Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тайминг адванс процесор. Въпрос.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тайминг адванс процесор. Въпрос.

    Навил съм се да си слагам такава маймунка на моноинжекцията ми с обикновена газова без никакви електроники по нея....някой има ли схема на такова устройство с цел да си го направя сам...или ако има някой който ги произвежда.....или някой колега който ги продава?
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Виж в "MSMgas.com" и "gasmagazin.com"
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      на каква кола зависи дали е с датчик на хол или с индукционен датчикна коляновия вал, в единия случай излиза 120 лева ако си го монтираш сам, в другия 35

      Коментар


        #4
        nedialk00 написа:
        на каква кола зависи дали е с датчик на хол или с индукционен датчикна коляновия вал, в единия случай излиза 120 лева ако си го монтираш сам, в другия 35
        На бравата от кои вид е и монтирал ли си,да кажеш резултат откъм мощност/икономия.Чудя се на Типото с кои тип датчик е...
        Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

        Коментар


          #5
          индукционен датчик и датчик на хол не е ли едно и също...при датчика на хол нали това е идеята да се променя магнитното поле което се преобразува в слаб електрически сигнал който отива към екуто
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            #6
            то въпроса е от къде се взима сигнала за запалването. ако е от делкото - евтиния ТАП, ако е от коляновия вал - скъпия. иначе датчика на хол е с 3 кабела и на изхода си изработва правоъгълен сигнал, а индуктивния е с 2 кабела и изхода му са едни пулсове и на инглес му викат variable reluctance sensor .

            Коментар


              #7
              от коляновия вал се взима сигнала.....но има датчици на хол които са на делкото и такива датчици които са на кляновия вал....аз нямам делко, значи от коляновия вал се взима
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                Порових се, включително по посочените сайтове, но там с изключение на два-три газови инжекциона, всичко останало е хеви-метъл. Когато запалването е с делко, в което е датчика, тоя коректор не е чак толкова належащ. Просто даваш още 3-5 градуса и си готов.Та има ли някой схемата или само ще си гадаем!
                Alfa Romeo 1.4 IE L. - мир на тенекиите и.
                Алфа Ромео 33 1.7 4х4 АВS-скапа се
                Алфа Ромео 33 Имола
                Фиат Уилис 2.0 8В

                Коментар


                  #9
                  проблема не е схемата а програмата за контролера,па и до 100 кинта има на АЕВ
                  типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                  хюндай акцент 1.5 CNG
                  киа каренс +метан

                  Коментар


                    #10
                    dan4o написа:
                    проблема не е схемата а програмата за контролера,па и до 100 кинта има на АЕВ
                    Колега,имам спомен,че съм чел,че имаш ТАП на Типото или се бъркам?Откъде се взима сигнала при този двигател?Питам,защото ми се въртят и на мен идеи в главата,а двигателите ни са еднакви маи,е...моят е моноинжекцион,но пак е с делко.П.П. Всъщност не ми е ясно дали с въртене на делкото аванса се променя или компщтърът компенсира и доколко компенсира.Чуде се,не за друго,а защото съм я пробвал след смяна на англенажа дали може да се барне аванса от там и не се променяше по никакъв начин работата на двигателя,поне на тихи обороти.
                    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                    Коментар


                      #11
                      Евтините ТАП - ове дават фиксирана корекция, все едно да си врътнеш делкото. На теб ти е достатъчна центровка от делкото, не ти трябва ТАП.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        абсолютно съм съгласен с колегата мунс61, за какво ти е тап като имаш делко

                        Коментар


                          #13
                          Na4ko_0 написа:
                          dan4o написа:
                          проблема не е схемата а програмата за контролера,па и до 100 кинта има на АЕВ
                          Колега,имам спомен,че съм чел,че имаш ТАП на Типото или се бъркам?Откъде се взима сигнала при този двигател?Питам,защото ми се въртят и на мен идеи в главата,а двигателите ни са еднакви маи,е...моят е моноинжекцион,но пак е с делко.П.П. Всъщност не ми е ясно дали с въртене на делкото аванса се променя или компщтърът компенсира и доколко компенсира.Чуде се,не за друго,а защото съм я пробвал след смяна на англенажа дали може да се барне аванса от там и не се променяше по никакъв начин работата на двигателя,поне на тихи обороти.
                          аз съм с делко ,обаче съм на метан и за това си сложих аванспроцесор ,не че не мога да завъртя делкото ,обаче почва да пали трудно на бензинзатова съм с волф,има вграден комутатор за бобината и да речем че се справя добре,на другата кола е АЕВ кобра ,той е на датчика на коляновия вал ,за мене това е по добро решение.Волфа съм го настроил на 6 градуса ,на хюндая е на 12 градуса ,като съм ги настроил да почнат да подават аванс още от ниски обороти(то така и трябва)това е за метан ,когато карах на пропанбутан на фиата съм го давал предварение 2-3 градуса + бензиновото ,така работеше добре на газ и бензин.а,да кажа че имам и стробоскоп и по едно време даже бях решил да си правя аванспроцесор и стана нещо ,но не толкова добро катофабричните и спрях опитите.това сега ,ако ви интересува нещо питайте
                          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                          хюндай акцент 1.5 CNG
                          киа каренс +метан

                          Коментар


                            #14
                            Като се позатопли може би ще имам тема за газифициране или метанизиране на един 1,6,като на колегата @nedialk00.Мисля се за типото,ако не стане с другата кола да го метанизирам него,та затова разпитвам за ТАП-ове още отсега.Интересно ми е колко кг гори градско на метан или колко извънградско?ТАП-ът спомага за разхода теоритично,а и за вървенето.Осезаемо по-зле ли е от на пропан-бутан?
                            Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                            Коментар


                              #15
                              Na4ko_0 написа:
                              Като се позатопли може би ще имам тема за газифициране или метанизиране на един 1,6,като на колегата @nedialk00.Мисля се за типото,ако не стане с другата кола да го метанизирам него,та затова разпитвам за ТАП-ове още отсега.Интересно ми е колко кг гори градско на метан или колко извънградско?ТАП-ът спомага за разхода теоритично,а и за вървенето.Осезаемо по-зле ли е от на пропан-бутан?
                              без тап е много по-зле от газта на метан ,няма мощност да тръгне ,като се развърти над 2000 об. бива,разхода в килограми на дълго е 3.7, пловдивско около 5-5.5 кила максимална скорост 130 км(на газ 145км)но,бургаз -пловдив с 13.60 лв с едно зареждане-безценнона метан върви така все едно леко съм я поудушил на газ.метановата сам си я слагах ,но мога да кажа че много майсторлък е необходимо да си направиш колата да гори малко и да върви на метан,настройвал съм я около месец докато постигна добър резултат като за целта си имах и набор дифузори за плочката.хубавото е че след настройка не се разцентрова като при газта -веднъж настроена караш така с години
                              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                              хюндай акцент 1.5 CNG
                              киа каренс +метан

                              Коментар

                              Working...
                              X