Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво ще стане ако през изпарителя не минава вода?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво ще стане ако през изпарителя не минава вода?

    Колеги извинете,че ви заливам с теми които може би ви се струват малоумни, но са ми интересни тея въпроси..забелязвам,че на студен двигател колата върви на газ много по добре отколкото като загрее....пример: паля сутрин на бензин и след 10 секунди прехвърлям на газ....потеглям и колата осезаемо има по изгладена работа, тегли много по добре...а като загрее и се чувста загуба на мощност....почва да глъхне повече отколкото да върви.....изпарителя не замръзва като превключвам сутрин на газ имам един стар и се чуда дали да не го вържа пробно без да минава вода през него, да видя какъв ще е ефекта...до сега за 4 години от както имам колата никога не ми е замрзъзвал изпарител а сум сменил 2 броя....и съм палил директно на газ сутрин и няма проблеми....газовата е обикновена без никаква електроника по нея, а колата е браво 1.4
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Ще ти се вдигне разхода х2 и вероятно ще погръмва от време на време, що не си караш както е направена колата?

    Коментар


      #3
      защото нали ти казвам като е студен двигателя върви много по добре отколкото като загрее(на газ)
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #4
        Ами струва ти се, че върви повече щото е на "смукач", имаш приток на повече гориво и по-малко въздух.Газта е така измислена, че да влиза в газообразна фаза, бъди сигурен че си има причини.

        Коментар


          #5
          правил съм си опит на напълно студен двигател пускам ток от акумулатора директно на изпарителя и клапана преди него и газта пак си излиза газообразна не тече на струя хаха
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            #6
            Дано не ти се случи да си видиш изпарителя като огромна буца лед.
            Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
            ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

            Коментар


              #7
              и кво като го видя на буца лед 55 лева струва .... даваме хиляди левово за гориво годишно но за 55 лева за един шибан изпарител се правим на светици...ебати тука май само хейтъри има...аз ви казвам лед никога не съм виждал по изпарителя...дори съм палил при -10 директно на газ....вие пак с вашата буца лед...не може ли един път някой човек който има знания и опит да ми отговори
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                Като е студено във въздуха има повече кислород, което осезаемо влияе на работата на двигателя и на вървежа. И щом забива муцуната като загрее - най-вероятно иска настройка. Направи си експеримента - или ще замръзне, или няма, или ще се прецака, или няма.
                ex Punto '95 1.1
                Lancia Y 1.1
                Bravo HGT 2.0 20V
                Supermoto!

                Коментар


                  #9
                  ThE_PuNiSHeR написа:
                  Ами струва ти се, че върви повече щото е на "смукач", имаш приток на повече гориво и по-малко въздух.
                  точно това е причината по принцип. Сега ти с това моно не знам, по-скоро не. При мен с пълната инжекция се намалява въздуха като е студена и така се вдига пропорцията на горивото, при моното обаче не е баш така според мен.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    всяка кола като е студена бяга повече :Д и на бензин ще ти върви повече когато е студена да знаеш, а иначе какво ще стане ли ? ще стане една голяма буца лед :Д

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Това че може да замръзне не е че веднага ще се развали и трябва да се сменя Като е по топъл изпарителя загрява повече газта и все едно и увеличава обема и така влиза по малко газ а повече въздух и колата гори по малко а като е студен газта е по свита и гори повече .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        mitkosoft написа:
                        и кво като го видя на буца лед 55 лева струва .... даваме хиляди левово за гориво годишно но за 55 лева за един шибан изпарител се правим на светици...ебати тука май само хейтъри има...аз ви казвам лед никога не съм виждал по изпарителя...дори съм палил при -10 директно на газ....вие пак с вашата буца лед...не може ли един път някой човек който има знания и опит да ми отговори
                        Първо - ти питаш дали да го вържеш без вода - следователно не знаеш какво ще се получи . Ако никога не ти е замръзвал изпаритела - то това означава че изпарителя ти Е БИЛ ВЪРЗАН и флуида в охладителната ти система се е въртял хубаво . За няколко минути флуида придобива температура достатъчна да стопли газта при излизанет й . Не е ли вързан испарителя или ако нямаш въртене на водата на 3тата , 4тата минута ще замръзне , колата ще придърпва , ще изгасне и паленето после ще ти е усилие . Не съм инжинер и не съм измислил нищо ново - производителите са го измислили как трябва да работи изпарителя . Слушай мисли и прави експерименти.
                        Fiat Bravo 103 1996

                        Коментар


                          #13
                          Върви по-добре,защото вкарваш газ в течна фаза или с много голяма плътност, а когато изпарителя ти загрее количеството на газта намалява,респективно сместа обеднява и разхода спада :D
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #14
                            Ами кво ще стане ще замръзне изпарителя. Ако колата върви студена а топла е тромава най - вероятно е богата сместта. Като е студен мотора иска повече гориво и богатата смес му идва идеално . Като загрее се позадавя - иска си въздух. Най -добре лека корекция в регулировката на топъл мотор докато стане пъргава колата, тогава на студено няма да дърпа толкова ама всичко ще е нормално .
                            не подценявайте италианските коли
                            Tipo 1.6 (149.C2.046)

                            Коментар


                              #15
                              dudulia написа:
                              Върви по-добре,защото вкарваш газ в течна фаза ...
                              При какво налягане се втечнява пропан-бутана и какво е налягането след редуктора?
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар

                              Working...
                              X