Slavi_Lancia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Slavi_Lancia написа:От това колко са завити щуцерите в реиката зависи какво разстояние над тях ще остане за буталцата да се вдигат на горе от ел-магнита и да отварят щуцера за преминаване на газ към мотора. Ако тея щуцери не са калибрирани а са завити е така до откат както бяха при мен, стержените-буталцата ( както ги наричат някои) отварят различно и от там и не може да се направи хубава и еднаква смес за всеки цилиндър.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Е тея дето се завиват на реиката от долу бронзовите, с тях при Бигас се калибрира, но при теб калибрацията е от горе в сърцевината на цилиндъра има болт цапнат с червено, което пък ще рече че би трябвало да е калибрирана и да не я закачаш Инак реиката изглежда чудесно п.п. сега допрочетох..., кои ти въртя тея винтове и с каква цел?????? някои калибрира реиката или му скимна да вътри ???Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ихааа, де намери тва модерно нещо моя кит за калибриране е с уста, един път съм го правил ама заспа Как въобще им е дошло на ума да въртят е така едно към гиотере калибрацията не знам.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Точно това е кита. Мисля,че си струва да се съберем няколко човека от форума и да го купим.Така ще можем профилактично да си правим промивка на рейките и да ги регулираме. Бях чел по руските форуми,че препоръчват за рейка Рейл да се пренастрои хода на буталцето (плунжера) още на нови рейки.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Всяка рейка има определени стойности за ход на буталцата, след изминаване на повече километри или ползване на некачествена газ, тези стойности често се променят и оттам променят подаваното към мотора гориво. Желателно е след пробег от 50-60 000 км. рейката да се провери и да се калибрира с висока точност на специален микрометърен стенд. http://www.eurogas-bg.net/info_components.phpПолезно инфо въпроса е всички сервизи за газ ли го правят.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Точна настройка не се прави с ролетка, шублер, микрометър. Прави се с измерване на разход за единица време. По този начин бяха и означенията на жигльорите за карбуратор. Не винаги означението на тях е диаметър, а милилитри са минута, при определен воден стълб.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
dudulia написа:Точно това е кита. Мисля,че си струва да се съберем няколко човека от форума и да го купим.Така ще можем профилактично да си правим промивка на рейките и да ги регулираме. Бях чел по руските форуми,че препоръчват за рейка Рейл да се пренастрои хода на буталцето (плунжера) още на нови рейки.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Выбор диаметра жиклеров. Предварительно, для форсунок валтек 3 Ом и им подобных,можно расчитать по формуле:D=P/10k, где D- диаметр жиклера в мм.Р- мощность двигателя в кВт.К- количество циллиндров.Рекомендуется применить жиклер меньшего диаметра, чем расчетный. Окончательнымкритерием является длительность газового импульса на х.х., в установившемся режиме и напрогретом двигателе. Оно должно быть 5-5,5мс.Дифференциальное давление регулируется в редукторе при работе двигателя на газе.Нормальным считается диф. давление в пределах 0,9 - 1,1 Бар. В случае более мощныхдвигателей, можно поднимать до 1,1 -1,2Бар. Еще более высокое давление нужно выставлять, еслив качестве топлива применяется метан.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар