emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
u_bo
emzo написа:...Лошото е че преди малко прецаках кабела и чак утре ще имам нов.emzo написа:...Според калкулатор на Бардолини, при зададената мощност и моя изпарител и диф. налягане щуцерите трябва да са на 2.5мм.Обаче на 2.5мм не можа да се калибрира.
Коментар
-
http://www.fobosgas.com/productv/489...mlВъпрос - на горния редуктор какво е минималното диференциално налягане ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Eдинственото с което трябва да се съобразяваш при инсталация и конфигуриране на всеки газов инжекцин са минималните времена с които ще работят газовите инжектори ,те са, и още дълго време ще останат най слабата част и недостатък на ГИ .Затова и алгоритъма на настройка се започва оттам.1. Какво е мин. инж. време при което дадената рейка ще работи стабилно. -- примерно 4мс.2. Калкулирания диаметър на дюзите за изхранване на тези коне при налягане на изпарителя с което той излиза от завода.Важно е изпарителя да работи с заводското си налягане защото неговия/ дебит на изпарена газ / киловати/ ,топлообменна площ м/у антифриза и газта/ са изчислени при това налягане. 3.Диференциалното налягане което ще се получи няма никакво значение -стига да не излиза от работното налягане на рейката Пример: при налягане 3 бара на входа на рейката електромагнитите няма да имат сила да му противостоят /отворят ,затворят/.4.Изобщо не те интересува в кой софт какви диаметри и налягания препоръчват .Минималното време мс за всяка рейка е дадено в описанието и ,налягането на всеки изпарител е описано в техническата му документация.5. След всичко това в софтуера се стремиш да постигнеш работа на газ на ниски обороти с инжекторни времена на газ възможно най близки до минималните възможни с които рейката може да работи.
Коментар
-
emzo написа:Taka де, ама той като избера Романо, си го слагам сам си избира 1.8 бара.А аз под 1.8бара не мога да го сваля !Диф. налягане.Изобщо който питам, все различни версии разправя.Единия вика 1.2 бара, другия вика 2.5 , метана работи на 2 пъти по-високо налягане.И ....
Коментар
-
Сега гледах калкулатора на bsm .По подразбиране приема че романото има налягане 1.8 бара и дава 2мм дюзи при двигател от 124 до 144 коня. което означава че трябва да си настроиш налягането на 1.8 бара с манометър който да включиш някъде между изпарителя и рейката или да си настроиш диференциалното налягане на 2,3 - 2,4 бара. При дюзи 2,1мм калкулатора дава налягане на изпарителя 1.7 бара за мощност от 124 до 144 коня. Така,че ако софтуера ти показва диференциално налягане то трябва да е 2.3 бара. Но трябва да правиш разлика между абсолютно ,относително и диференциално налягане ,защото повечето колеги ,както и 98 процента от майсторите си мислят ,че диференциалното налягане е налягането на изпарителя минус подналягането/вакуума/ в колектора .Тя сметката наистина е тая но никой не отчита ,че подналягането/вакуума/ в колектора е с обратен знак и действа като сила в същата посока като налягането което дава изпарителя и сметката е следната:Налягане на изпарителя -- 1.8 бара Подналягане /вакуум/ --зависи от степента на отваряне на дросела.-- 0,6 бара но с обратен знак.1,8 - (-0.6) = 2.4 бара. А сега някой математик да ме обори.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар