Въпрос за едно месингово винтче на изпарителя:Изпарителят е Logaz електрически. Поставен е във вертикално положение и отгоре отпред (поне за мен е отпред) има едно малко месингово винтче. Намира се горе-долу над винта за реглаж на празния ход. Може да се върти само с отверка.Въпросът ми е: за какво служи.Когато го пипам се менят оборотите (говоря за празен ход) и е много чувствително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за едно месингово винтче на изпарителя
Collapse
X
-
Най-грубо казано винта регулира поток от газ , който не се влияе и не минава през газовата мембрана , ползва се , за да може да се захранват и по-слаби и по-мощни двигатели.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
The_Machine написа:Най-грубо казано винта регулира поток от газ , който не се влияе и не минава през газовата мембрана , ползва се , за да може да се захранват и по-слаби и по-мощни двигатели.Tipo 1.6 [149C2046]
Коментар
-
Forsaken написа:Ами това е един от вариантите - аз така направих и нямам проблеми. До скоро бях на 11/100 градско!FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
brat_John написа:Forsaken написа:Ами това е един от вариантите - аз така направих и нямам проблеми. До скоро бях на 11/100 градско!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Оххх явно никой по наясно няма да се обади, а аз нещо почнах да се дразня като слушам всякакви предположения... та така... без да съм спупер спец, знам със сигурност че 99% от изпарителите имат две врътки (няма значение коя се върти на ръка коя с шестограм).Едната е за оборотите на празен ход, която напрактика представлява регулируем байпас на мембраната, т.е. това е постоянен поток гас който не се регулира от мембраната.Втората врътка натяга пружината която натиска мембраната т.е. регулира колко да е натегната мембраната - това пък напрактикарегулира за какъв вакуум от двигателя колко гас да пуска испарителя (т.е. ъгъла на правата която определя пускането на гас ако едното рамо на графиката е вакума а другото количеството гас). Тази втората врътка напрактика дублира функцията на кранчето на тройника!Аз съм с БРЦ изпарител и празния ход ми се върти на ръка а пружината се натяга с шестограм 4мм.Та значи аз сам си регулирам газовата ето така:Завивам шестограма до край а тройника го оставям на средно положение и развивам врътката на празните обороти толкова че след като запаля колата да не гасне. На студено запален двигател почвам да я завивам докато получа леко нестабилни обороти, така след като загрее двигателя оборотите ще се стабилизират. После започвам да завивам тройника докато усетя леко падане на мощноста при каране и го оставям така.При тази настройка обаче колата ми на ниски обороти с малко газ се чудеше, това е защото мембраната не отваря веднага при съвсем леко повишаване на вакума (съвсем леко подаване на гас) затова развих шестограма на половин оборот и всичко се оправи. Т.е. ако при вас не се наблюдава този ефект няма нужда да го правите... Ако при вас при натегната до край пружина и развит докрай тройник колата с много спъната можете да развиете пружината пак до момента в който колата се чувства да върви малко по малко от бензина.Така настоена моята Брава ми дава 7.7/11.5 извънградско/градско като вървежа е почти колкото на бензин.Имам "емулатор" само на дюзите, на ламбдата нямам, затова при мен инжекциона ми светва на моменти когато съм над 2500 оборота и подам рязко гас, т.е. сместа обеднява и ЕКУто вижда че не може да я обогати... иначе при нормално каране не ми свети...Надявам се с това да съм помогнал на някои да му се изясни значението на врътките на изпарителя.П.С. Мой приятел ми каза че някои Ловато изпарители няма регулиране на натегнатостта на мембраната а само на празния ход (байпаса). Така че ако имате само една врътка то задължително е на празните обороти.Brava 1.6 16v
Коментар
-
t_i_t_o написа:Оххх явно никой по наясно няма да се обади, а аз нещо почнах да се дразня като слушам всякакви предположения... та така... без да съм спупер спец, знам със сигурност че 99% от изпарителите имат две врътки (няма значение коя се върти на ръка коя с шестограм)FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
t_i_t_o написа:...Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Със сигурност на моя са както съм писал, ако някои не вярва може да го види... още повече че този на ръка съм го развивал до край и се визда че не опира в пружина а завършва на конус - 100%-во кранче (байпас), иначе изпарителя ми е втора ръка със сменени мембрани... може да е някакав много стар модел... балиго...Brava 1.6 16v
Коментар
-
а някой може ли да ми обясни ей това малкото шестограмче на моя за какво е? интересното е, че като го развия не натиска нищо, няма пружина нито нищо, все едно е пробка. до него е винта за празния ход. изпарителя е брц. благодаря предварително за отговоритеhttp://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1071450 тук съм го махнал и няма никой вътре http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...o_id=1071454а тук е самия шестограмен винт http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1071457Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:а някой може ли да ми обясни ей това малкото шестограмче на моя за какво е? интересното е, че като го развия не натиска нищо, няма пружина нито нищо, все едно е пробка. до него е винта за празния ход. изпарителя е брц. благодаря предварително за отговоритеhttp://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1071450 тук съм го махнал и няма никой вътре http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...o_id=1071454а тук е самия шестограмен винт http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1071457FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар