Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На обикновена АГУ прекъсва ли се ламбда сонда?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На обикновена АГУ прекъсва ли се ламбда сонда?

    Гледам че масторичарите са ми прекъснали ламбда сондата? Нужно ли е тва нещо на 1,2 60кс моно или пак са си правили свободни съчинения? То аз разбирам че дори да бачка се тая, фаида от нея няма, ама пък да не е вредно за нея като е спряна на газ?
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    Слави, как са я прекъснали? Просто е отрязана?
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Дидо през реле, като е на газ се изключва. На бенз си бачка.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Прекъснали са я защото когато си на газ тя не участва в смесообразуването,и да не трупа грешки на ЕКУ.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Ок, приемам че са постъпили правилно. ...... да не повярваш
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            правилно са постъпили чувал съм, че преди си писал тук доста неща за газови уредби, и си много наясно с нещата, ама или грешно съм чул, или се правиш на луд

            Коментар


              #7
              Ами ако те закарам тея да монтират и на тебе една уредба и ти ще питаш странни неща и ще се съмняваш във всичко Утре започвам проверка на цялата им ел инсталция дето са пипали, ще питаш що ли!? ми щото днес намерих отрязан кафяв кабел на газ ключа подвид и вързан със свинска опашка. Тоя кафяв кабел е 12+ за ключа. Що ли са го отрязали и са хванали ток от другаде. Щото от там дето са го хванали първия път нещо не са нацелили правилната жица така че по хубаво да питам и проверявам сега, от колкото да кажете после " що не пита" Нито една от обикновените ми АГУ не беше с прекъсната сонда и нямаха проблеми. Аз бях принуден да науча много за газовите след монтажа на пърия ми ГИ, така че обикновените не са ми слината страна прекалено прости са за разбиране
              чувал съм, че преди си писал тук доста неща за газови уредби, и си много наясно с нещата, ама или грешно съм чул, или се правиш на луд Mr. Green
              Нещо си се заблудил, аз от газови не разбирам, писал съм с каквото съм се сблъсквал и съм използвал логиката на проблемите. Нито съм практикувал, нито някои ме е учил на газови, обикновен АГУ юзър
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Ламбда се прекъсва на обикновенно АГУ ако се поставя ламбда контрол.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  е не е така, защото ламбдата става многооо ленива когато караш на газ и скапва адаптацията на еку-то и се почва - тресена на бензин, черен дим от ауспуха и т.н

                  Коментар


                    #10
                    Аз много се съмнявам тоя комп да е адаптивен. Ама как да е де, вече са я спрели така или иначе, няма да я пускам.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      ламбда сонда не се прекъсва така. ако еку-то няма проблем с адаптациите нищо не се бута. ако има проблем с адаптациите - поставя се ламбда емулатор. тука говорим за обикновено агу разбира се. сондата в никакъв случай не се прекъсва ей така.с кафяв кабел от ключа обикновено се взима сигнал за оборотите на двигателя като се направят няколко навивки на високоволтов кабел на запалването. да си намерил това.

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        При мен навития кабел около викосоволтовите на свещите е бял иначе има и с кафявтова е схемата http://opell.hit.bg/GCC_SCH_large1.JPG
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          nedialk00 написа:
                          е не е така, защото ламбдата става многооо ленива когато караш на газ и скапва адаптацията на еку-то и се почва - тресена на бензин, черен дим от ауспуха и т.н
                          И защо става ленива от газта?
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Беше писано че не участва при газовата а стойностите който идват от нея не са хубави за бензин Може да се оправи като се мине 20-30 км на бензин .
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              kolev написа:
                              ламбда сонда не се прекъсва така. ако еку-то няма проблем с адаптациите нищо не се бута. ако има проблем с адаптациите - поставя се ламбда емулатор. тука говорим за обикновено агу разбира се. сондата в никакъв случай не се прекъсва ей така.с кафяв кабел от ключа обикновено се взима сигнал за оборотите на двигателя като се направят няколко навивки на високоволтов кабел на запалването. да си намерил това.
                              Не , не е тои, чак толкова не съм зле Кафявия е за 12+ щото така е в упътването на ключа, а и така са го вързали после вътре от таблото с бушоните, а сивия е към минус на бубината и от там черпи импулси за преминаване на газ , демек не е с намотка около високоволтов кабел.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар

                              Working...
                              X