Днес БРЦ-то сдаде багажа. Вчера ми изгасна колата и го отдадох на факта,че не беше загряла. Днес реших да погледна свещите и бяха бели като сняг. Диагнозата ясна много бедна смес. Реших да направя регулировка отново и да видя какво става. Закачих компютъра и гледам показанията на ламбдата- 50-100 миливолта. В първия момент набедих ламбда сондата. От там гледам стойноста на налягането в рейката- 2050мбар, при положение,че беше нагласено да е 1200мбар. Първата ми реакция беше изпарителя е дал фира,но ако това беше действителното налягане сместа нямаше да е бедна. От тук насетне главен заподозрян е датчик налягане. Откачих го и без датчик ми отчете налягане 500мбар. Въпросът ми е дали в крайна сметка е виновен този датчик?Някой знае ли какви трябва да му бъдат стойностите? Може ли да бъде заменен с подобен от друг ГИ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ГИ БРЦ
Collapse
X
-
Сори че не можах да помогна, кои да предположи че моя Секуент няма датчик и е различен от твоя, днес ще звънна на момчето което ми го монтира в софия да видим какво ще каже тои по въпроса.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Сори че не можах да помогна, кои да предположи че моя Секуент няма датчик и е различен от твоя, днес ще звънна на момчето което ми го монтира в софия да видим какво ще каже тои по въпроса.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар