,6 бара но с обратен знак.1,8 - (-0.6) = 2.4 бара. А сега някой математик да ме обори.

                            Коментар


                              #59
                              Toва го гледах.Пробвах одеве с 2.4мм дюзи и във високите върви страхотно колата, но в ниските я няма никаква, а на празен ход гасне.Рових из руските сайтове, масово за метан препоръчват от 1.8 нагоре бара диф. налягане.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #60
                                Прочети пак предното ми мнение което току що допълних и помисли.

                                Коментар

                                Working...
                                X