kalin555 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Принудителен празен ход за обикновена газова
Collapse
X
-
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
-
за да няма проблем с придърпване при подновяване на притока на газ мисля че мъркучите оказвал голямо значение по точно тяхната дължина....аз съм си правил опит при празен ход като извадя кабела на бобината двигателя гасне мигновенно....абе ще пробвам всичко е готово само трябва да свържа схемата тея дни ще е....защо да няма икономия от системата най-малкото преди светофар може да не се засилва като идиоти с цел да хванем жълтата вълна ами може да отпуснем педала и отиваме до светофара без разход осовено ако има лек наклон....най-малкото пестят се накладки и дискове с тази системата двигателя се явява спирачка и ще спира много по-добре....по 0.5 литра на 100 да правя икономия за мене си е файда при условие че 70% от карането ми е градско...Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Аз май нещо се омотах,от това което прочетох разбрах че ако се затвори клапата между ниското и високото налягане на изпарителя,колата ще върви с газта от втората камера и маркучите.Ако е така,като я всмуква двигателя,какво ще заеме мястото и във втората камера и маркучите?Според мен,това е приложимо само на амортизиран изпарител,на който клапата между ниското и високото налягане пропуска.На автомобилите с АГУ монтирано в Италия,има ел. клапан вместо тройник за газ.Той се отваря повече или по-малко в зависимост от оборотите на двигателя и така се регулира притока на изпарена газ.И в България може да се намери,струва 100-150 лв.
Коментар
-
mirko написа:Аз май нещо се омотах,от това което прочетох разбрах че ако се затвори клапата между ниското и високото налягане на изпарителя,колата ще върви с газта от втората камера и маркучите.Ако е така,като я всмуква двигателя,какво ще заеме мястото и във втората камера и маркучите?Според мен,това е приложимо само на амортизиран изпарител,на който клапата между ниското и високото налягане пропуска.На автомобилите с АГУ монтирано в Италия,има ел. клапан вместо тройник за газ.Той се отваря повече или по-малко в зависимост от оборотите на двигателя и така се регулира притока на изпарена газ.И в България може да се намери,струва 100-150 лв.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар