Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Допълнителен газов филтър на обикновенна газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Допълнителен газов филтър на обикновенна газова

    Колеги, след разговор с колега от форума разбрах, че бензиновите ми дюзи се зацапват от мизерията в самата газ. При газ инжекциона има обикновенно 3 филтъра, рядко са само 2, а при обикновената газова има само 1 филтър и той е в клапана. Искам мнение дали ще може да минава газта ако сложа филтър след изпарителя и преди тройника, или пък сложа по 1 филтър на всеки маркуч преди плочката и след тройника. Ето такъв филтър искам да сложа http://www.autogasshop.net/product/1...lsp.htmlЕто и нагледно какжо искам да направя:Изпарител-----тройник-----ФИЛТЪР----плочка за газтаВ момента е така:Изпарител-----тройник-----плочка за газта
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    бензиновите ти дюзи няма как да се цапат от газта.такъв филтър на изпарената газ не можеш да сложиш, защото е много важно регулиращата мембрана на изпарителя да "вижда" вакума създаван в плочката.в ниската част на изпарителя имаш пробка от където се източват боклуците от изпарената газ периодично.

    Коментар


      #3
      Принципно този филтър е за газообразна фаза. Важно е да бъде полиестерен! Ако ти предлагат пластмасов филтър на filgaz, не го взимай! Вътре не е полиестер,а е хартия и не върши никаква работа. Единтвено ме притеснява дали няма диаметъра на щуцерите да е по-малък и от там да има проблем.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        Kolev според теб от какво се цапат ако не от газта и защо с ГИ не се цапат само не ми казваи щото се пали на бензин винаги
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Чувал съм, че ставали целите в нагар, но мойте като ги свалих светеха от чистота външно където са дупчиците, но реално са се позапушили доста, като не минава бензин през тях. Те си бяха запушени и преди да мина на газ. Като се понастъпи малко на бензин и се отпушва. На този мотор инжекторите са много коментирани не само в бг форумите.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            kolev написа:
            бензиновите ти дюзи няма как да се цапат от газта.такъв филтър на изпарената газ не можеш да сложиш, защото е много важно регулиращата мембрана на изпарителя да "вижда" вакума създаван в плочката.в ниската част на изпарителя имаш пробка от където се източват боклуците от изпарената газ периодично.
            Точно съображенията за вакуума ме притесняват и мен. Дали ще се запази коректната работа. Филтръа има малко съпротивление, но все пак.... И освен това също имам съмения, че точно от газта се цапа, защото колектора ми е прекрасно чист, говоря за долната част до главата. А и инжекторите висят, по-нормално е да се отложи в долната част на колектора тази гняс. Иначе при мен ги свалих, защото не работи коректно и на -20 не поиска да запали, на -15 пали. В интерес на истината съм се заблудил, че моята кола няма бенз филтър и никога не съм го сменял, а минах 60К км с неспряна помпа, този филтър може ид а се окаже оригиналния на колата, снимки не направих онзи ден, но инжекторите вътре са пълни с пясък, кал и ръжда. Принципно нагара по дупчиците не беше много, виждаха се дупките, но искам малко превенция да не се занимавам повече с тези дюзи /на 260К км са/
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Няма да стане. Съпротивлението на филтъра никак не е малко и тотално ще обърка работата на изпарителя. Освен това, със зацапването ще се променят още повече нещата.По-добър вариант е свестен клапан пред изпарителя, чиито филтър да прилепва добре и да задържа боклуците - повечето филтри само присъстват, но не участват пълноценно.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                Slavi_Lancia написа:
                Kolev според теб от какво се цапат ако не от газта и защо с ГИ не се цапат само не ми казваи щото се пали на бензин винаги
                е как така ще се изцапат бензиновите инжектори /които са в колектора/ от преминаващата през колектора смес. то и при ГИ същата смес минава през тях. нещо нелогично ми звучи. бензиновите инжектори се запушват от стар и кофти бензин и това по дупчиците им не е нагар, а отлагания от бензина.
                pakumba написа:
                Точно съображенията за вакуума ме притесняват и мен. Дали ще се запази коректната работа. Филтръа има малко съпротивление, но все пак....
                какво ще стане ако завиеш докрай крана на тройника. същото ще се получи и ако добавиш филтър там. мястото на такъв филтър би било между първа и втора степен на изпарителя само че не виждам как може да се направи.

                Коментар


                  #9
                  Преди години много бях навит да си направя филтър за газта от елемент за маслен филтър и стоманена тръба за тяло, стоманени шпилки и щуцери за тръбите.Ала така и не се наканих...
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    днес отворих филтъра преди дюзите на газовия инжекцион - на 16 000 км еестествено беше леко мазен, но нищо фрапантноне се занимавай - абсурд е това (реално няма никаква мръсотия) да цапа бензиновите дюзи
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      ...инжекторите вътре са пълни с пясък, кал и ръжда.
                      Как разбра и как ги почисти? Има ли ефект? Аз като ги свалих нищо им нямаше видимо и нищо не изпадна от тях, без да съм ги носил на ултразвук.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        wwalker написа:
                        pakumba написа:
                        ...инжекторите вътре са пълни с пясък, кал и ръжда.
                        Как разбра и как ги почисти? Има ли ефект? Аз като ги свалих нищо им нямаше видимо и нищо не изпадна от тях, без да съм ги носил на ултразвук.
                        Не съм ги почистил още, но реших да си купя ултразвукова ваничка, с едно почистване се избива, стига разбира се тази от 50-60 кинта да може да свърши работата. Иначе като ги свалих ги видях- отвътре изпадна тази мизерия, а цялата отвътре е и пълна с ръжда. Честно казано не работеше много зле колата, но прави мизерии при много студено. Колега kolev- как се цапа от бензина, който преминава през нея, тя реално беше с нагар по върха, но не и запушвания по дупките, реално и мен ако не е по дупките хич не ми дреме, интересува ме сами дупки да няма запупване и разваляне формата на струята. А как от преминаващия бензин ще хване нагар по друго място освен дупките?За филтъра разбрах, няма да стане, а и очевидно няма сми.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Kolev питаш ме щи кажа По пътя на логиката, газта преминава покраи дюзите но при обикновена агу тя не е пречистена, и сичката тая мизериика се лепи дето намери. Ако си отвивал пробката на обикновен изпарител знаеш ква мизерия изтича от там При ГИ също газта преминава покраи дюзите но тя вече е пречистена от филтъра преди газовите дюзи. Ако газта е толкова чиста някои би ли рискувалл да покара ГИ без тоя филтър За това казвам че един от факторите за запушване на дюзите е газта съчетано с малкото каране или и употреба на бензин
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            Колега kolev- как се цапа от бензина, който преминава през нея, тя реално беше с нагар по върха, но не и запушвания по дупките, реално и мен ако не е по дупките хич не ми дреме, интересува ме сами дупки да няма запупване и разваляне формата на струята. А как от преминаващия бензин ще хване нагар по друго място освен дупките?
                            тая работа я обясняват много газаджии. на газ бензиновата помпа не трябвало да се спира щото бензина така минавал през дюзите и ги пазил студени и чисти. е питам аджеба който е виждал инжектори и рейка , как тоя бензин минава през затворените дюзи като той само се върти в рейката и отделно в колектора температурата си е като на двигателя. това са смолисти отлагания от бензина.

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              От газта се зацапва самия изпарител с нещо като катран-клеи и това нещо ако не го обере филтъра отива на дюзите ако е ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОНно това не влияе ако колата се кара на газ на обикновена .
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X