Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Метанов инжекцион и TAP

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kolev написа:
    то това го разбрахме, ама да беше казал какъв е инжекциона. за да ти коригира аванса, трябва в екуто на газовата да има вграден аванс процесор. сигнала от датчика на коляновия вал да се прекъсне и да минава през него. аз поне не съм чувал за такъв ГИ. може и да има.
    +1 това е верния въпрос емо.и останалото е Вярно !

    Коментар


      #17
      моя грешкаtamona progas e МИ
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Емо слагай без да се замисляш аванс процесор. До колкото прегледах постовете половинато казват да не слагап другата да слагаш. Аз ще ти кажа да се довериш на някой който се занимава с това. При метан се изисква доста по голям аванс от колкото на бензин. По принцип компа има някава вазможнос да си мени сам предварението но той не е достатачен да покрие разликата с метана която е от порядака на 10/15град. +предварението на бензина. Така че не се замисляй въобще. Ще ти повдигне динамиката и разхода ще падне с една дума ще повиши ефективноста на мотора. Направи настройка на газовата по врене на път при положение че правена статично.

        Коментар


          #19
          Без аванспроцесор ще си гола вода. Като го сложиш, ще откриеш двете разлики.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #20
            qnisZ написа:
            Емо слагай без да се замисляш аванс процесор. До колкото прегледах постовете половинато казват да не слагап другата да слагаш. Аз ще ти кажа да се довериш на някой който се занимава с това. При метан се изисква доста по голям аванс от колкото на бензин. По принцип компа има някава вазможнос да си мени сам предварението но той не е достатачен да покрие разликата с метана която е от порядака на 10/15град. +предварението на бензина. Така че не се замисляй въобще. Ще ти повдигне динамиката и разхода ще падне с една дума ще повиши ефективноста на мотора. Направи настройка на газовата по врене на път при положение че правена статично.
            Не го карайте да дава излишни пари, първо да попита човека който ще монтира ГИ дали контролера може да дава аванс. Ако може да дава то тогава няма смисъл да купува и да слага. Ако контролера на ГИ не може да дава аванс то тогава ще трябва да направиш изваждане.

            Коментар


              #21
              дааа, винаги може да се научи нещо ново.Моля колегите чавето, с_банков и другите с техните знания - дайте ми един пример на ГИ, в който ИМА коригиране на аванса на запалването.МОЛЯ ви колеги - САМО ЕДИН ПРИМЕР !

              Коментар


                #22
                u_bo написа:
                дааа, винаги може да се научи нещо ново.Моля колегите чавето, с_банков и другите с техните знания - дайте ми един пример на ГИ, в който ИМА коригиране на аванса на запалването.МОЛЯ ви колеги - САМО ЕДИН ПРИМЕР !
                Мисля,че някой стар модел ГИ на БРЦ ( BRC Sequent Fastness) има такава опция,но не е много удачна и затова я спират в по-новите модели.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #23
                  Нужен ти е адванс процесор за метанов инжекцион.Компа на инжекциона не променя предварението,променя времената на впръскване.Много рядко се случва някой автомобил да работи добре без него.

                  Коментар


                    #24
                    u_bo написа:
                    дааа, винаги може да се научи нещо ново.Моля колегите чавето, с_банков и другите с техните знания - дайте ми един пример на ГИ, в който ИМА коригиране на аванса на запалването.МОЛЯ ви колеги - САМО ЕДИН ПРИМЕР !
                    Не виждам за какво трябва да ти давам пример.Също така с "техните знания" го приемам като обида.След като трябва да се дава повече аванс не виждам какъв е проблема, контролера на ГИ може да поддържа и това. Това, че ти никога не си виждал и чувал не значи, че няма такова изпълнение. Точно затова казах колегата да попита човека който ще монтира.......Ако пък си толкова в час с ГИ и ти определяш контролерите колко входа и изхода да имат......... извинявай

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      u_bo написа:
                      дааа, винаги може да се научи нещо ново.Моля колегите чавето, с_банков и другите с техните знания - дайте ми един пример на ГИ, в който ИМА коригиране на аванса на запалването.МОЛЯ ви колеги - САМО ЕДИН ПРИМЕР !
                      Не виждам за какво трябва да ти давам пример.Също така с "техните знания" го приемам като обида.След като трябва да се дава повече аванс не виждам какъв е проблема, контролера на ГИ може да поддържа и това. Това, че ти никога не си виждал и чувал не значи, че няма такова изпълнение. Точно затова казах колегата да попита човека който ще монтира.......Ако пък си толкова в час с ГИ и ти определяш контролерите колко входа и изхода да имат......... извинявай
                      приемам извинението.

                      Коментар


                        #26
                        гледам че всеки казва различно мнение ,тап -а ти трябва,за да се промени аванса трябва да излъжеш датчика на коляновия вал или за други системи на запалване други неща се променят, доколкото се сещам инжекциона следи температура ,бензинови инжекторни времена ,мап, дроселова клапа,може да съм изтървал нещо ,ама не се сещам да прекарват сигнала от дачика на вала през компа на ГИ,че той да му прави електронно отместване ,да не говорим че има толкова много видове системи за запалване ,че няма как да имаш универсална система за аванс (за справка виж видовете тапове)ако прочетете малко за товарната характеристика на двигател с газово гориво на стенд ще видите че най икономична работа се получава при обеднена смес 1.2 (1 е стехиометрична) и предвраение от 6-8 градуса + бензиновото .Метана изгаря на два етапа ,поради това времето за изгаряне му е удължено и след 4000 об има много неефективно изгаряне и повишен разход.на пропан бутан са 5000об ,на бензин 5500об.та за това трябва ли ти тап-трябва ти. ГИ ще се грижи да ти подаде уж правилната порция метан а тапа ще се погрижи искрата да се подаде по рано за да ти изгори горивото на време.обаче мастора като ти настройва инжекциона за да си няма проблеми с гаранцията ще ти го настрои на по-богата смес ,горивото ти ша го плащаш .каквото и да избереш ,успех ,дано съм помогнал
                        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                        хюндай акцент 1.5 CNG
                        киа каренс +метан

                        Коментар


                          #27
                          колега dan4o - с всичко съм съгласен, но има един момент, който е леко спорен. искам да те помоля да обясниш тези си думи "обаче мастора като ти настройва инжекциона за да си няма проблеми с гаранцията ще ти го настрои на по-богата смес ,горивото ти ша го плащаш . "- нали ако майстора му го настрои на леко бедна смес - ламбдата ще отчете това и ЕКУ(бензин) ще увеличи инжекторните времена, при това дори ще се адаптира към тях и ще настане мазалото наречено ’проблем адаптация’.единственото решение, което е логично - ако сигнала на ламбдата се ПРЕКЪСНЕ и Еку(ГИ) застане между ламбдата и ЕКУ(бензин)оригинално: (ламбда)---------------------------(ЕКУ/б/)ново: (ламбда)-----(ЕКУ/ГИ/)-----------(ЕКУ/б/)

                          Коментар


                            #28
                            u_bo написа:
                            колега dan4o - с всичко съм съгласен, но има един момент, който е леко спорен. искам да те помоля да обясниш тези си думи "обаче мастора като ти настройва инжекциона за да си няма проблеми с гаранцията ще ти го настрои на по-богата смес ,горивото ти ша го плащаш . "- нали ако майстора му го настрои на леко бедна смес - ламбдата ще отчете това и ЕКУ(бензин) ще увеличи инжекторните времена, при това дори ще се адаптира към тях и ще настане мазалото наречено ’проблем адаптация’.единственото решение, което е логично - ако сигнала на ламбдата се ПРЕКЪСНЕ и Еку(ГИ) застане между ламбдата и ЕКУ(бензин)оригинално: (ламбда)---------------------------(ЕКУ/б/)ново: (ламбда)-----(ЕКУ/ГИ/)-----------(ЕКУ/б/)
                            да де ,би трябвало така да го направи за максимална ефективност ,тука възниква един спор за обикновенна газова срещу ГИ,не съм видял ги да гори по-малко от обикновенна уредба (моя ,монтирана от мен на моя кола ) с леко обеднена смес и с коригиран аванс-това за метан става въпроссамо че докато подбера дифузора и колко да е аванса минава месец, месец и полвинане съм против нововъведенията ,ама ако не са монтирани и настроени както трябва......идеалния вариант за колегата е да разбира ,да си монтира метановия инж. да го настрой ,да му сложи тап,да вземе лапатопата и за около месец проби ще постигне супер резултати,още повече че метана е много чисто гориво и настройките ще се запазят с години
                            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                            хюндай акцент 1.5 CNG
                            киа каренс +метан

                            Коментар


                              #29
                              chaveto написа:
                              qnisZ написа:
                              Емо слагай без да се замисляш аванс процесор. До колкото прегледах постовете половинато казват да не слагап другата да слагаш. Аз ще ти кажа да се довериш на някой който се занимава с това. При метан се изисква доста по голям аванс от колкото на бензин. По принцип компа има някава вазможнос да си мени сам предварението но той не е достатачен да покрие разликата с метана която е от порядака на 10/15град. +предварението на бензина. Така че не се замисляй въобще. Ще ти повдигне динамиката и разхода ще падне с една дума ще повиши ефективноста на мотора. Направи настройка на газовата по врене на път при положение че правена статично.
                              Не го карайте да дава излишни пари, първо да попита човека който ще монтира ГИ дали контролера може да дава аванс. Ако може да дава то тогава няма смисъл да купува и да слага. Ако контролера на ГИ не може да дава аванс то тогава ще трябва да направиш изваждане.
                              Какво да ти кажа колега то Емо си е написал каква е газовата и тя със сигурност няма аванс процесор. В това може да си сигурен понеже от вчера до днес съм сложил две. Друг е въпроса за видовете запалвания но те са вече обяснени от колегата ДАНЧО по отгоре. Иначе имаше опити да се направи комбинация но нищо не стана и за тях е споменал ДАНАИЛ пак напред в темата.

                              Коментар


                                #30
                                Няма нужда да се карате.Поизясниха ми се нещата, Янко благодаря ти за информацията.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X