.........................
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Знам какво си пропуснал Опита ли с друг автомобил Шегичкам се бре, ама признавам ти излезе много упорит, за сега не познавам някои които да хвърли толкова нерви и средства.Слагаи газ и дано всичко там е ок, и без тва метана е по крива нива.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
Slavi_Lancia написа:Знам какво си пропуснал Опита ли с друг автомобил Шегичкам се бре, ама признавам ти излезе много упорит, за сега не познавам някои които да хвърли толкова нерви и средства.Слагаи газ и дано всичко там е ок, и без тва метана е по крива нива.
Коментар
-
u_bo
emzo написа:ама като се замисля, то е 1.8 бара, дали наистина не иска още по-ниско?
Коментар
-
u_bo
emzo написа:Никак, но ако редуктора прави рязък спад на налягане (който да не се отчита от датчиците), точно в зоната на п.х. е една добра причина, за гасненето и играенето на оборотите.Реално като я пробвахме на ЛПГ беше с чужд изпарител(работещ).
Коментар
-
Здревайте,понеже и аз водя голяма воина с метанано за сега съм се справил съм готов да пуснеме два маркучаот стилото до либрата за проба.Всеки който познава добре как работи системата не виждам защо да има противда си направите теста. За сега се очертава събота и неделя да съм на гости в пазарджик и ако Енцо иска ще се разберем да си направиме теста.Аз съм със ши**но тартарини но колата е във горе долу добра кондиция на метан . Слагана е уредбата във Италия още през 2003 година,има ОБД ламбда емулатор,НЯМА аванс процесорИМА емулатор на инжекторите и толкоз,даже МАП НЯМА.
Коментар
-
Според мен обаче тази кола си има генерален проблемкакто на метан така и на бензин само че на бензин не се усещатака осезаемо и всички сте на мнение че автомобила няма проблемна Бензин. Аз като купих Стилото на метан нямаше празен ход въобще,тяга никаква,на безнин разклатен празен ход но го има и пак леко тромава.Естествено майстор номер 1 каза дросела е за чистене и си ок.Изчистих монтирах ама дръжкиМайстор номер 2 повтори същото и след като се увери че дросела свети каза чв трябва адаптацияОк адаптация и пак йок същата трепетлика.майстор номер 3 ме исзлуша и заключи "мдаа след като си направил всичко това трябва да си купиш дросел,този е за кофата.ОК, отивам в драгичево 200кинта щастлив слагам и пак дръжки колата не откинва.Отивам в Пазарджик и ме пращат при един младеж със сервиз и той ЕНЦО.закачи тестера момчето погледна и каза:Малък вакум! трябва да е между 300 и 330 милибара.от това следва лошо газоразпределение.за да не изписвам още сума ти работи накратко Италянското майсторче е сложило ремъка с едно зъбе в страни .смяна ремък поставяне правилно всичко е ок на метан проблем и се почна ходене по мъките но са седмица мисля че почти съм се справил.На другата ми кола също водих голяма борба заради МАЙСТОРИ които сложили 1,6мм инжектори на 122 коня 1.8(харчи като луда и не върви.Сега Меро е осичка и харчи 10 в града и 9 извън газ но е автомат.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар