Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нова газова ПРОБЛЕМ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Изпарителя е БРЦ ама клапана си е турски.Прилича на Ловато но не е.Колегите ми са супер но аз не мога да търпя дребни селски тарикати!В моя бранш и в тоя град май са в изобилие.

    Коментар


      #17
      Мани тва ами и сериозните в бранша се дънят както при мен, в оная тема упорито ме питаше кои са, ето казвам ти ФАГУ на Асеновградско, уж сериозен сервиз с име от 100 години пък.... помниш темата ми Сори че оспамихме малко темата на колегата.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #18
        Ебасиииииииииии и Митака ли е станал измекяр!!!!Като се съберем как ги нарежда само??? Не мога да повярвам,не е истина това което се случва!!!

        Коментар


          #19
          landi написа:
          Ебасиииииииииии и Митака ли е станал измекяр!!!!Като се съберем как ги нарежда само??? Не мога да повярвам,не е истина това което се случва!!!
          Аз ако направя такава глупост шефа ако може ще ми извие врата(ма съм 120кила)ама поне със стотачка ще се разделя. :D

          Коментар


            #20
            Да баш Митака, а кажи ми!? е за тва не щях ти казвам щото съм сигурен че се познавате, ма после щи каже " ми за толкоз пари толкова" аи хубуу съгласен, макар че не съм съгласен че 530 лв са малко пари, но тва не оправдава тея издънки при монтажа, едва не прегряха колата, сондата изкормена, изпарителя напречно на колата, ключа не показва ниво. А толкова клиенти съм му пратил заради доброто му име, чак от Стара Загора идваха колеги от форума как ги е оправил не знам. Както и да е няма да се връщам на зад, факт е бате че сега тряя вървя след него и да оправям. Със сондата се примерих ама изпарителя ще завъртя. Не съм поглеждал колата от долу , няма се учудя ако е с свински опашки хваната тръбата.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              епа със свински с кво да е

              Коментар


                #22
                Slavi_Lancia написа:
                Да баш Митака, а кажи ми!? е за тва не щях ти казвам щото съм сигурен че се познавате, ма после щи каже " ми за толкоз пари толкова" аи хубуу съгласен, макар че не съм съгласен че 530 лв са малко пари, но тва не оправдава тея издънки при монтажа, едва не прегряха колата, сондата изкормена, изпарителя напречно на колата, ключа не показва ниво. А толкова клиенти съм му пратил заради доброто му име, чак от Стара Загора идваха колеги от форума как ги е оправил не знам. Както и да е няма да се връщам на зад, факт е бате че сега тряя вървя след него и да оправям. Със сондата се примерих ама изпарителя ще завъртя. Не съм поглеждал колата от долу , няма се учудя ако е с свински опашки хваната тръбата.
                Мълча думи нямам ама ще бъзикна някой път на чашка да видя как ще се оправдае!

                Коментар


                  #23
                  при ел изпарителите, инерционните сили не играят много, много.така че няма проблем ако не са успоредно на посоката на движение.на моята кола в напречно и нямам ама никакви грижи, а сега съм с един турски Мимгаз. И на всичкото отгоре е малко над разширителното казанче, че и завъртян на една страна.
                  Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                  Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                  Коментар


                    #24
                    Ако си сигурен да не барам!? ама на дедрата ми еше така и кат спрях някъде по рязко и гаснеше, после го обърнах и нямаше ядове а и разсхода свали малко. Тая още не мога да я засека в тва време и условия, но сега се пооправи и ще видим как ще се държи като разсход.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #25
                      chokicha написа:
                      при ел изпарителите, инерционните сили не играят много, много.така че няма проблем ако не са успоредно на посоката на движение.на моята кола в напречно и нямам ама никакви грижи, а сега съм с един турски Мимгаз. И на всичкото отгоре е малко над разширителното казанче, че и завъртян на една страна.
                      не е вярно това. разликата на вакумните с ел изпарителите е че първите спират притока на газ при изгасен двигател механично /с вакум/, а вторите с ел.клапан. инерционните сили влияят по един и същи начин на дозиращите мембрани на двата типа изпарители.

