Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Допълнителен газов филтър на обикновенна газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Slavi_Lancia написа:
    Kolev питаш ме щи кажа По пътя на логиката, газта преминава покраи дюзите но при обикновена агу тя не е пречистена, и сичката тая мизериика се лепи дето намери. Ако си отвивал пробката на обикновен изпарител знаеш ква мизерия изтича от там При ГИ също газта преминава покраи дюзите но тя вече е пречистена от филтъра преди газовите дюзи. Ако газта е толкова чиста някои би ли рискувалл да покара ГИ без тоя филтър За това казвам че един от факторите за запушване на дюзите е газта съчетано с малкото каране или и употреба на бензин
    Това не го приемам категорично. След 30 хиляди на газ с обикновенна АГУ и ламда контрол (не съм сменял филтъра на клапана още) - развих пробката отдолу на изпарителя и капна 1 капка приличаща повече на конденз, свалих инжекторите и светеха като полирани. Такова е положението и със свещите, но те просто се износват много по-бързо и вече съм с трети комплект откакто съм на газ. Инжекторите са за почистване, но не и външно, където контактуват с газта/горивната камера.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      Хубуу де съгласихте ме. А що се запушват тогава, като аз на реното едно време винаги палех на бенз покарвах я и за 2 месеца пак бяха аут?
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #18
        Къде влиза отдушника на картерните газове?
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #19
          при мен не е изкаран, влиза си там за доизгаряне.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            Мизериите от този отдушник са впъти повече от боклуците в газта.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              muns61 написа:
              Мизериите от този отдушник са впъти повече от боклуците в газта.
              Принципно си прав и при някои вдигатели това е проблем, но не и при конкретно този. Отново казвам, че инжекторите на този двигател са си проблемни и обсъждани не само в бг. В английския форум на марката имаше обсъждане каква е причината, защото освен че са претенциозни към бензина, също така и сравнително често и откровенно умират. За причина, макар и не безспорно, като цяло се оформи лошо управление от страна на ЕКУ на напрежението към инжекторите.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #22
                След всяка работа на бензин на върха на бензиновата дюза остава капка бензин който впоследствие се изпарява и мизериите съдържащи се в него остават по дюзата .Не се запушват само дюзите на колите които палят на газ и са със спряна бенз. помпа.Ако искате да пазите дюзите си слагайте качествен бензин и отвреме на време го изхарчвайте /подновявайте/.Дюзите се охлаждат от въздуха който засмуква мотора през всмукателния колектор и температурата им е много по ниска от тази на мотора а това че преминаващия бензин ги охлажда е една от най-големите легенди на тъпите газаджии ,по скоро постоянно преминаващия бензин носи всички утайки от резервоара в рейката и понеже дюзите не бачкат утайките остават там и постепенно всичко се затлачва..

                Коментар

                Working...
                X