Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как трябва да вързан изпатителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как трябва да вързан изпатителя

    колеги нали са съм си разглобил колата зарад скоростите и ми направи впечатлени че изпарителя е вързан към парното (до тук добре знам че там трябва)ама Изпарителя и парното са свързани успоредно т.е. на маркучите са поставени Тройници и от там е взето и е вързан изпарителяискам да попитам и при вас ли е така щото на Бащата на пасата е свързано последователно т.е. първо в изпарителя после в парното абе имам чувството че щото е направено така ми се загуби парното ( с ново радиаторче съм и пак грее слабо)сори ако темата не е за тук или има друга такава тема ама неможах да намеря
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    #2
    Може и последователно, но някой изпарители имат малки отвори и парното ще стане още по зле. Така както ти е вързан си е добре, само трябва да намалиш отворите на тройниците към изпарителя. За фиестата ми си купих бронзови тройници и изхода за изпарителя е фи7-8 и парното е без грешка. Преди докато отвори термостата парното беше на 6 и като отвори термостата да падне дебита през малкият кръг и парното умираше.

    Коментар


      #3
      Същият въпрос имам и аз, за делтата от подписа (с кранче съм на парното). Заради кранчето, мисля, че трябва да се върже паралелно, щото като се спре кранчето и антифриза спира да циркулира там, нали?
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Последователното свързване не е препоръчително, даже и да няма кранче. Стройници е доста по-добре, аз слагам бленда 4 мм за ограничаване на дебита през изпарителя - напълно е достатъчно. Само да няма много шлака в антифриза, да запуши отвора.На колите, които имат подгрев на смукателя или дросела, може там да се вземе отоплението.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          Шлака никаква - нов антифриз с промивка преди него. Значи паралелно, 10х. А от къде да купя тази "бленда" ? Сега си взех тройници.. нормални, като за цял маркуч.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Synthy написа:
            Шлака никаква - нов антифриз с промивка преди него. Значи паралелно, 10х. А от къде да купя тази "бленда" ? Сега си взех тройници.. нормални, като за цял маркуч.
            на тройниците, от към изпаритела, вътр. диаметър да е 4мм.
            Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
            Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

            Коментар


              #7
              когато парното е изпълнено без кранче, изпарителя се връзва последователно на него. когато парното е с кранче - изпарителя се връзва успоредно. в тоя случай ако много намалее топлото, на изпарителя могат да се поставят умалители които да намалят дебита на антифриза през него, но не трябва да се прекалява защото е възможно под товар той да изстива и двигателя да губи мощност. друг възможен начин е изпарителя да се свърже последователно на отоплението на дроселовата клапа ако така е по-удобно. и в този случай е възможно да се окаже че изпарителя изстива. тоест трябва да се пробва.

              Коментар


                #8
                При него е успоредно защото Делтата е с кранче.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  ЯснУ. Благодаря!
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    При него е успоредно защото Делтата е с кранче.
                    а за мен какво мисиш ???
                    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                    Коментар


                      #11
                      Mi за тебе освен да му намалиш малко дебита, извади входния маркуч към изпарителя, вземи от някъв матерял резни една пръчица 2 см, дупни и една дупка 4мм както каза колегата по горе, бутни го в маркуча и пак го закачи на изпарителя. така ша му намалиш дебита. Поне тва е наи лесното дето се сещам без да тряя да купуваш умалители или разни преходници. Дори съм го виждал газаджии да го правят от буков чеп направо като кания за каца
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Абреее твоя мотор има подгрев на колектора маи, или бъркам, поне моя има а е същия кат твоя само дето е моно, ако имаш подгрев вържи го там последователно и не си закачаи парното.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          по добре недей прави нищо , така вързан напълно правилно , ако колата ти е наред няма да ти създаде никакъв проблем .

                          Коментар


                            #14
                            todorshalev написа:
                            S_BANKOV написа:
                            При него е успоредно защото Делтата е с кранче.
                            а за мен какво мисиш ???
                            И ти си с кранче така че си успоредно
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Има и по-добър начин за колите с кранче. Изпарителя последователно след парното с дебели маркучи. Байпас с бленда 4мм. преди кранчето и преди изпарителя. Така зимата изпарителя се топли добре с дебелия маркуч, а лятото като е затворено кранчето се подгрява през блендата 4мм. Само че това никой газаджия няма да го направи, дори и да се сети.

                              Коментар

                              Working...
                              X