roland написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нова газова ПРОБЛЕМ
Collapse
X
-
Ако охладителната система е обезвъздушена, няма значение височината на изпарителя. Предимството да е високо се появява при загуба на антифриз - изпарителя пръв остава на сухо и предотвратява по-сериозни поражения.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
По принцип и моя изпарител е така на високо. И на такъв мотор като на колегата съм слагал пак на високо ( над казанчето на спирачките) и то напречно на посоката на движение. няма никакви грижи. Колега просто земи си регулирай газовата като хората и ще се оправи . Поставянето на тапа във въздуховода не е лоша идея и както по горе бе казано слага се за да не гасне по инерция не за друго . Същия ефект става като се махне самия маркуч- т.е. от въздухозаборника до кутията на филтъра. Идеята с настройка по ламбда сонда също е добра ама на мойта кола вече се отказах щото сондата ми е опечена .не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
galinchooo написа:Slavi_Lancia написа:Тая тапа наиш за ко я слагат в италия, за да избегнат гасненето като пуснеш по инерция Някои да е видял кола с газ от италя с откачен или засукан въздуховод? не е тука едно време слагаха едни пласмасови конуси и ги режеха според мотора , колкото повече толкова повече Така че тая тапа 38 не ти е нужнаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Е да питам тогава като нямаш поплавък как не е гръмнала до сега?имаш поплавък, просто му е дошло времето за смяна, случва се след 2 -3 годишна употреба до почне да заяда стрелкатаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Как ша гръмне бре колега тва да не е бомба да си чул на някои да му гръмне бутилаката щото не му бачка поплавъка или го няма а съм сигурен че на 50 % от колите не бачка корекно, а не му е дошло времето щото е на 1 месец верно няма от къде да знаеш щото тези постове които тук там пиша за проблеми с монтажа на газовата ми са като допълнение на темата ми " Поредната газова издънка" но колегите които учавстваха в нея пишат и тук и се сещат за какво говоряПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
То и мойта бутилка де изключва къде не, ама си трая нали ми е турска сондата -викам си сигурно е от това и си знам колко наливам гледам да не я препълвам и толкова . Ама съм виждал и случай когато поплавъка запецва долу и като се пълни бутилката той не се вдига и естествено няма как да задейства клапана защото той зависи от положението на самия поплавък. Случвало ми се е зимата предимно - незнам може да е от студа или кой знае. Усещам се за това понеже имам самоделен нивомер за бутилката т.е. за да ми показва на таблото. И като заредя и се кача в колата не показва да е пълна бутилката, а след потегляне като раздруса след 100 м. примерно чак тогава отчита реално т.е. като се поразклати малко и полавъка изплува нагоре . Инъче чак да гръмне едва ли . Може да стане само ако е дюкме и лятото стои на слънце колата ама даже и тогава е най-вероятно да изпусне газта порай гумения уплътнител на сондата. Там е най слабото място . Е все пак да не забравяме че си е газова уредба и може и по страшно да стане. Аз обикновенно съм я препълвал като ще пътувам и тогава като тръгна за 15 мин. вече съм издухал 2-3 литра гориво и при мен няма време да се напъне толкова бутилката в смисъл че не стои продължително на слънце.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Как ша гръмне бре колега тва да не е бомбаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
reter написа:Като стана въпрос за тапи, на мой авер мареата дойде с тапа. Махнахме я и гърмеше още при паленето. След презацепване на ангренажа колата спря да пали, докато не махнахме тапата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Slavi_Lancia написа:Как ша гръмне бре колега тва да не е бомбаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Бе то и без стержен не може ама е на , просто ти казвам, няма се учудя ако не са ми го сложили ( или по точно махнали), и щи кажа що така си мисля, щото като им казах че на хондата ми събира малко газ оня направо ми вика-" махни поплавъка и ще можеш да я пълниш дюкме, тя е тореидна и е много по здрава от обикновените" тва бяха думите муПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар