Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    .........................
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      Опита ли с друг МАП?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        Tornado написа:
        Опита ли с друг МАП?
        Да, но и моя си работи.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          emzo написа:
          Tornado написа:
          Опита ли с друг МАП?
          Да, но и моя си работи.
          Имах същите ядове с моя ГИ преди да забележа ,че ми е сцепен маркуча към МАПа за вакуума.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            Проверено многократно.Нова иснталация съм аз Понеже не всеки чете темата - тази инсталация на LPG работи идеално
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Знам какво си пропуснал Опита ли с друг автомобил Шегичкам се бре, ама признавам ти излезе много упорит, за сега не познавам някои които да хвърли толкова нерви и средства.Слагаи газ и дано всичко там е ок, и без тва метана е по крива нива.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                Slavi_Lancia написа:
                Знам какво си пропуснал Опита ли с друг автомобил Шегичкам се бре, ама признавам ти излезе много упорит, за сега не познавам някои които да хвърли толкова нерви и средства.Слагаи газ и дано всичко там е ок, и без тва метана е по крива нива.
                без ВВТ не е опитал, ама вече е късно

                Коментар


                  Според мен налягането е високо.Проблема идва при излизане от принудителен празен ход.Може да се пробва с по-малко диф. налягане.
                  OVB X18XE1 седан+ГИ

                  Коментар


                    Пробвано е с минималното, позволено от редуктора.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      ама като се замисля, то е 1.8 бара, дали наистина не иска още по-ниско?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        emzo написа:
                        ама като се замисля, то е 1.8 бара, дали наистина не иска още по-ниско?
                        и какво ще помогне това на бедната ти смес на ПХ ?

                        Коментар


                          Никак, но ако редуктора прави рязък спад на налягане (който да не се отчита от датчиците), точно в зоната на п.х. е една добра причина, за гасненето и играенето на оборотите.Реално като я пробвахме на ЛПГ беше с чужд изпарител(работещ).
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            emzo написа:
                            Никак, но ако редуктора прави рязък спад на налягане (който да не се отчита от датчиците), точно в зоната на п.х. е една добра причина, за гасненето и играенето на оборотите.Реално като я пробвахме на ЛПГ беше с чужд изпарител(работещ).
                            при това ’ако’ проблема ще е в датчиците - пак не е от налягането.

                            Коментар


                              Здревайте,понеже и аз водя голяма воина с метанано за сега съм се справил съм готов да пуснеме два маркучаот стилото до либрата за проба.Всеки който познава добре как работи системата не виждам защо да има противда си направите теста. За сега се очертава събота и неделя да съм на гости в пазарджик и ако Енцо иска ще се разберем да си направиме теста.Аз съм със ши**но тартарини но колата е във горе долу добра кондиция на метан . Слагана е уредбата във Италия още през 2003 година,има ОБД ламбда емулатор,НЯМА аванс процесорИМА емулатор на инжекторите и толкоз,даже МАП НЯМА.

                              Коментар


                                Според мен обаче тази кола си има генерален проблемкакто на метан така и на бензин само че на бензин не се усещатака осезаемо и всички сте на мнение че автомобила няма проблемна Бензин. Аз като купих Стилото на метан нямаше празен ход въобще,тяга никаква,на безнин разклатен празен ход но го има и пак леко тромава.Естествено майстор номер 1 каза дросела е за чистене и си ок.Изчистих монтирах ама дръжкиМайстор номер 2 повтори същото и след като се увери че дросела свети каза чв трябва адаптацияОк адаптация и пак йок същата трепетлика.майстор номер 3 ме исзлуша и заключи "мдаа след като си направил всичко това трябва да си купиш дросел,този е за кофата.ОК, отивам в драгичево 200кинта щастлив слагам и пак дръжки колата не откинва.Отивам в Пазарджик и ме пращат при един младеж със сервиз и той ЕНЦО.закачи тестера момчето погледна и каза:Малък вакум! трябва да е между 300 и 330 милибара.от това следва лошо газоразпределение.за да не изписвам още сума ти работи накратко Италянското майсторче е сложило ремъка с едно зъбе в страни .смяна ремък поставяне правилно всичко е ок на метан проблем и се почна ходене по мъките но са седмица мисля че почти съм се справил.На другата ми кола също водих голяма борба заради МАЙСТОРИ които сложили 1,6мм инжектори на 122 коня 1.8(харчи като луда и не върви.Сега Меро е осичка и харчи 10 в града и 9 извън газ но е автомат.

                                Коментар

                                Working...
                                X