Емо, ти искаш и метан и климатик, а... ?Ето за тези компромиси говорех - не мога да ги правя вече, уморих се след 15 години коли на газ...Не го приемай за злобеене или злорадство от моя страна, напротив - пожелавам ти да го направиш възможно най-добре.Просто масово колите с НЕфабрични газови и метанови уредби правят подобни номера... Повечето хора не им обръщат внимание в името на евтиното возене...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
emzo написа:Явка, глупости са това бе мен, предпоследно поколение ГИ ....Слави , всичко е чисто ново.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
emzo написа:На бензин няма ядове - никакви !Ресетнах го ЕКУ-то, бензиновите времена на празен ход са 2.8-2.9мс, като включи перката скачат, но това е нормално.Може би по-скоро питах за хардуерни причини, например как да определя дали редуктора е читав ?
Коментар
-
@у_бо - писах, компа е ресетнат с екзаминър. Бенз. времена са в нормите. В момента комуникирам директно с руснакът пишещ софтуера на Тамоната. Нямам лог в момента на сондата, руснакът каза, че се държи добре.Проблема е или в самото ЕКУ газовото или в редуктор или в калпави датчици.Утре ще вляза най-веротно в бокса, за ревизия на алтернатор (13.6в без товари, 13.25в с товар), т.к. рейката била ... абе цитирам руснака:Колебания напряжения очень сильно влияют на работу газовых форсунок.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Направих одеве логове, в тамона се наричат осцилограми.В случая от празен ход, натискам педала на газта и го пускам, вижда се как оборотите (синята линия) подскачат от 700 до 1000. Това е проблема дефакто.rpm - бензин - газ:Тук аз нищо нередно не виждам.обороти - диф.налягане:Мнение ?Налягане в колектора - обороти:Тия спадове до 0.1 бара, нормално ли са ?Ламбда - обороти:F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
u_bo
1.това е лог при ’играене ’ на Пх, нали?2. закачи се към ЕКУ /б./ и дай един лог - как се държат времената на инжекторите ’според бензиновото ЕКУ’ по време на’играене’.нали ти е ясно , че работата на ДВГ-ти се управлява от бензиновото ЕКУ ДОРИ КОГАТО СИ НА МЕТАН ?повтарям си въпроса отпреди три поста " как се държат времената на инжекторите ’според бензиновото ЕКУ’ по време на’играене’. "айде успех с алтернатора, но АКО се окаже това проблема... какво ще правиш зимата, когато пуснеш подгрев + парно + чистачки + фарове и спреш на светофар ???да е проблема от алтернатора ??? - както казало Айшето - "А дано, ама надали!"
Коментар
-
1. да2. Не мога да логна нищо от бензиновото ЕКУ.Закачам се на 3 от 10 опита и стои по 20 секунди.Като купих колата нямах такива проблеми. Алтернатора зареждаше 14.2в. с пуснати фарове.ФЕСа си логваше без ядове. Нещо стана после, не знам какво. Сега алтернатора зарежда 13.6в без товар, 13.2в с климатик, фарове, радио. Така е от 3-4 седмици. И от време на време, без закономерност пак си зарежда на 14в.Знам, че не е от лаптопа, не е от кабела, не е и от OS-а.При първа възможност ще направя ЛОГове от Хитачито, засега обаче нямам техническа такаваF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар