Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ги Стефанели много висок разход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ги Стефанели много висок разход

    Колеги скоро мараеята ми да де 15-16 разход грацко даите идеии от какво може да е иначе колата Фият марея 1.6 16в 99г...

    #2
    Re: Ги Стефанели много висок разход

    k_tochev написа:
    Колеги скоро мараеята ми да де 15-16 разход грацко даите идеии от какво може да е иначе колата Фият марея 1.6 16в 99г...
    От едно засичане не си прави изводи. Поне след 3 засичания, ако е висок разхода, тогава се притеснявай. При мен последните 3 са: 15, 14.5 и 12.9. Фактори: времето беше студено (особено при първия разход), сутрешно подгряване (докато се качи домочадието), кратки преходи (все извън оптималния режим на ДВГ), нервно дясно краче. Изводи: нищо притеснително.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      Re: Ги Стефанели много висок разход

      sok1 написа:
      k_tochev написа:
      Колеги скоро мараеята ми да де 15-16 разход грацко даите идеии от какво може да е иначе колата Фият марея 1.6 16в 99г...
      От едно засичане не си прави изводи. Поне след 3 засичания, ако е висок разхода, тогава се притеснявай. При мен последните 3 са: 15, 14.5 и 12.9. Фактори: времето беше студено (особено при първия разход), сутрешно подгряване (докато се качи домочадието), кратки преходи (все извън оптималния режим на ДВГ), нервно дясно краче. Изводи: нищо притеснително.
      Ами значи това е 4 тия пут даде 13.5 то че я карам на кьси растояние е така ама ми даваше 11 11.5 ама сега вече стана мнго

      Коментар


        #4
        От кога така? Стефанели имат една малка неприятна особеност - настройка по 2 пъти след монтаж.Веднъж като я монтират, и след един месец отново. Ти в това положение ли си? Я обясни малко повече.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Synthy написа:
          От кога така? Стефанели имат една малка неприятна особеност - настройка по 2 пъти след монтаж.Веднъж като я монтират, и след един месец отново. Ти в това положение ли си? Я обясни малко повече.
          Ами знач купих го 2 ра рака монтажа стана преди 2-3 месеца после преди месец някаде ходих да ми сеалят градосите да превклучва порано и това е... и ми дажаше някаде 11 11.5 грацко Бургас сега 15 15.5 от испарител можели да е колега ? ... защото незнам при Ги играе ли важна роля като при обикновеното газово

          Коментар


            #6
            От много неща може да бъде. Иди на добър майстор да ти погледне уредбата.Може да е изпарител,датчици,инжектори,настройка + проблем в двигателя и при работа на бензин!
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              dudulia написа:
              От много неща може да бъде. Иди на добър майстор да ти погледне уредбата.Може да е изпарител,датчици,инжектори,настройка + проблем в двигателя и при работа на бензин!
              хаххахахаах леснови е да го кажете ама тука в това село има само един претставител на Стефанели и аз разбирам повече на бензин няма проблеми колеги

              Коментар


                #8
                Ако изпарителя е на Стефанели - можеш да си 80% сигурен, че е от него. Техните редуктори не държат много.. 30-40 000км. макс и толкова, след това се налага смяна. Пускал ли си го на компютъра да видиш какво налягане държи? Трябва да е между 1.00 и 1.20 бара, ама константа, не да го мени.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Synthy написа:
                  Ако изпарителя е на Стефанели - можеш да си 80% сигурен, че е от него. Техните редуктори не държат много.. 30-40 000км. макс и толкова, след това се налага смяна. Пускал ли си го на компютъра да видиш какво налягане държи? Трябва да е между 1.00 и 1.20 бара, ама константа, не да го мени.
                  ами да колега на стефанели е ама несам го пускал на компа ще зема да отида при тея маистори пак ама нищо неразбират тея а няма дриги на Стефанели ..... или да зема да му сменя мембраните да пробвам дали ще падне разхода

                  Коментар


                    #10
                    Недей да сменяш на общо основание. Най-добре ходи виж (ти, лично) какво налягане държи. На ПХ не трябва да има промяна, трябва да хване една стойност и да я поддържа. Ако я поддържа, тогава ако всичко друго е ОК (това се вижда на компютъра), най-вероятно платната са се втвърдили на тъпият изпарител (наистина на стефанели е тъп), и се налага подмяна с нов. При един приятел подмяната на мембраните не доведе до нищо. Само даде едни 50лв. излишни, после пак си купи нов редуктор. Аз пък направо си купих нов редуктор (изпарител), но не съм го монтирал все още (това е друг въпрос вече, малко офтопик).
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      Synthy написа:
                      Недей да сменяш на общо основание. Най-добре ходи виж (ти, лично) какво налягане държи. На ПХ не трябва да има промяна, трябва да хване една стойност и да я поддържа. Ако я поддържа, тогава ако всичко друго е ОК (това се вижда на компютъра), най-вероятно платната са се втвърдили на тъпият изпарител (наистина на стефанели е тъп), и се налага подмяна с нов. При един приятел подмяната на мембраните не доведе до нищо. Само даде едни 50лв. излишни, после пак си купи нов редуктор. Аз пък направо си купих нов редуктор (изпарител), но не съм го монтирал все още (това е друг въпрос вече, малко офтопик).
                      Колега Synthy маи се оказа термостат за смяна така като гледам ного бавно загрява и при тея кьси растояния грацко мисля че този разход от 15.16 е нормален :D

                      Коментар


                        #12
                        Еми ти това не го беше спомена;, че не ти загрява колата Сменявай (80лв БЕР) и газ до ламарината
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          dudulia написа:
                          От много неща може да бъде. Иди на добър майстор да ти погледне уредбата.Може да е изпарител,датчици,инжектори,настройка + проблем в двигателя и при работа на бензин!
                          Беше отхвърлена тази вероятност,а то какво се оказа....? :D
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #14
                            dudulia написа:
                            dudulia написа:
                            От много неща може да бъде. Иди на добър майстор да ти погледне уредбата.Може да е изпарител,датчици,инжектори,настройка + проблем в двигателя и при работа на бензин!
                            Беше отхвърлена тази вероятност,а то какво се оказа....? :D
                            абе тя беше ама термостата явно накрая вече остана отюворен на пьлно сложих нов за 80 лева сега ще вида разхода :D

                            Коментар

                            Working...
                            X