Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво ще стане при следната ситуация?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво ще стане при следната ситуация?

    Харесах си в един сайт този артикул http://shop.msmgas.com/catalog/artdetails/id:2081 .... въпроса ми е какво ще стане когато клапана затвори...нали по принцип си излиза минимално количество газ когато на клапана на изпарителя има подадено напрежение....това означава ли ще се се натрупва газ под налягане между изпарителя и този кътофф клапан...идеята ми е да го сложа за режим принудителен празен ход....и да очаквам ли мега минимална икономия при условие че се натрупва газ между този клапан и изпарителя
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    не се занимавай с глупости момче, кат искаш минавай към газов инжекцион

    Коментар


      #3
      абе колеги не ме отказвайте с предтекст че са глупости те и за монтажа на климатика на колата ми казваха така да си купя нова кола но за 300 лева и 2 месеца труд вече от 2 години си мам лед хвърлящ климатик
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #4
        не е глупост до провеждане на опит и доказване на противното
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #5
          А на какъв принцип се управлява това чудо?
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            взима се сигнал от бензиновата дюза....управлението не е проблем , проблем е какво става когато затвори тозп клапан нали от изпарителя продължава да си постъпва газ
            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

            Коментар


              #7
              Е той не трябва ли да е точно там, след изпарителя, а не на течната фаза. Но може и да се съм разбрал.Ако е на течната фаза според мен ще си издърпа газта от изпарителя.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                е да де слага се на мястото на тройника калапана е така направен че да си регулираме нормално сместа има си врътка на него....а когато караме на моторна спирачка да изключва газта
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар


                  #9
                  Колко ли ще му е живота?
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    mitkosoft написа:
                    е да де слага се на мястото на тройника калапана е така направен че да си регулираме нормално сместа има си врътка на него....а когато караме на моторна спирачка да изключва газта
                    Тогава не би трябвало да се събира газ. То ако затваря плътно двигателя няма да дърпа от изпарителя. При ГИ дюзите се затварят при ППХ и положението е аналогично. Икономията все си мисля, че ще е пренебрежимо малка. Колко често ползваш ППХ и колко е разхода при обикновенна газова при ППХ, може би 1л/ч? Ако имаш по няколко км спускане стръмно често би имало някакъв смисъл, но пак икономията ти е до литър на час и то само при посоченото спускане на ППХ... най-много да вземи да ти гасне, като освободиш от скорост след ППХ, а това с всичкото серво в колата си е опасно. Може да се налага да се вдигнат оборотите преди да освободиш или смениш скороста примерно. Ще кажеш как е, може да го направя и аз за спорта, ако отзивите са добри. Откъде взема сигнал? При мен трябва да го сложа явно развит докрай преди или след мотора на ламбда контрола. Самият ламбда контрол взема сигнал и от ТПС и не работи, ако не пипаш педала, така че не би трябвало да му пречи.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      ами колеги нали знаете че дори да не работи двигателя когато се подаде напрежение на клапана на изпрарителя и си пуска по малко газ точно тая газ ме притеснява
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                      Коментар


                        #12
                        За кът-офф по-добре да спираш захранването на клапана който е на редуктора.
                        OVB X18XE1 седан+ГИ

                        Коментар


                          #13
                          клапана ще върши идеална работа. Само дето се чудя колко ще изкара . в този случай ще спира идеално газтта при ППХ. Само дето ми омръзна да се казва сложи си ГИ. Който иска да си кара с такова, а и на не всички коли става . Да не говорим за инвестиции и други подробности . Да не казвам че при ГИ като карам 2 км. до работа ще карам само на бензин - голяма файда. Не че съм и противник де ама си има коли дето нямат друга алтернатива . Ами ако на колегата колата е карбуратор кво му пречи да си направи ППХ за газовата. Да ама на карбуратор как се слага ГИ. Поздрави
                          не подценявайте италианските коли
                          Tipo 1.6 (149.C2.046)

                          Коментар


                            #14
                            То и на моноинжекция май няма как ГИ. Щото дюзата е една, как да управляваш по нея 4-и.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              Забравих, че е добре заедно с това чудо да се спира и клапана на изпарителя. Инъче най вероятно няма да се вдига налягането преди този клапан понеже дозиращата мембрана няма да е под въздействието на вакума и ще държи затворено лостчето си. Ама ако е отвит леко примерно байпасния винт или нещо такова по добре и двата клапана според мен .Ама то си трябат проби . Аз другата седмица ще експериментирам докато съм отпуска и ще пиша за ППХ какво съм направил .
                              не подценявайте италианските коли
                              Tipo 1.6 (149.C2.046)

                              Коментар

                              Working...
                              X