Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредната газова издънка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    nedialk00 написа:
    слави, незнам дали не се лигавиш, ама ако ще сменяш сонда - бутилката трябва да е празна, ако няма да сменяш сонда можее да си прайш кот си искаш, затваряш кранччетата и готово
    Съвсем не, принципно искам да сменя сондата с БРЦ но не знам ква цена ще ми обяви за да ме откаже да го занимавам примерно, ако цената е приемлива примерно да си доплатя разликата между двете сонди която е 50 лева е ясно че ще трябва да изпразня бутилката. 2 ри вариант които тои ми обеща да ми върже клапана и да ми сложи стержена, за тва питах трябвали и за тая манипулация да е празна бутилката щото не бях сигурен клапана или крана е краина точка. Щото в момента бутилката е пълна а до сряда едва ли ще я изпразня За ел схемата незнам кое не стана ясно Мартин явно не чете внимателно или аз не съм го обяснил. Никва маса няма да се прекъсва на помпата, идеята е от същата маса на помпата да пусна едно кабелче до клапана на бутилката, а вторто + кабелче до същия клапан на бутилката ще си се командва от + на клапана преди изпарителя. С думи прости когато колата е на бенз ни един газов клапан не работи, когато колата е на газ и двата клапана работят с тва условие че ако се задеиства инерциония клапан за бензина в движение както ще спре помпата така едновремено с нея ще спре и клапана на бутилката. тва е идеята ако стане нещо в движение да се изключат и двете горивни системи от поток на гориво. Мисля бях достатъчно ясен
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #47
      u_bo написа:
      бутилката му е тороидна
      Това съм го пропуснал.В такъв случай ако се сменя сондата тя трябва да е точно за тази бутилка за да работи коректно.При тороидални бутилки с вътрешна гърловина често има проблеми със сондите,причината е че някои сонди не съответстват на бутилката(макар да ги дават че стават).След като се затвори крана,може да се работи по клапана,крана е преди ел.клапан.Не трябва да се забравя че в тръбата напред има газ и трябва леко да се развие клапана докато изпусне газта.
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #48
        MEMO написа:
        Ами то захранването на клапана идва от ключа ,тъй че като пускат него да пуснат и за нивомера.Мойта евросонда е БРЦ на 24 литрова бутилка и си бачка перфектно.А смисъла е на евросондата е като загасне двиг. да спре и газта и таз работа я върши ключа който пък е редно да е захранен от инерционния прекъсвач на бензиновата помпа и с реле едновременно да се спира и бензиновата помпа.
        МЕМО на колко литра изключва твоята сонда БРЦ и от веднъж ли щраква или праи ТРРРРРРРРРРРРРРРРРР Щото моята на Хондата е 27 литра бутилка ама повече от 19 не вкарва та ще я свалям да я пипна малко да докара поне 22-23.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #49
          На 21 изключва изведнъж с едно изтракване но по някой път когато зарежда бавно /с по ниско налягане/ изтраква 3-4-4-5-6 пъти.Не може да се каже че мери вярно ,аз съм я свързал с бензиномера и в начлото пада рязко после мери коректно и накрая пак пада рязко стрелката.

          Коментар


            #50
            колеги,за новите прегледи ще трябва ли да ходя някъде да ми монтират евро клапан/напълно ненужен/ или ще ме оправят на място

            Коментар


              #51
              MEMO написа:
              На 21 изключва изведнъж с едно изтракване но по някой път когато зарежда бавно /с по ниско налягане/ изтраква 3-4-4-5-6 пъти.Не може да се каже че мери вярно ,аз съм я свързал с бензиномера и в начлото пада рязко после мери коректно и накрая пак пада рязко стрелката.
              И моята показва как и падне, за Хондата става дума, ключа е с 4 лампички и една последна резерва мигаща. Първата ми гасне по бавно втората и третата ми гасната за има няма по 15 км, след тва четвъртата за около 25 а последната дето е резерва мига и минавам 65 км с нея, всичко е въпрос на настроика да я закача на лаптопа и д аи кажа - Това е празно, да напълня бутилката и д аи кажа - Това е пълно. Но съм и свикнал и не ми с епипа, ще го сторя след като регулирам сондата да събира повече.С това дето си я вързал на уреде за бензина на колата, я ме светни как става, знам ч еи тои мери на резисторен принцип ама незнам в кви диапазанои, правили нещо специално за да работи или само изпълнение на схемата когато е на бенз да показва бензина , а когато е на газ да показва газта?На мен и друго ми хрумна , имам един китасики волтметър и термометър в едно с външна и вътрешна темп ама външната не я ползвам щото колата си има, мина ми през ума да закача показанията на сондата към тоя китаец и вместо темп да ми показва някви си числа уж градуси но като им хвана цаката ще знам кога колко газ имам и кога наближава края и. Проблема е че резистора на сондата е от 0 до 100 ома а тоя китаец работи в диапазона 300 - 900килоома, и не съм толкова учен да знам как да го излъжа Идеята ти с уреда за бензина е добра ще се радвам да я споделиш
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #52
                и какво стана сега заради един некадърен монтаж, тук се изписаха кофи с мастило за това как да оправим бакиите на майстора, а той си пие ракията и му дреме на дедовия... иначе темата е полезна от техническа гледна точка, ама защо да е това начина.Слави , отивай в сервиза и настоявай да си оправят нещата, а ако не искат , да си вземат уредбата и да ти връщат парите.
                Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                Коментар


                  #53
                  Еиии, маи с всички мастори съм на кърък, един аквариум поръчах за щерката, обещаха ми го за 3 дни мина седмица и накрая го объркали, аиде още 5 дни чакаи, баси кво толкова има да залепиш 5 стъкла правилно. Явно господ ме наказва за неща дето мога си правя сам да ги даввам на друг. Що аквариуми съм налепил на времето 500 литра ми беше наи големия па сега един 100 литров буркан не се хванах си залепя ами пак на мастори да разчитам бахтън, уби ми се мерака....
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #54
                    Здравейте, искам да споделя разочарованието си от НЕКОМПЕТЕНТНОСТТА НА СЛУЖИТЕМИТЕ НА ФИРМА ФОБУС! Както всеки решил да си сложи газова уредба на автомобила, така и аз проучих цените и условията и се спрях на вносителите на италиански газови бутилки и инсталации от въпросната фирма ФОБУС. Така започнаха и проблемите! Първоначалната уговорка с тях беше, че за 1-2 дни ще монтират г. уредба и ще мога да си взема автомобила, но уви това отне 4 дни(не е проблем) Взимам си колата Чека свети, нямало го диагностика (не е проблем) прибирайки се в къщи отварям капака и що да видя едно парче от маркучите за газта около 80см. просто си виси при ремъците- и не ми се мисли какво можеше да стане, намерих и други 2 по малки парчета от маркучи(не е проблем).Имам и снимки как са свързали цялата инсталация- АБСУРДНО. Тръгвам на път отварям багажника един от капаците там не се затваря липсва пружина, след изминати около 300 км ми светва, че нямам антифриз( а аз съм на сред нищото) оказва си, че майсторите са забравили да долеят. Връщам се в сервиза и след разговори с управителя маркучите бяха пренаредени( до колкото е възможно това) багажника ми бе разглобен и пружината се намери при акумулатора и се направи бегъл опит за настройка на автомобила , ЧЕКА продължи да си свети. Качвайки се в колата отново проблем, хайде пак разговори с управителя и не ми се говори на каква простотия се нагледах. През цялото време дакато колата ми беше в сервиза се опитвах да ги наблюдавам но увй пак проблеми. Тръгвайки на работа сутринта след изминати 10 км антифриза пак светва, закарах я на сервиз и се оказа, че във ФОБУС са обезвъздушили, но са счупили отдушника на радиатора. Почти 6 месеца откакто е сложен газовият инжекцион постоянно прекъсва, тресе и няма мощност, когато я закарам те ме питат мен какво искам да направят- правете си сами изводите що за майстори са това, те незнаят какво да направят. Нямам думи да Ви опиша какъв кошмар е това срещу сумата от 1730 лв която платих, а забравих да напиша, че и целият ми таван е издраскан( явно е ползван за рафт) но нямам сили да се разправям повече! За нищо на света не доверявайте колата си в ръцете на тези НЕКАДЪРНИ СЛУЖИТЕЛИ ВЪВ ФОБОС.

                    Коментар


                      #55
                      antim_1 - Съжалявам за премеждията ти! Точно така е Фобос - София за нищо не става. Както и много много други. Препоръчвам на всички момчетата дето аз монтирах. Свършиха си наистина работата. А специално за Софийския фобос в нета има много инфо че са мърлячи. Тези в Плевен обаче работели добре. Голяма мъка е обаче да намериш читавото място. Аз проведох доста разговори лично с хората. Дори там където колеги от форума ми препоръчаха се разочаровах, обясненията на сервизите ми звучаха просто некомпетентно и несериозно. Лошото, е че си изпатил. Ако можеше да им я върнеш и да те водя на правилното място........................ 8 са вече монтираните там ГИ-та след мен. Недоволни няма и монтажа на всички си все така - Перфектен. Не споменавам сервиза, защото не се толерира. Поздрави!
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #56
                        Плевенският Фобос е същата хубост, като в Сф. Докато някой се научи и бяга. Миналата година имаха един военен и едно циганче...
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #57
                          Danchojn написа:
                          antim_1 - Съжалявам за премеждията ти! Точно така е Фобос - София за нищо не става. Както и много много други. .....А специално за Софийския фобос в нета има много инфо че са мърлячи. Тези в Плевен обаче работели добре. Голяма мъка е обаче да намериш читавото място. Аз проведох доста разговори лично с хората. Дори там където колеги от форума ми препоръчаха се разочаровах, обясненията на сервизите ми звучаха просто некомпетентно и несериозно. Лошото, е че си изпатил. Ако можеше да им я върнеш и да те водя на правилното място........................ 8 са вече монтираните там ГИ-та след мен. Недоволни няма и монтажа на всички си все така - Перфектен. Не споменавам сервиза, защото не се толерира. Поздрави!
                          antim_1, колега съжалявам че си разочарован от марката, ГИ са наистина добри и безпроблемни, но за ГОЛЯМО СЪЖАЛЕНИЕ Официалниа представител е голам мърляч относно настройки и монтаж. ФАКТ и ТО НЕОСПОРИМ.Данчо, Софииския фобос предполагам визираш сервиза в Богров, но така направеното изказване ми звучи като всики с ФОБОС са мърлячи, а е неоспорим факт също че сервиза в Левски Г и ПАН Сервиз на околовръсното са способни хора и си разбират от работата а не са монтажници.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #58
                            Ко говорите бре, еиии лошо да не чувам за Фобос, ето как се монтира АГУ малии колко рових да намеря тая тема Ето и темата ако ви се чете http://clubs.dir.bg/showflat.php?Boa...psed&sb=5&vc=1Ето и темата ако ви се чете http://clubs.dir.bg/showflat.php?Boa...psed&sb=5&vc=1
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #59
                              S_BANKOV написа:
                              Данчо, Софииския фобос предполагам визираш сервиза в Богров, но така направеното изказване ми звучи като всики с ФОБОС са мърлячи, а е неоспорим факт също че сервиза в Левски Г и ПАН Сервиз на околовръсното са способни хора и си разбират от работата а не са монтажници.
                              Да, за Богров говоря. Нали за официалния става дума. Иначе Фобос системите наистина не били лоши.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #60
                                Слави, този снимков материал уби рибата. Това е един от върховете на човешката неграмотност и немърливост.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X