Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нова газова ПРОБЛЕМ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    roland написа:
    Днес си свалих нивото на изпарителя и намалих дължината на маркучите общо с около 55см.Направих същата тапа с отвор 38 мм на входа на въздуха и отидох в сервиза на БРЦ в Тракия.За 15лв ми направи реглаж и обясни че е била смного богата смес във високите обороти и значително завъртя врътките на троиника.Определено динамиката ми се виждамного по добре от преди,а доколкото разбрах намаляването на отвора за въздъх спомага за оптимизиране на горивната смес ввисоки и ниски обороти.Като покарам ще пиша за разхода... :D
    Ако пак ти е висок,можеш да провериш данните от сондата,както ти писах по горе....с мултицет....Така най лесно се настройва сместа на празния ход(от испарителя) и съответно при подаване на газ(кранчето)....Имай предвид,че четвърт оборот влияе на разхода.....
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    Коментар


      #47
      Ако охладителната система е обезвъздушена, няма значение височината на изпарителя. Предимството да е високо се появява при загуба на антифриз - изпарителя пръв остава на сухо и предотвратява по-сериозни поражения.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #48
        По принцип и моя изпарител е така на високо. И на такъв мотор като на колегата съм слагал пак на високо ( над казанчето на спирачките) и то напречно на посоката на движение. няма никакви грижи. Колега просто земи си регулирай газовата като хората и ще се оправи . Поставянето на тапа във въздуховода не е лоша идея и както по горе бе казано слага се за да не гасне по инерция не за друго . Същия ефект става като се махне самия маркуч- т.е. от въздухозаборника до кутията на филтъра. Идеята с настройка по ламбда сонда също е добра ама на мойта кола вече се отказах щото сондата ми е опечена .
        не подценявайте италианските коли
        Tipo 1.6 (149.C2.046)

        Коментар


          #49
          galinchooo написа:
          Slavi_Lancia написа:
          Тая тапа наиш за ко я слагат в италия, за да избегнат гасненето като пуснеш по инерция Някои да е видял кола с газ от италя с откачен или засукан въздуховод? не е тука едно време слагаха едни пласмасови конуси и ги режеха според мотора , колкото повече толкова повече Така че тая тапа 38 не ти е нужна
          Моята беше с откачен въздуховод(виждал съм и други:audi,bmw и т.н).И не е тая причината,поради която ги слагат със сигурност..Пак си гасне като съм над 90-100км..Както вече писах има разлика само в разхода а динамиката си е същата...Да не кажа и по добра на ГАЗ......
          Какъв е извода от това!? И там има българи монтажници, и там са некъдърни колко тука, даже и с обърнати маркучи пак гаснат еиии ша ме намразат всички газаджии мене, ще ми разлепят снимките по сервизите и нема ме пускат да влеза. Ама то такива мерки тряя се вземат за да ми спрат страданията от тях Наи новото при мен е вчера зареждах газ реших да погледна мърда ли стрелката на бутилката докато се зарежда, след като клапана беше с изтърбушен стенжер сега установих че и поплавък сигурно нямам щото за 10 кинта газ (7,5литра) в 24 литрова бутилка стрелката не помръдна. Когато я пълних до горе се надумка дюкме без да изключи и никога не го чух тоя поплавък да се разклати и да чукне по бутилката докато карам, та за кви монтажи става дума дами и господа
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #50
            Е да питам тогава като нямаш поплавък как не е гръмнала до сега?имаш поплавък, просто му е дошло времето за смяна, случва се след 2 -3 годишна употреба до почне да заяда стрелката
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #51
              Как ша гръмне бре колега тва да не е бомба да си чул на някои да му гръмне бутилаката щото не му бачка поплавъка или го няма а съм сигурен че на 50 % от колите не бачка корекно, а не му е дошло времето щото е на 1 месец верно няма от къде да знаеш щото тези постове които тук там пиша за проблеми с монтажа на газовата ми са като допълнение на темата ми " Поредната газова издънка" но колегите които учавстваха в нея пишат и тук и се сещат за какво говоря
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #52
                То и мойта бутилка де изключва къде не, ама си трая нали ми е турска сондата -викам си сигурно е от това и си знам колко наливам гледам да не я препълвам и толкова . Ама съм виждал и случай когато поплавъка запецва долу и като се пълни бутилката той не се вдига и естествено няма как да задейства клапана защото той зависи от положението на самия поплавък. Случвало ми се е зимата предимно - незнам може да е от студа или кой знае. Усещам се за това понеже имам самоделен нивомер за бутилката т.е. за да ми показва на таблото. И като заредя и се кача в колата не показва да е пълна бутилката, а след потегляне като раздруса след 100 м. примерно чак тогава отчита реално т.е. като се поразклати малко и полавъка изплува нагоре . Инъче чак да гръмне едва ли . Може да стане само ако е дюкме и лятото стои на слънце колата ама даже и тогава е най-вероятно да изпусне газта порай гумения уплътнител на сондата. Там е най слабото място . Е все пак да не забравяме че си е газова уредба и може и по страшно да стане. Аз обикновенно съм я препълвал като ще пътувам и тогава като тръгна за 15 мин. вече съм издухал 2-3 литра гориво и при мен няма време да се напъне толкова бутилката в смисъл че не стои продължително на слънце.
                не подценявайте италианските коли
                Tipo 1.6 (149.C2.046)

