Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредната газова издънка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ами то захранването на клапана идва от ключа ,тъй че като пускат него да пуснат и за нивомера.Мойта евросонда е БРЦ на 24 литрова бутилка и си бачка перфектно.А смисъла е на евросондата е като загасне двиг. да спре и газта и таз работа я върши ключа който пък е редно да е захранен от инерционния прекъсвач на бензиновата помпа и с реле едновременно да се спира и бензиновата помпа.

    Коментар


      #32
      Махай тази турска сонда!Изваден е стержена защото лятно време отваря когато си иска когато се повиши налягането.Не се знае кога и при какво налягане ще отвори клапана.С БРЦ сонди и ключове не съм работил много отдавна.Показанията едва ли ще са коректни.Не се знае и фланеца под какъв ъгъл е заварен.

      Коментар


        #33
        Ами и аз така си мисля, да му доплатя за БРЦ и да си сложа БРЦ, като каза лятото и жегите с един такъв турски клапан имах ядове в Сандански нещеше да пусне газ в жегата Обяснено ми бе от мастора, че такъв ми бил късмета на 5 клапана един правел тея номера Още там го изхвърлих Фланеца на бутилката е стандартно заварен на 30градуса, бутилката е Колос.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #34
          я ми обяснете за този евро клапан,който аз естествено нямам.Може би трябва да проверя за новите прегледи и да си сложа...Както и да е ,не разбрах точно каква работа върши.Явно не е клапан за изпускане на газ а за спирането и.А и при услови,че на изгасен двигател имам клапан отпред,който я спира,втори до изпаритела и инерцеонен съответно в бутилката-за какво точно ми е?Моля запознатите да обяснят какво всъщност работи новата измислица?

          Коментар


            #35
            Вчера оправях бъкиите на едни газаджии и аз. На един колега парното му слабо, слабо, като пуснеш вентилатора духа топло половин минута и след това студено... Некадърниците бяха вързали изпарителя последователно след парното с маркучи съединени с МАРКУЧ 5-6мм. . Познайте като са стегнали скобите колко беше отворът през който минава антифриза-около 3мм., при положение че там маркучите са не по-малки от 13-14мм. Не знам къде е правена колата, но ако знаех нямаше да ги крия!

            Коментар


              #36
              Днес свърши първата заредена газ 7,8л минах 79 км градско, в тва студено време и с тва бавно каране градско си мисля че разсхода поне ще е в границите на нормалното, не знам колко ли от тези 7,8л са останали недоизсмукани в бутилката. Сега реших да я напълня до горе да видя ще затвори ли клапана на сондата ама курци! Тя е 24 литра и на 21вия литър хал хабер си нямаше да спира и накарах момчето да я спре, значи още една забележка към монтажа клапана които трябва да ограничи пълненето до около 80% не бачка или не е настроен как тряя, щом и на 90% не спря. От една страна добре от друга не. Добре е че ако тръгна за София мога си позволя да сложа 22 литра и да знам че ще отида и ще се върна, въпроса е че си имам друга кола за към София Нищо чудно и да сами махнали поплавъка, макар че стрелката на бутилката като че ли показва нивото, просто не са си поиграли да го настроят малко. Ще проявя разбиране като знам че на тази малка бутилка лесно не се прави такъв тип настроика Както и дае, колата е градска ще си сипвам по 20 лева и няма да има опасност да я препълня Въпреки това в сряда ще искам смяна на сондите с такава на БРЦ да видим какво ще ми кажат тогава Само не знам, маи тряя на празна бутилка да я сменят ???
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #37
                Проблема със спиране на зареждането може да е от положението на сондата.Разхлаби бутилката и я завърти така че сондата да отиде на 5-10 градуса по-нагоре от сегашното и положение.
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #38
                  ivan_pop написа:
                  Проблема със спиране на зареждането може да е от положението на сондата.Разхлаби бутилката и я завърти така че сондата да отиде на 5-10 градуса по-нагоре от сегашното и положение.
                  бутилката му е тороидна

                  Коментар


                    #39
                    ivan_pop написа:
                    Проблема със спиране на зареждането може да е от положението на сондата.Разхлаби бутилката и я завърти така че сондата да отиде на 5-10 градуса по-нагоре от сегашното и положение.
                    Да Ванка, бутилката е тореидна, и ако искам всичко да заработи тряя да свалям сонда и да я гласа, друг е въпроса дали полавъка е там . Я ми кажи само след като са ми изкормили котвата на ел клапана на бутилката за да се сложи тои отново трябва ли да е празна бутилката или е достатъчно само да се завият крановете и може да се работи по клапан ? Кранчето за газ към двигателя предполагам е преди тоя клапан или бъркам ?
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #40
                      За да се смени сондата бутилката трябва да е празна.Колега бутилката му и тороидална, затова няма как да я върти.

                      Коментар


                        #41
                        MEMO написа:
                        Ами то захранването на клапана идва от ключа ,тъй че като пускат него да пуснат и за нивомера.Мойта евросонда е БРЦ на 24 литрова бутилка и си бачка перфектно.А смисъла е на евросондата е като загасне двиг. да спре и газта и таз работа я върши ключа който пък е редно да е захранен от инерционния прекъсвач на бензиновата помпа и с реле едновременно да се спира и бензиновата помпа.
                        Тва за инерциония прекъсвач е хитро, все пак ролята на тоя клапан наистина трябва да е аварийна, инак не го виждам ква ли му е играта там за да ми обезопаси една тръба по време на покои на колата. Би било добре ако инерциония на помпата се задеиства от него да се прекъсне и тока на тоя клапан на евросондата. Понеже аз мисля да си спра помпата да не се върти за няма нищо, мисля да и прекъсна минуса, така че до нея да достига + които пък ще задеиства и клапана на ботълката, същия то + ако не греша минава през инерциония ключ и ако тои се задеиства ще сре + към помпата и съответно клапана. Бе маи много се вживявам Бе чакаи да погледна схемите белким ми се изяснят някои неща по кабелаците към помпата Баси с кви неща тряя се занимавам при положение че съм си платил за монтаж. Да ми сложат изкормена сонда с отрязани кабели
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #42
                          landi написа:
                          За да се смени сондата бутилката трябва да е празна.Колега бутилката му и тороидална, затова няма как да я върти.
                          Ланди а за да се сложи пак котвата или там както и викате стержен тряя ли да е празна бутилката или крана спира газта като се завие ?
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #43
                            Според схемата инерциония клапан прекъсва масата на помпата, начи масата на клапана на бутилката може да се хване там и ако инерциония се задеиства ще спре и клапана на бутилката- модерна работа
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #44
                              слави, незнам дали не се лигавиш, ама ако ще сменяш сонда - бутилката трябва да е празна, ако няма да сменяш сонда можее да си прайш кот си искаш, затваряш кранччетата и готово

                              Коментар


                                #45
                                ако инерционния се задейства в движение ли имаш предвид?От друга страна защо трябва да ти прекъсва масата на помпата не ми е ясно,след като помпата не зависи от сработването му? ква е логиката на неква защита да се захранва от помпа,която примерно е изключена. Ако евроклапана е вид защита в покой,то той трябва да е с независимо от инерционния клапан захранване.Иначе няма логика.Такова последователно свързване при авария на единия ще изключи другия,а не да е вид подсигровка допълнително.А връзка пък с помпата може и да има,но може и да няма.И НЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА ИМА.

                                Коментар

                                Working...
                                X