kolev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Метанов инжекцион и TAP
Collapse
X
-
u_bo
-
Емо слагай без да се замисляш аванс процесор. До колкото прегледах постовете половинато казват да не слагап другата да слагаш. Аз ще ти кажа да се довериш на някой който се занимава с това. При метан се изисква доста по голям аванс от колкото на бензин. По принцип компа има някава вазможнос да си мени сам предварението но той не е достатачен да покрие разликата с метана която е от порядака на 10/15град. +предварението на бензина. Така че не се замисляй въобще. Ще ти повдигне динамиката и разхода ще падне с една дума ще повиши ефективноста на мотора. Направи настройка на газовата по врене на път при положение че правена статично.
Коментар
-
qnisZ написа:Емо слагай без да се замисляш аванс процесор. До колкото прегледах постовете половинато казват да не слагап другата да слагаш. Аз ще ти кажа да се довериш на някой който се занимава с това. При метан се изисква доста по голям аванс от колкото на бензин. По принцип компа има някава вазможнос да си мени сам предварението но той не е достатачен да покрие разликата с метана която е от порядака на 10/15град. +предварението на бензина. Така че не се замисляй въобще. Ще ти повдигне динамиката и разхода ще падне с една дума ще повиши ефективноста на мотора. Направи настройка на газовата по врене на път при положение че правена статично.
Коментар
-
u_bo
дааа, винаги може да се научи нещо ново.Моля колегите чавето, с_банков и другите с техните знания - дайте ми един пример на ГИ, в който ИМА коригиране на аванса на запалването.МОЛЯ ви колеги - САМО ЕДИН ПРИМЕР !
Коментар
-
u_bo написа:дааа, винаги може да се научи нещо ново.Моля колегите чавето, с_банков и другите с техните знания - дайте ми един пример на ГИ, в който ИМА коригиране на аванса на запалването.МОЛЯ ви колеги - САМО ЕДИН ПРИМЕР !Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
u_bo написа:дааа, винаги може да се научи нещо ново.Моля колегите чавето, с_банков и другите с техните знания - дайте ми един пример на ГИ, в който ИМА коригиране на аванса на запалването.МОЛЯ ви колеги - САМО ЕДИН ПРИМЕР !
Коментар
-
u_bo
chaveto написа:u_bo написа:дааа, винаги може да се научи нещо ново.Моля колегите чавето, с_банков и другите с техните знания - дайте ми един пример на ГИ, в който ИМА коригиране на аванса на запалването.МОЛЯ ви колеги - САМО ЕДИН ПРИМЕР !
Коментар
-
гледам че всеки казва различно мнение ,тап -а ти трябва,за да се промени аванса трябва да излъжеш датчика на коляновия вал или за други системи на запалване други неща се променят, доколкото се сещам инжекциона следи температура ,бензинови инжекторни времена ,мап, дроселова клапа,може да съм изтървал нещо ,ама не се сещам да прекарват сигнала от дачика на вала през компа на ГИ,че той да му прави електронно отместване ,да не говорим че има толкова много видове системи за запалване ,че няма как да имаш универсална система за аванс (за справка виж видовете тапове)ако прочетете малко за товарната характеристика на двигател с газово гориво на стенд ще видите че най икономична работа се получава при обеднена смес 1.2 (1 е стехиометрична) и предвраение от 6-8 градуса + бензиновото .Метана изгаря на два етапа ,поради това времето за изгаряне му е удължено и след 4000 об има много неефективно изгаряне и повишен разход.на пропан бутан са 5000об ,на бензин 5500об.та за това трябва ли ти тап-трябва ти. ГИ ще се грижи да ти подаде уж правилната порция метан а тапа ще се погрижи искрата да се подаде по рано за да ти изгори горивото на време.обаче мастора като ти настройва инжекциона за да си няма проблеми с гаранцията ще ти го настрои на по-богата смес ,горивото ти ша го плащаш .каквото и да избереш ,успех ,дано съм помогналтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
u_bo
колега dan4o - с всичко съм съгласен, но има един момент, който е леко спорен. искам да те помоля да обясниш тези си думи "обаче мастора като ти настройва инжекциона за да си няма проблеми с гаранцията ще ти го настрои на по-богата смес ,горивото ти ша го плащаш . "- нали ако майстора му го настрои на леко бедна смес - ламбдата ще отчете това и ЕКУ(бензин) ще увеличи инжекторните времена, при това дори ще се адаптира към тях и ще настане мазалото наречено ’проблем адаптация’.единственото решение, което е логично - ако сигнала на ламбдата се ПРЕКЪСНЕ и Еку(ГИ) застане между ламбдата и ЕКУ(бензин)оригинално: (ламбда)---------------------------(ЕКУ/б/)ново: (ламбда)-----(ЕКУ/ГИ/)-----------(ЕКУ/б/)
Коментар
-
u_bo написа:колега dan4o - с всичко съм съгласен, но има един момент, който е леко спорен. искам да те помоля да обясниш тези си думи "обаче мастора като ти настройва инжекциона за да си няма проблеми с гаранцията ще ти го настрои на по-богата смес ,горивото ти ша го плащаш . "- нали ако майстора му го настрои на леко бедна смес - ламбдата ще отчете това и ЕКУ(бензин) ще увеличи инжекторните времена, при това дори ще се адаптира към тях и ще настане мазалото наречено ’проблем адаптация’.единственото решение, което е логично - ако сигнала на ламбдата се ПРЕКЪСНЕ и Еку(ГИ) застане между ламбдата и ЕКУ(бензин)оригинално: (ламбда)---------------------------(ЕКУ/б/)ново: (ламбда)-----(ЕКУ/ГИ/)-----------(ЕКУ/б/)типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
chaveto написа:qnisZ написа:Емо слагай без да се замисляш аванс процесор. До колкото прегледах постовете половинато казват да не слагап другата да слагаш. Аз ще ти кажа да се довериш на някой който се занимава с това. При метан се изисква доста по голям аванс от колкото на бензин. По принцип компа има някава вазможнос да си мени сам предварението но той не е достатачен да покрие разликата с метана която е от порядака на 10/15град. +предварението на бензина. Така че не се замисляй въобще. Ще ти повдигне динамиката и разхода ще падне с една дума ще повиши ефективноста на мотора. Направи настройка на газовата по врене на път при положение че правена статично.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар