При какво налягане се втечнява пропан-бутана и какво е налягането след редуктора?
LPI системите работят на 30 бара налягане, имат допълнителна помпа в бутилката и нямат редуктор, обикновенните системи мисля че издържат до 3 максимум 4 бара налягане , но след редуктора би трябвало да пада доста поне наполувина
dudulia написа:
Върви по-добре,защото вкарваш газ в течна фаза ...
Колега при тази система течната газ може само да задави колата, и да ти думне мамбраните. Ъгала на запалване при ЛПИ системите е друг, ползва се друго предверение.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Не се занимавай с експерименти а отиди да ти настроят газовата да работи както трябва .А иначе пробвай извади маркучите /сложи преходник да си преминава водата /и чакай да видиш .
Въпросът ми беше риторичен. Пропан-бутанът се втечнява при 16 бара (при стайна температура), а след редуктора (говорим за ГИ) налягането е 1-2 бара. С една дума няма как да се вкарва LPG в течно състояние.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
С една дума няма как да се вкарва LPG в течно състояние.
Това не е вярно. Малко газ е необходима, за да охлади всичко около себе си до температура, достатъчна да остане течна при налягания, близки до атмосферното. Има много случаи на задавени коли, които палят на газ. Причината е точно такава - газта мокри свещите.
С една дума няма как да се вкарва LPG в течно състояние.
Това не е вярно. Малко газ е необходима, за да охлади всичко около себе си до температура, достатъчна да остане течна при налягания, близки до атмосферното. Има много случаи на задавени коли, които палят на газ. Причината е точно такава - газта мокри свещите.
Е, ти я изкара перпетум мобиле тая газ. Газта в течно състояние има температура, равна на околната. При преминаване от течно в газообразно състояние, LPG отнема огромно коиличество околна топлина, т.е. всичко около този процес замръзва. А според теб тази ниска температура пак ще втечни газта. Мисля, че няма как да стане.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
С една дума няма как да се вкарва LPG в течно състояние.
Това не е вярно. Малко газ е необходима, за да охлади всичко около себе си до температура, достатъчна да остане течна при налягания, близки до атмосферното. Има много случаи на задавени коли, които палят на газ. Причината е точно такава - газта мокри свещите.
Е, ти я изкара перпетум мобиле тая газ. Газта в течно състояние има температура, равна на околната. При преминаване от течно в газообразно състояние, LPG отнема огромно коиличество околна топлина, т.е. всичко около този процес замръзва. А според теб тази ниска температура пак ще втечни газта. Мисля, че няма как да стане.
Ами в дигателя може да влиза газ в газообразно састояние,но след изпарителя излиза не добре изпарена газ. Понеже по спомен си с ГИ Зенит знаеш,че имаш корекция по температурата на газта(рейката) и колкото е по-ниска тази температура,толкова повече обедняваш (респективно намаляваш инжекторното време).Между другото днес видях едно БМВ с монтирана в Италия ГИ БРЦ. Е в България такъв монтаж не съм видял.Филтъра за газообразна фаза беше с изолиращ кожух. Целта е да се запази максимално висока температурата на газта след изпарителя.
Ако от изпарителя излезе течна фаза, мотора се дави и умира.Митко, от това, което прочетох, оставам с впечатление че мембраните на изпарителя са ти стари. На студено са корави и пускат повече газ. Освен това, студеният газ има по-малък обем за единица тегло и в мотора влиза по-богата смес. Като загрее, газа се разширява и сместа обеднява. Ако настроиш на студен изпарител, на горещо не стига гориво. Ако настроиш на горещо, на студен идва много. Смени мембраните и клапанчетата и всичко ще си дойде на място.А идеята да се кара на бензин до определена температура е точно заради това.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
...Понеже по спомен си с ГИ Зенит знаеш,че имаш корекция по температурата на газта(рейката) и колкото е по-ниска тази температура,толкова повече обедняваш (респективно намаляваш инжекторното време)...
Абсолютно вярно, но това не означава, че е заради течен пропан-бутан след изпарителя. При по-ниска температура имаме по-концентриран, но пак газообразна фаза на LPG-то. Абе както и да е, разбрахме се.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
А според теб тази ниска температура пак ще втечни газта.
Не, но заради ниската температура, газта, която ще мине след това, няма да се изпари. Или, за да сме съвсем точни, няма да се изпари изцяло, ще остане част течна фаза. При определени настройки на изпарителя е достатъчно, за да задави двигателя.
Е като не трябва да минава от там антифриз, пълни се с трансформаторно масло целият редуктор, завива му се една подгревна свещ от дизел, и се оставя тя да топли. Друг въпрос е колко е удачно подобно решение, щото тази свещ е бая мощничка.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Колата гасне на газ не защото влиза течна газ в цилиндрите, а поради недостига от каквато и да била таква, защото течната газ няма как да бъде засмукана от въздушния поток при плочката, това е. kalin555 : Изпарител замръзва при подаване на повече газ при студена кола, пък камо ли ако няма връзка с отоплителната система на автомобила! При 1,4 има една тръба от колекторите влизаща при въздушния филър, ако не е махната може да имаш загуба на мощност при топъл автомобил! sok1: С една дума няма как да се вкарва LPG в течно състояние : Може, може и то много ефективно, но става с много прецизен газов инжекцион!
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Е като не трябва да минава от там антифриз, пълни се с трансформаторно масло целият редуктор, завива му се една подгревна свещ от дизел, и се оставя тя да топли. Друг въпрос е колко е удачно подобно решение, щото тази свещ е бая мощничка.
Не с масло. а с антифриз, оставя се разширителен съд и се слага терморегулатор, да поддържа постоянна температура. Целият изпарител се изолира, за да се затопля по-бързо в студеното. Ако работи на около 45 - 50 градуса, ще има по-дълъг живот и ще дава по-равномерно съотношение гориво - въздух.Тая идея я мътя от петнайсетина години, но не съм се захващал. На следващата кола, ако съм с ГИ, ще го направя.Инак най-лесно става на БРЦ изпарител.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар