Винаги на всички коли съм си слагал една тапа с по малък отвор на въздуха...Последно бравата ми я купих с газово слагано в Италия.Италянците бяха сложили и те такова нещо...Пробвах да го махна,но без него иска да пусна повечко газ от изпарителя и съответно ми качва разхода до 13-15/100 градско.С него разхода ми е 11,5-12/100 градско(сега в студовете).Лятото ми пада под 11/100 в града...Ето това ми е сложено на входа на въздуха...П.С..А газовото се настройва много лесно..За целта трябва само един уред(мултицет),който да се закачи към сондата и да се гледа при подаване на газ да не превишава 600mV(миливолта)..Ако превиши значи сместа е богата..Същото се отнася и за празния ход Трябва да е до 400-500mV.Начина ми ко каза един познат газаджия и ми свърши чудесна работа.
разхода ОК, а вървежа как е ще бъде полезно да пуснеш вътрешния отвор на тази тапа
Слагането на такава тапа е признак, че нещо по конфигуриране и настройка на компонентите не е както трябва. Това е все едно на карбуратор да караш с наполовина затворен смукач и да казваш, че всичко е наред.Никога не съм слагал тапи, има си начин за настройки.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Да, винаги е по добре изпаритела да е монтиран надлъжно, но понякога мястото като не позволява не е проблем да се монтира напречно, за разлика от вакуумните, които задължително трябва да са надлъжно защото на тях инерционните сили влияят доста по осезаемо отколкото на ел изпарителите.та не е от това проблема на колегата пуснал темата.
Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Здравейте колеги.Нямам проблем с искрене на кабелите проверих на тъмнокакто ме посъветва колегата.Изпарителя е БРЦ АТ90 ,а на клапана пише ЛОВАТО.Плочката или отвора е горе долу 32-34 не мога да го измеря точно.На емулатора пише ФАБОС.Интересното е че изпарителя е четири пет пръста над казанчето,маркуча до троиника е25см. /а двата малки съответно 30см и около 70см
Винаги на всички коли съм си слагал една тапа с по малък отвор на въздуха...Последно бравата ми я купих с газово слагано в Италия.Италянците бяха сложили и те такова нещо...Пробвах да го махна,но без него иска да пусна повечко газ от изпарителя и съответно ми качва разхода до 13-15/100 градско.С него разхода ми е 11,5-12/100 градско(сега в студовете).Лятото ми пада под 11/100 в града...Ето това ми е сложено на входа на въздуха...П.С..А газовото се настройва много лесно..За целта трябва само един уред(мултицет),който да се закачи към сондата и да се гледа при подаване на газ да не превишава 600mV(миливолта)..Ако превиши значи сместа е богата..Същото се отнася и за празния ход Трябва да е до 400-500mV.Начина ми ко каза един познат газаджия и ми свърши чудесна работа.
разхода ОК, а вървежа как е ще бъде полезно да пуснеш вътрешния отвор на тази тапа
Нямам ядове с вървежа на колата..Както вървеше без него когато го бях махнал,така върви и с това приспособление..Разликата е само в разхода.С тапата е 2лтр надолу...Виждал съм доста коли внесени с газово от Италия да имат такива тапи....Не вярвам италянците да не знаят какво правят...Все пак са много по напред в тая насока....Отвора е 37мм
Предполагам че трябва да отида да ми е центроват на газанализатор, но първо ще се опитам да сваля нивото на изпарителя и да намаля дължината на маркучите.Утре не сам на работа и ще се позабавлявам,след катоотговора на майсторите беше , че трябва да си променя стила на каране за да не гърми.
Предполагам че трябва да отида да ми е центроват на газанализатор, но първо ще се опитам да сваля нивото на изпарителя и да намаля дължината на маркучите.Утре не сам на работа и ще се позабавлявам,след катоотговора на майсторите беше , че трябва да си променя стила на каране за да не гърми.
Колега, проблема ти е в монтажа или самото АГУ. Не че разбирам много, но преди 2 години аз сам си сложих газовата и то за първи път с насоки тук от форума. Карах 5 месеца на газ и от самото поставяне(само не можах да я настроя, докато запали, ходих при един приятел) докато я продам нито един път, ама нито един, не ми е гръмнала, пукнала и т.н. На същото браво със същите колектори. При мен изпарителя беше зад десния фар(до ангренажа).
Днес си свалих нивото на изпарителя и намалих дължината на маркучите общо с около 55см.Направих същата тапа с отвор 38 мм на входа на въздуха и отидох в сервиза на БРЦ в Тракия.За 15лв ми направи реглаж и обясни че е била смного богата смес във високите обороти и значително завъртя врътките на троиника.Определено динамиката ми се виждамного по добре от преди,а доколкото разбрах намаляването на отвора за въздъх спомага за оптимизиране на горивната смес ввисоки и ниски обороти.Като покарам ще пиша за разхода... :D
аз нещо немога да си го обясня това с намаляването на отвора, то и замърсен въздушен филтър ще върши същатата работа, и е факт, че след като поставя нов филтър разхода скача, ще го опитам това
Тая тапа наиш за ко я слагат в италия, за да избегнат гасненето като пуснеш по инерция Някои да е видял кола с газ от италя с откачен или засукан въздуховод? не е тука едно време слагаха едни пласмасови конуси и ги режеха според мотора , колкото повече толкова повече Така че тая тапа 38 не ти е нужна
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Тая тапа наиш за ко я слагат в италия, за да избегнат гасненето като пуснеш по инерция Някои да е видял кола с газ от италя с откачен или засукан въздуховод? не е тука едно време слагаха едни пласмасови конуси и ги режеха според мотора , колкото повече толкова повече Така че тая тапа 38 не ти е нужна
Моята беше с откачен въздуховод(виждал съм и други:audi,bmw и т.н).И не е тая причината,поради която ги слагат със сигурност..Пак си гасне като съм над 90-100км..Както вече писах има разлика само в разхода а динамиката си е същата...Да не кажа и по добра на ГАЗ......
Коментар