                      Коментар


                        #26
                        Като гледам снимката изпарителя е БРЦ. Клапана прилича на ловато ама не знам. то не е проблем и аз съм с турски клапн и нямам грижи. Евентуални гърмежи идват от стари кабели . От свещите е по малко вероятно трябва да много изядени и разчекнати че да е от тях. Монтажа че е сложен така не мисля че пречи на такъв мотор съм го слагал така и никакви грижи . Според мен е хубаво да се обогати сместа демек добра регулировка и нови кабели и ще се оправи. Ако плочката е с по малък диаметър също не е проблем само ще трябва да се регулира тройника , ама с малка плочка ще намалее вървежа. На този мотор 13 градско средно е добре. Ама зимата не пречи и 15-16 . Освен това колкото по спъната колата гори повече .
                        не подценявайте италианските коли
                        Tipo 1.6 (149.C2.046)

                        Коментар


                          #27
                          kolev написа:
                          chokicha написа:
                          при ел изпарителите, инерционните сили не играят много, много.така че няма проблем ако не са успоредно на посоката на движение.на моята кола в напречно и нямам ама никакви грижи, а сега съм с един турски Мимгаз. И на всичкото отгоре е малко над разширителното казанче, че и завъртян на една страна.
                          не е вярно това. разликата на вакумните с ел изпарителите е че първите спират притока на газ при изгасен двигател механично /с вакум/, а вторите с ел.клапан. инерционните сили влияят по един и същи начин на дозиращите мембрани на двата типа изпарители.
                          точно така а иначе плочката може да е по-голяма, и от там да му идва високият разход януари сменях на един колега плочката, беше вкарана от италия с 38-39 мм отвор, и му гореше стабилно, ама там газта е друга...

                          Коментар


                            #28
                            Винаги на всички коли съм си слагал една тапа с по малък отвор на въздуха...Последно бравата ми я купих с газово слагано в Италия.Италянците бяха сложили и те такова нещо...Пробвах да го махна,но без него иска да пусна повечко газ от изпарителя и съответно ми качва разхода до 13-15/100 градско.С него разхода ми е 11,5-12/100 градско(сега в студовете).Лятото ми пада под 11/100 в града...Ето това ми е сложено на входа на въздуха...П.С..А газовото се настройва много лесно..За целта трябва само един уред(мултицет),който да се закачи към сондата и да се гледа при подаване на газ да не превишава 600mV(миливолта)..Ако превиши значи сместа е богата..Същото се отнася и за празния ход Трябва да е до 400-500mV.Начина ми ко каза един познат газаджия и ми свърши чудесна работа.......
                            Прикачени файлове
                            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                            Коментар


                              #29
                              Първо колега си оправи изпарителя, многое на високо, второ да питам как ти е термостата, работи ли коректно и държи ли температура?
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                S_BANKOV написа:
                                Първо колега си оправи изпарителя, многое на високо, второ да питам как ти е термостата, работи ли коректно и държи ли температура?
                                Казал е колегата,че за 1 минута работа вече е топъл изпарителя.Това зимата,дори и в гараж едва ли става с развален термостат.Колкото до монтажа на изпарителя - наистина изглежда на високо,но за инерционните сили не знам какво да кажа.На моята кола е монтиран напречно и карам така от може би 4 години вече.Колата се опитва да гасне при спиране,само когато не е загряла и то при първото палене за деня и само зимата.В преходните сезони и особено лятото,дори на газ да запаля не гасне при спиране.Разходът зимата си е сериозен,защото карам на къси разстояния,но лятото съм я свалял до 10,5-11/100 с кротко каране и 12,5-13/100 с доста настъпване.Изпарителят е турски HEDEF и съм много доволен от него.След 2,5 години някъде му се поотдървиха мембраните и/или клапанчетата,та почна да не иска да държи обороти на температури под 80-90 градуса зимата и ги смених с оригинален комплект на Ловато(понеже хедефчо е клонинг) и оттогава съм доволен отново.Може да пробвам да го завъртя напролет за експеримента,да видя дали ще има осезаема разлика и да споделя,ако съм се наканил евентуално.Иначе съм виждал така монтирани изпарители и на коли дошли с газ от Италия,явно не всеки отдава значение на този фактор.
                                Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                                Коментар

                                Working...
                                X