Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво ще стане при следната ситуация?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    То и на моноинжекция май няма как ГИ. Щото дюзата е една, как да управляваш по нея 4-и.
    Много просто - настройваш ги "фул груп"

    Коментар


      #17
      Добре де, ама тогава губим ефекта от ГИ. Няма ли да има отново предпоставки за гърмежи при положение, че пак ще имаме колектори пълни с горивна смес?Май по-добре АГУ.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Никакъв проблем не е да сложиш ГИ на моно, но няма смисъл.А колкото до проблеми, на моното колектора е с малък обем, а и има начини за избягване на гърмежите.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #19
          muns61 написа:
          Никакъв проблем не е да сложиш ГИ на моно, но няма смисъл.А колкото до проблеми, на моното колектора е с малък обем, а и има начини за избягване на гърмежите.
          На мен моното ми е гърмяло,само,като ми проби дистрибуторната капачка и кабелите ми се бяха скапали(отделни случаи).Това само при даване на доста газ,иначе просто хълцаше и не вървеше нормално.При нормални условия не ми е гърмяла никога.По темата - Интересна идея има колегата.Аз се чудя друго,след като пълненето при обикновената газова е свързано наи-вече с вакуума при засмукване,доколко голям щще е ефекта.Ясно,че се разсъждава по линията,че газ все пак постъпва по малко в двигателя,но определено шофирането на моторна спирачка и при обикновената газова трябва да е много икономично,ако не и с разход 0.Това го казвам,защото съм го изпитал при мен,а съм чувал мнения,че било точно обратното и колите горели дори повече,което е нелогично,да не кажа абсурдно..
          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

          Коментар

          Working...
          X