                Коментар


                  #53
                  Slavi_Lancia написа:
                  Как ша гръмне бре колега тва да не е бомба
                  Е нали си чувал че бутилката се пълни на 80% от обема и в литри, именно чрез завъртането на бутилката под ъгъл поплавъка затваря на 80% от обема.Ако нямаш поплавък щеше да резбереш точно 5 минути след като кажеш на някой пълни до горе ако е заседнал горе /което е най- възможен вариант/ просто няма да напълниш бутилката, ако е заседнал долу подемната сила на течността ще го качи горе.Сега ако обаче вие викате на стрелката на нивомера поплавък това е друго бира, тя се управлява от него, но понякога залепва и не отчита въпреки работата на поплавъка
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #54
                    Като стана въпрос за тапи, на мой авер мареата дойде с тапа. Махнахме я и гърмеше още при паленето. След презацепване на ангренажа колата спря да пали, докато не махнахме тапата.
                    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                    Коментар


                      #55
                      reter написа:
                      Като стана въпрос за тапи, на мой авер мареата дойде с тапа. Махнахме я и гърмеше още при паленето. След презацепване на ангренажа колата спря да пали, докато не махнахме тапата.
                      да позная ли 1.6 е мотора
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #56
                        S_BANKOV написа:
                        Slavi_Lancia написа:
                        Как ша гръмне бре колега тва да не е бомба
                        Е нали си чувал че бутилката се пълни на 80% от обема и в литри, именно чрез завъртането на бутилката под ъгъл поплавъка затваря на 80% от обема.Ако нямаш поплавък щеше да резбереш точно 5 минути след като кажеш на някой пълни до горе ако е заседнал горе /което е най- възможен вариант/ просто няма да напълниш бутилката, ако е заседнал долу подемната сила на течността ще го качи горе.Сега ако обаче вие викате на стрелката на нивомера поплавък това е друго бира, тя се управлява от него, но понякога залепва и не отчита въпреки работата на поплавъка
                        Банков бутилката е торедина и въртене е невъзможно, поплавъка си е поплавък , стрелката е от тея смотаните с магнитчетата, ся нищо чудно или тя да е заседнала или поплавъка да е заседнал на дъното. Бутилката знам че се пълно на 80% затова когато я пълних миналия път до горе и като стигна 21 литър и продължи да пълни направо му казах на оня да я спира. Сега обаче ми се връща един спомен че по едно време бях закачил един мултицет към датчика на бутилката и от 60 ома след няколко дни и 100км беше паднал на 15 ома, начи все пак може да с ами сложили поплавък Уфффффф съвсем се отнесох, извинявам се на колегата че се отпелснах от темата и я оспамих. Дано боговете ми простят :D Между другото тои не е писал тея дни маи какво ли е направил с натсроиките
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #57
                          Абе без поплавък не може. Дали е пура или торидиална все тая поплавък има.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #58
                            Бе то и без стержен не може ама е на , просто ти казвам, няма се учудя ако не са ми го сложили ( или по точно махнали), и щи кажа що така си мисля, щото като им казах че на хондата ми събира малко газ оня направо ми вика-" махни поплавъка и ще можеш да я пълниш дюкме, тя е тореидна и е много по здрава от обикновените" тва бяха думите му
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар

                            Working...
                            X