Колеги, след разговор с колега от форума разбрах, че бензиновите ми дюзи се зацапват от мизерията в самата газ. При газ инжекциона има обикновенно 3 филтъра, рядко са само 2, а при обикновената газова има само 1 филтър и той е в клапана. Искам мнение дали ще може да минава газта ако сложа филтър след изпарителя и преди тройника, или пък сложа по 1 филтър на всеки маркуч преди плочката и след тройника. Ето такъв филтър искам да сложа http://www.autogasshop.net/product/1...lsp.htmlЕто и нагледно какжо искам да направя:Изпарител-----тройник-----ФИЛТЪР----плочка за газтаВ момента е така:Изпарител-----тройник-----плочка за газта
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Допълнителен газов филтър на обикновенна газова
Collapse
X
-
Принципно този филтър е за газообразна фаза. Важно е да бъде полиестерен! Ако ти предлагат пластмасов филтър на filgaz, не го взимай! Вътре не е полиестер,а е хартия и не върши никаква работа. Единтвено ме притеснява дали няма диаметъра на щуцерите да е по-малък и от там да има проблем.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Чувал съм, че ставали целите в нагар, но мойте като ги свалих светеха от чистота външно където са дупчиците, но реално са се позапушили доста, като не минава бензин през тях. Те си бяха запушени и преди да мина на газ. Като се понастъпи малко на бензин и се отпушва. На този мотор инжекторите са много коментирани не само в бг форумите.
Коментар
-
kolev написа:бензиновите ти дюзи няма как да се цапат от газта.такъв филтър на изпарената газ не можеш да сложиш, защото е много важно регулиращата мембрана на изпарителя да "вижда" вакума създаван в плочката.в ниската част на изпарителя имаш пробка от където се източват боклуците от изпарената газ периодично.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Няма да стане. Съпротивлението на филтъра никак не е малко и тотално ще обърка работата на изпарителя. Освен това, със зацапването ще се променят още повече нещата.По-добър вариант е свестен клапан пред изпарителя, чиито филтър да прилепва добре и да задържа боклуците - повечето филтри само присъстват, но не участват пълноценно.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Kolev според теб от какво се цапат ако не от газта и защо с ГИ не се цапат само не ми казваи щото се пали на бензин винагиpakumba написа:Точно съображенията за вакуума ме притесняват и мен. Дали ще се запази коректната работа. Филтръа има малко съпротивление, но все пак....
Коментар
-
wwalker написа:pakumba написа:...инжекторите вътре са пълни с пясък, кал и ръжда.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Kolev питаш ме щи кажа По пътя на логиката, газта преминава покраи дюзите но при обикновена агу тя не е пречистена, и сичката тая мизериика се лепи дето намери. Ако си отвивал пробката на обикновен изпарител знаеш ква мизерия изтича от там При ГИ също газта преминава покраи дюзите но тя вече е пречистена от филтъра преди газовите дюзи. Ако газта е толкова чиста някои би ли рискувалл да покара ГИ без тоя филтър За това казвам че един от факторите за запушване на дюзите е газта съчетано с малкото каране или и употреба на бензинПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
pakumba написа:Колега kolev- как се цапа от бензина, който преминава през нея, тя реално беше с нагар по върха, но не и запушвания по дупките, реално и мен ако не е по дупките хич не ми дреме, интересува ме сами дупки да няма запупване и разваляне формата на струята. А как от преминаващия бензин ще хване нагар по друго място освен дупките?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар