van_dal написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво ще стане ако през изпарителя не минава вода?
Collapse
X
-
van_dal написа:Колата гасне на газ не защото влиза течна газ в цилиндрите, а поради недостига от каквато и да била таква, защото течната газ няма как да бъде засмукана от въздушния поток при плочката, това е.
Коментар
-
nedialk00
лелеле колко бабини деветини прочетох, свързвай си изпарителя към охладителната система и това е, всичко останало са някакви безумия.
Коментар
-
nedialk00 написа:лелеле колко бабини деветини прочетох, свързвай си изпарителя към охладителната система и това е, всичко останало са някакви безумия.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
van_dal написа:Колата гасне на газ не защото влиза течна газ в цилиндрите, а поради недостига от каквато и да била таква, защото течната газ няма как да бъде засмукана от въздушния поток при плочката, това е. kalin555 : Изпарител замръзва при подаване на повече газ при студена кола, пък камо ли ако няма връзка с отоплителната система на автомобила! При 1,4 има една тръба от колекторите влизаща при въздушния филър, ако не е махната може да имаш загуба на мощност при топъл автомобил! sok1: С една дума няма как да се вкарва LPG в течно състояние : Може, може и то много ефективно, но става с много прецизен газов инжекцион!tomny написа:... Виждал съм го, от ауспуха мирише на газ, свещите - мокри. ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
muns61 написа:Synthy написа:Е като не трябва да минава от там антифриз, пълни се с трансформаторно масло целият редуктор, завива му се една подгревна свещ от дизел, и се оставя тя да топли. Друг въпрос е колко е удачно подобно решение, щото тази свещ е бая мощничка.
Коментар
-
А конкретно на въпроса на колегата:Колега, т.нар. изпарител има 2 основни предназначения:1. Да изпари течния газ "пропан-бутан" в достатъчно количество за работа на двигателя (процесът е ендотермичен)2. Да намали налягането на газа от бутилката, което в зависимост от температурата е от 2 бара до 17 бара (при 50 градуса Целзий - колкото става лятото на слънце) до необходимото за работа на двигателя малко над 1 бар. Този процес също е ендотермичен.Ендотермичен процес - такъв, който за да се осъществи се нуждае от допълнително вкарана му топлина - в общия случай отнема топлина от околната среда. Ако откачиш подгряването на изпарителя (т.е. водата) - ще работи известно време, без да можеш да караш на високи обороти (няма да ти стига количеството само-изпарила се газ), и след известно време всичко ще стане една голяма буца лед (щото водните пари от въздуха около изпарителя ще замръзнат). Туй то. После ще псуваш много, майки, лели... топла вода да го размразиш, че да можеш пак да потеглиш на газ
Коментар
-
Какво стана още ли дъвчете тази тема? То си е измислено още преди да се родим повечето от нас. Има още един начин освен тези дето е изброил Дидо и той се използва в случаите когато няма възможност да се загрява с масло или с вода. Навиват се няколко витки тръба около изпускателните тръби на подходящо място така че да затопля достатъчно газта. Но има една подробност че трябва да се прави така че да не се протрият тръбите от вибрациите. Подобен изпарител се ползва в ИЗИДЖЕТ ако не се лъжа но там затоплянето става с вода.
Коментар
-
Immortal написа:muns61 написа:Synthy написа:Е като не трябва да минава от там антифриз, пълни се с трансформаторно масло целият редуктор, завива му се една подгревна свещ от дизел, и се оставя тя да топли. Друг въпрос е колко е удачно подобно решение, щото тази свещ е бая мощничка."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
кола
Та какво ти пречи да палиш на газ веднага ако е обикновена газова Моята се тормози вече над -15 градуса щото понякога замръзва ауспуха от конденза.Иначе винаги паля на газ .Дори буксата от бензиновата помпа съм е извадил.Има и такава система без вода с масло или около изпускателната система се навива тръба и тя загрява изпарителя на ситроен 2CV те са с въздушно охлаждане или с нагряване от маслото http://www.cats-citroen.net/citroen_...veyKhSlKcZN6yw
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар