Харесах си в един сайт този артикул http://shop.msmgas.com/catalog/artdetails/id:2081 .... въпроса ми е какво ще стане когато клапана затвори...нали по принцип си излиза минимално количество газ когато на клапана на изпарителя има подадено напрежение....това означава ли ще се се натрупва газ под налягане между изпарителя и този кътофф клапан...идеята ми е да го сложа за режим принудителен празен ход....и да очаквам ли мега минимална икономия при условие че се натрупва газ между този клапан и изпарителя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво ще стане при следната ситуация?
Collapse
X
-
nedialk00
-
mitkosoft написа:е да де слага се на мястото на тройника калапана е така направен че да си регулираме нормално сместа има си врътка на него....а когато караме на моторна спирачка да изключва газта
Коментар
-
клапана ще върши идеална работа. Само дето се чудя колко ще изкара . в този случай ще спира идеално газтта при ППХ. Само дето ми омръзна да се казва сложи си ГИ. Който иска да си кара с такова, а и на не всички коли става . Да не говорим за инвестиции и други подробности . Да не казвам че при ГИ като карам 2 км. до работа ще карам само на бензин - голяма файда. Не че съм и противник де ама си има коли дето нямат друга алтернатива . Ами ако на колегата колата е карбуратор кво му пречи да си направи ППХ за газовата. Да ама на карбуратор как се слага ГИ. Поздравине подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Забравих, че е добре заедно с това чудо да се спира и клапана на изпарителя. Инъче най вероятно няма да се вдига налягането преди този клапан понеже дозиращата мембрана няма да е под въздействието на вакума и ще държи затворено лостчето си. Ама ако е отвит леко примерно байпасния винт или нещо такова по добре и двата клапана според мен .Ама то си трябат проби . Аз другата седмица ще експериментирам докато съм отпуска и ще пиша за ППХ какво съм направил .не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар