Изпарителя е БРЦ ама клапана си е турски.Прилича на Ловато но не е.Колегите ми са супер но аз не мога да търпя дребни селски тарикати!В моя бранш и в тоя град май са в изобилие.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нова газова ПРОБЛЕМ
Collapse
X
-
Мани тва ами и сериозните в бранша се дънят както при мен, в оная тема упорито ме питаше кои са, ето казвам ти ФАГУ на Асеновградско, уж сериозен сервиз с име от 100 години пък.... помниш темата ми Сори че оспамихме малко темата на колегата.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Да баш Митака, а кажи ми!? е за тва не щях ти казвам щото съм сигурен че се познавате, ма после щи каже " ми за толкоз пари толкова" аи хубуу съгласен, макар че не съм съгласен че 530 лв са малко пари, но тва не оправдава тея издънки при монтажа, едва не прегряха колата, сондата изкормена, изпарителя напречно на колата, ключа не показва ниво. А толкова клиенти съм му пратил заради доброто му име, чак от Стара Загора идваха колеги от форума как ги е оправил не знам. Както и да е няма да се връщам на зад, факт е бате че сега тряя вървя след него и да оправям. Със сондата се примерих ама изпарителя ще завъртя. Не съм поглеждал колата от долу , няма се учудя ако е с свински опашки хваната тръбата.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
nedialk00
-
Slavi_Lancia написа:Да баш Митака, а кажи ми!? е за тва не щях ти казвам щото съм сигурен че се познавате, ма после щи каже " ми за толкоз пари толкова" аи хубуу съгласен, макар че не съм съгласен че 530 лв са малко пари, но тва не оправдава тея издънки при монтажа, едва не прегряха колата, сондата изкормена, изпарителя напречно на колата, ключа не показва ниво. А толкова клиенти съм му пратил заради доброто му име, чак от Стара Загора идваха колеги от форума как ги е оправил не знам. Както и да е няма да се връщам на зад, факт е бате че сега тряя вървя след него и да оправям. Със сондата се примерих ама изпарителя ще завъртя. Не съм поглеждал колата от долу , няма се учудя ако е с свински опашки хваната тръбата.
Коментар
-
при ел изпарителите, инерционните сили не играят много, много.така че няма проблем ако не са успоредно на посоката на движение.на моята кола в напречно и нямам ама никакви грижи, а сега съм с един турски Мимгаз. И на всичкото отгоре е малко над разширителното казанче, че и завъртян на една страна.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Ако си сигурен да не барам!? ама на дедрата ми еше така и кат спрях някъде по рязко и гаснеше, после го обърнах и нямаше ядове а и разсхода свали малко. Тая още не мога да я засека в тва време и условия, но сега се пооправи и ще видим как ще се държи като разсход.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
chokicha написа:при ел изпарителите, инерционните сили не играят много, много.така че няма проблем ако не са успоредно на посоката на движение.на моята кола в напречно и нямам ама никакви грижи, а сега съм с един турски Мимгаз. И на всичкото отгоре е малко над разширителното казанче, че и завъртян на една страна.
Коментар
-
Като гледам снимката изпарителя е БРЦ. Клапана прилича на ловато ама не знам. то не е проблем и аз съм с турски клапн и нямам грижи. Евентуални гърмежи идват от стари кабели . От свещите е по малко вероятно трябва да много изядени и разчекнати че да е от тях. Монтажа че е сложен така не мисля че пречи на такъв мотор съм го слагал така и никакви грижи . Според мен е хубаво да се обогати сместа демек добра регулировка и нови кабели и ще се оправи. Ако плочката е с по малък диаметър също не е проблем само ще трябва да се регулира тройника , ама с малка плочка ще намалее вървежа. На този мотор 13 градско средно е добре. Ама зимата не пречи и 15-16 . Освен това колкото по спъната колата гори повече .не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
nedialk00
kolev написа:chokicha написа:при ел изпарителите, инерционните сили не играят много, много.така че няма проблем ако не са успоредно на посоката на движение.на моята кола в напречно и нямам ама никакви грижи, а сега съм с един турски Мимгаз. И на всичкото отгоре е малко над разширителното казанче, че и завъртян на една страна.
Коментар
-
Винаги на всички коли съм си слагал една тапа с по малък отвор на въздуха...Последно бравата ми я купих с газово слагано в Италия.Италянците бяха сложили и те такова нещо...Пробвах да го махна,но без него иска да пусна повечко газ от изпарителя и съответно ми качва разхода до 13-15/100 градско.С него разхода ми е 11,5-12/100 градско(сега в студовете).Лятото ми пада под 11/100 в града...Ето това ми е сложено на входа на въздуха...П.С..А газовото се настройва много лесно..За целта трябва само един уред(мултицет),който да се закачи към сондата и да се гледа при подаване на газ да не превишава 600mV(миливолта)..Ако превиши значи сместа е богата..Същото се отнася и за празния ход Трябва да е до 400-500mV.Начина ми ко каза един познат газаджия и ми свърши чудесна работа.......FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
S_BANKOV написа:Първо колега си оправи изпарителя, многое на високо, второ да питам как ти е термостата, работи ли коректно и държи ли температура?Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар