старата ми беше със спортен и се преборих до 11 градско и 8 извън, 1.4 карб
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
добрия разход
Collapse
X
-
хора, фиатката 1,4 карбуратор 89г. беше с изпарител Тартарини(метан)- така си дойде от италия, тука само и сложиха бутилка за газ- пропан бутан и вървеше като щура, а хорчеше под 10 градско( извън София -Варна и обратно 7,2 л). миналата зима обаче в студа избуши една дебела гарнитура съм водата и си е... м...., та аз като не намерих такова чудо по магазините се претаковах, че трампих изпарителя за едно ВРС еликтрически ,щото съм тъпо копеле и сега харча 13/100 е това е.Tipo 1,4\ 89
Коментар
-
hoho написа:хора, фиатката 1,4 карбуратор 89г. беше с изпарител Тартарини(метан)- така си дойде от италия, тука само и сложиха бутилка за газ- пропан бутан и вървеше като щура, а хорчеше под 10 градско( извън София -Варна и обратно 7,2 л). миналата зима обаче в студа избуши една дебела гарнитура съм водата и си е... м...., та аз като не намерих такова чудо по магазините се претаковах, че трампих изпарителя за едно ВРС еликтрически ,щото съм тъпо копеле и сега харча 13/100 е това е.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
ми лесно, брат джон, секънд хенд немаш проблеми, трампиш,доплащаш, вземаш. Некой и друг балък като мене ше изгори после На изпарителя пишеше metano от което съдя, че е бил за метан. освен това имаше монтиран спирателен кран вместо газов клапан ( клапана беше на самия изпарител- двоен за газта и за обогатяването) после като слагах газов клапан за тъпия "нов" изпарител се наложи да се пили тръбичката, щото беше дебелостенна и не влизаше щуцера към клапана. Та таквиз ми ти работи- сега се чуда при кой майстор да ходя, че поне да и докарам разхода до 10/100, ако някой има идея ,моля да помага, ще бъда безкрайно благодарен.Tipo 1,4\ 89
Коментар
-
hoho написа:ми лесно, брат джон, секънд хенд немаш проблеми, трампиш,доплащаш, вземаш. Некой и друг балък като мене ше изгори после На изпарителя пишеше metano от което съдя, че е бил за метан. освен това имаше монтиран спирателен кран вместо газов клапан ( клапана беше на самия изпарител- двоен за газта и за обогатяването) после като слагах газов клапан за тъпия "нов" изпарител се наложи да се пили тръбичката, щото беше дебелостенна и не влизаше щуцера към клапана. Та таквиз ми ти работи- сега се чуда при кой майстор да ходя, че поне да и докарам разхода до 10/100, ако някой има идея ,моля да помага, ще бъда безкрайно благодарен.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар