Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за изпарител fema

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за изпарител fema

    Здравейте колеги, някой занимавал ли се е с регулировка на турси изпарител, електрически марака фема.Опитвам се да го настроя и успявам да докарам стабилни обороти на празен ход и прилична динамика, но това се получва единствено с напълно отвит винт на тройника, почти до края е отвит и винта регулиращ посредством пружина чувствителността на реакция на мембранта, и винта (месинговия) за празния ход отвит почти до средата на хода му.Разхода на газ градско ми е 11-13 градско и 8 извънградско.При опит да завия който и да е от трите винта с цел икономия се получава едно забиване при ускорение между 1200 и 2000 оборота.Ако някой ползва такъв изпарител и е запознат с настройките му да драсне някой ред за помощ.Колата е фиат браво 1,6.Съмнява ме това да е правилната настройка защото преди това ползвах изпарител на Заволи със същите винтове за регулировка и регулировката му се получаваще при доста по-завити тройник и другите два винта за чувствителниостта и за тихите обороти, а и разхода ми беше с литър по-малко иначе разлика в динамиката между двата не забелязвам, върви си доста прилично

    #2
    Тия турските са така . И аз съм с турски Мимгаз.Отдавам го на това че може би мемвраните им са по корави и не дотам чувствителни.След подмяната им с италиански за Ловато ,всичко би трябвало да си дойде на мястото.Нека и по запознатите се изкажат.
    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

    Коментар


      #3
      chokicha написа:
      Тия турските са така . И аз съм с турски Мимгаз.Отдавам го на това че може би мемвраните им са по корави и не дотам чувствителни.След подмяната им с италиански за Ловато ,всичко би трябвало да си дойде на мястото.Нека и по запознатите се изкажат.
      Мерси за отговора, това ме интересуваше. И аз се насочих към по-твърди мембрани и пружина на клапанчето за отваряне притока на газ във втората камера на изпарителя.Щом и при теб е така, няма да се занимавам повече освен една проверка чрез замерване на ламбда сондата за качеството на гориво-въздушната смес.

      Коментар


        #4
        Колега-сподели какво стана с настройките на Fema-ta?По добре ли е от италиянския изпарител !Тоя разход 11-13 градско с Fema-та ли е ???
        Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

        Коментар


          #5
          Разхода 11-13 ми го дава с Фемата, извънградско пада на 9-10. Преди със Заволи изпарител ми даваше с един литър по-малко, другият месец ще монтирам ламбда монитор да проследя смесообразуването газ-въздух.Не очаквам някакви чудеса от това, просто искам да се уверя , че сместа е горе-долу в границите.Да отбележа, че колата е с конусен филтър и при смяната му или (пране) е нужна настройка на изпарителя.Явно, че няма да докара икономията на италианския, но поне колата си работи и върви доста добре навъртях му 30000 км и не се е разцентровал все още.

          Коментар


            #6
            При добра настройка, еднакъв е разхода. Поиграй си още малко.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар

            Working...
            X