колеги нали са съм си разглобил колата зарад скоростите и ми направи впечатлени че изпарителя е вързан към парното (до тук добре знам че там трябва)ама Изпарителя и парното са свързани успоредно т.е. на маркучите са поставени Тройници и от там е взето и е вързан изпарителяискам да попитам и при вас ли е така щото на Бащата на пасата е свързано последователно т.е. първо в изпарителя после в парното абе имам чувството че щото е направено така ми се загуби парното ( с ново радиаторче съм и пак грее слабо)сори ако темата не е за тук или има друга такава тема ама неможах да намеря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как трябва да вързан изпатителя
Collapse
X
-
Как трябва да вързан изпатителя
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue BirdЕтикети: –
-
Може и последователно, но някой изпарители имат малки отвори и парното ще стане още по зле. Така както ти е вързан си е добре, само трябва да намалиш отворите на тройниците към изпарителя. За фиестата ми си купих бронзови тройници и изхода за изпарителя е фи7-8 и парното е без грешка. Преди докато отвори термостата парното беше на 6 и като отвори термостата да падне дебита през малкият кръг и парното умираше.
-
Същият въпрос имам и аз, за делтата от подписа (с кранче съм на парното). Заради кранчето, мисля, че трябва да се върже паралелно, щото като се спре кранчето и антифриза спира да циркулира там, нали?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Последователното свързване не е препоръчително, даже и да няма кранче. Стройници е доста по-добре, аз слагам бленда 4 мм за ограничаване на дебита през изпарителя - напълно е достатъчно. Само да няма много шлака в антифриза, да запуши отвора.На колите, които имат подгрев на смукателя или дросела, може там да се вземе отоплението.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Шлака никаква - нов антифриз с промивка преди него. Значи паралелно, 10х. А от къде да купя тази "бленда" ? Сега си взех тройници.. нормални, като за цял маркуч."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Шлака никаква - нов антифриз с промивка преди него. Значи паралелно, 10х. А от къде да купя тази "бленда" ? Сега си взех тройници.. нормални, като за цял маркуч.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
когато парното е изпълнено без кранче, изпарителя се връзва последователно на него. когато парното е с кранче - изпарителя се връзва успоредно. в тоя случай ако много намалее топлото, на изпарителя могат да се поставят умалители които да намалят дебита на антифриза през него, но не трябва да се прекалява защото е възможно под товар той да изстива и двигателя да губи мощност. друг възможен начин е изпарителя да се свърже последователно на отоплението на дроселовата клапа ако така е по-удобно. и в този случай е възможно да се окаже че изпарителя изстива. тоест трябва да се пробва.
Коментар
-
S_BANKOV написа:При него е успоредно защото Делтата е с кранче.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Mi за тебе освен да му намалиш малко дебита, извади входния маркуч към изпарителя, вземи от някъв матерял резни една пръчица 2 см, дупни и една дупка 4мм както каза колегата по горе, бутни го в маркуча и пак го закачи на изпарителя. така ша му намалиш дебита. Поне тва е наи лесното дето се сещам без да тряя да купуваш умалители или разни преходници. Дори съм го виждал газаджии да го правят от буков чеп направо като кания за кацаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Абреее твоя мотор има подгрев на колектора маи, или бъркам, поне моя има а е същия кат твоя само дето е моно, ако имаш подгрев вържи го там последователно и не си закачаи парното.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
todorshalev написа:S_BANKOV написа:При него е успоредно защото Делтата е с кранче.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Има и по-добър начин за колите с кранче. Изпарителя последователно след парното с дебели маркучи. Байпас с бленда 4мм. преди кранчето и преди изпарителя. Така зимата изпарителя се топли добре с дебелия маркуч, а лятото като е затворено кранчето се подгрява през блендата 4мм. Само че това никой газаджия няма да го направи, дори и да се сети.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар