Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредната газова издънка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поредната газова издънка

    Колеги аз ли съм магнит за газови неприятности не знам, но като се замисля през целия ми смислен живот на АГУ ползвател това са общо 5 коли, неприятностите ми с всяка заради неграмотен монтаж са меко казано ужасни. И 5-те са правени от различни "майстори", като 4 от тях са правени при много препоръчани и хвалени такива, а не случаино избрани от мен заради ниска цена или подобно, някои от тях се водят за Гуровци в газовите уредби. За мен тва не са гурувци колеги, с риск за наказание Мод групата, ще кажа тва са Куровци!!!!!!Веднага се аргументирам: Първата ми кола с АГУ Рено 21, 1 месец не можеше да работи на празен ход, тва с ново БРЦ, и при всеизвестен за Пловдив мастор, проблема беше очеваден защо не работи няма да се впускам в подробности, само ще кажа че въпроса си го реших сам за сумата от 0.30ст едно маркучле да отвежда горивна смес до МПХ.Втората кола Ланча Дедра, монтажа на бутилката беше такъв че се разхождаше в багажника, а за изпарителя ренцо ланди дори не искам да си спомням, и за скапаната плочка заради която колата гаснеше почти винаги, и мастора ме убеждаваше че проблема е от колата.Третата кола Фиат Браво, там пък къв филм беше с първия ми ГИ, просто ако ви го разкажа целия ще помислите че пиша сценарии за семейна драма. Повярвайте не ви се чете толкова колкото мога да изпиша за проблемите с монажа, настройките и последвалата употреба на тоя ГИ също монтиран при Гуру на газовите. Четвъртата кола Хонда ЦРВ, как пък баш на мен се падна спукана бутилка, аи ша кажете лош късмет, ама как пък баш на мен вързаха водата където не трябва за малко да си прегрея колата. Като стана дума за прегряване ето и случаия от вчера които ме афектира да пусна тази тема.Е така спонтанно след поредния скок на бензина реших да си сложа едно Ловато на ланчата, съответно избрах един от двата наи хвалени сервиза в Пловдив със стаж в тая област от 20 години, обявената цена беше с около 30-40 лв над цените в останалите сервизи ама викам аиде няма се циганя. В последствие обаче когато почна монтажа и аз почнах да питам за някои неща се оказа че половината не са включени в цената, примерно за да ми спрат помпата ми поискаха допълнително 20 лева, оказа се че нивомера няма да показва нивото на ключа, щото ако трябвало да показва още 60 лева, оказа се също че тоя нивомер няма да е ловато от 120 лева а некъв турски ментак дето струва 58 лева не за друго ми щото за такава малка бутилка Ловато нямали нивомери (аидее бе) Докато в някои сервизи колата излиза след монтаж с узаконена агу с преглед (въпреки че сега не е нужен) тук ми поискаха още 10 лева ако искам АГУ да е с преглед- доста дребнаво на фона на 530 те лева цена за уредбата при положение че прегледа ще е чисто фиктивен!!!!!!! За 10 лева ли огладняхте господа газаджии???? Както и да е, не съм афектиран от тез неща , ядосан съм щото едва не ми прегряха колата, тоест не знам дали я прегряха. Не сметнали за нужно след монтаж на изпарителя да обезвъздушат системата, при това ясно се вижда че изпарителя е в най- високата точка и в него явно има въздух, и по едно време на газ анализатора докато я тестваха гледам водата в казанчето на радиатора се вдигнала до гърловината, влезнах в колата гледам стрелката е на 4/5 от скалата близо до към 110 градуса, пуснах парно с идеята да я охладя преди да я угася, но парното духаше студено и тогава веднага ми светна че не е обезвъздушена, през тва време тя вече изплю доволно течност през капачката и я угасихме. Естествено настана суетня разфърчаха се да обезвъздушават, след дъжд качулка. После всичко се нормализира ама не знам тва загряване какво може да ми коства. Лампа не е светвала при загряването колата си върви и си работи нормално от вчера ама да не гризна дръвцето след седмица или две знам ли вече кво да мисля. А кажете ми сега аз ли съм магнит за неприятности с газаджии или всички те са некъдърници. 20 години се занимаваш с газови и да допуснеш такава груба грешка да не провериш всичко нормално ли е с охлаждането на колата след като си се ровил в охладителната система!!!! Тва е колеги, някои от вас които се занимават с АГУ и да ми се обидят не ме интересува. Вършете си работата като хората , ако не можете ходете продаваите бачники дано ви се отдава повече. Там поне вероятноста да убиете някои или да му причините щети за стотици левове е по малка.Ще кажете: "що не си я монтираш сам като си толкова отворен". Естесвено имам отговор за вас: Мога да си я монтирам сам, имам 3 монтажа безупречни, но нямам условия за зимен монтаж и най- вече, не ми се занимава цял ден с колата, аз се занимавам с други неща да снимам от там си вадя хляба, вие искате ли и фотографите и банкерите и всички останали да си монтират сами газовите???? какво ще ядете тогава??? Всеки да си гледа работата, за това гледаите си хубаво и съвестно монтажите все едно я правите на вашата кола, а не да отбиете номера и да приберете парата, за да не се чудите после що ви "хвалят" в форумите. Нарочно не споменавам имената на сервизите те ще се разпознаят сами, все още си мисля че аз съм каръка и другите може да са доволни от тях, да не им смъквам реномето само заради единствения недоволен клиент.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    Славчо, Славчо...! Колко мъка има по тоя свят, Славчо! Е поне си с нови гуми, какво се оплакваш!Я го кажи тоз сервиз на всеослушание, да видим дали това което си мисля е вярно!
    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

    Коментар


      #3
      Определено си магнит.Аз пък, да чукна на дърво, на последните 3 коли не съм имал никакви проблеми с АГУ-тата. При това едната е слагана в сервиз (от както е излязла от там, никога не се е връщала). Другата я слагахме с мой приятел (метана на Бравото), а третата си дойде с уредбата. Единствено имахме проблеми с дефектен компютър и с малко объркани маркучи на Делтата (преди тези 3), но всичко се оправи лесно. След което повече не е имало проблем. (ДА ЗНАЯТ ВСИЧКИ ГАЗАДЖИИ - Ланча ДЕЛТА 2 и Ланча ДЕДРА ИМАТ КРАНЧЕ на парното!!! За разлика от Браво и др.)

      Коментар


        #4
        Колега, какво да ти кажа... явно това си е някаква закононерност ли какво, не знам.Колкото повече знаеш и можеш и искаш нещо да стане както трябва, и си оставиш колата да я прави накой много по разбиращ от тебе..., ами все попадаш на най големия некадърник, който така осира нещата, че после с лопати да ринеш след него. Ама всичко си остава за твоя сметка и най големия разхд-НЕРВИ. Винаги когато си оставя колата на майстор се налага да рина и бърша след него.
        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

        Коментар


          #5
          Чета,чета и направо ми кипва отвътре!Голяма част от "МАСТУРИТЕ" въобще не им пука на дедовия какво ще стане след като колата излезе от сервиза.Ако стане нещо не дай боже,ще изкарат тебе виновен.Поне на мен ми се е случвало.За това гледам да стоя далеч от тях.Въпреки това ми се наложи на бравата да сменя спешно гарнитура на главата и след като я запалиха също не я бяха обезвъздушили.Просто затварят,наливат и палят .Колата поработи 5-6 минути и изведнъж глътна всичкия антифриз от казанчето...прави сметка колко въздух е имало в системата.Като видях това ги питам защо не е обезвъздушена,а ония-"ми то такова,онакова,тя не трябва ли сама да се обезвъздуши,споко ние знаем кво вършим..."и т.н..Ако беше топло сам щях да си я оправя,правил съм процедурата 2 пъти на фиат типо и 1 път на форд ескорт.Та така колега,всичко гледа да те оскубе,пък квото стане.Нека да не се обиждат съвестните автомонтьори ако четат поста ми,ама то такива скоро не съм срещал .
          Fiat Brava 1.2,16в

          Коментар


            #6
            Мани тва ами до последно си мислех с жената да отидем с Хондата и тя да кара на връщане, ама си викам: Бре то ми се ще да я карам аз тая кола да я видя как е на газ, и хванах комшията да ме закара. Ми ако я беше карала тя дали щеше да види че прегрява въобще, и после ко праим ходи му обясняваи на оня че заради него е прегряла.Въобще....., не случайно в подписа си имам това правило 2, и винаги когато го наруша съжалявам жестоко. Всичко по колата си правя сам, но има и неща които нямам условия и възможност да правя. Е те тогава питате ли ме как я оставям в сервиз, ми вече няма да я оставям, като колегата Пакумба, ще седя там и ще им гледам в ръцете. Ако не са навити да седя там - Довиждане!!! как пък малко от малко не мислят с тея глави на раменете си, верно и аз пропускам някои път някои неща но проверявам по 5 пъти преди да сглобя. Квото и да си говорим да пази господ от маистор и поп да ти влезе в къщата
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              За това колеги не се доверявайте на майстори ами си правете всичко сами колкото можете! Аз лично на моята фиатка съм си слагал АГУ заедно с баща ми, найстина имаше доста проблеми, но с течение на времето оправяхме каквото излезе и най-хубавото, че не ме беше яд на някакъв джигит, който хал хабер си няма от тези неща.Има си и плюсове ама като се замисля прекалено малко минуси. Та така с тия велики МАЙСТОРИ.

              Коментар


                #8
                Слави, съжалявам за неприятностите, които си имал. То това беше и при мен основното притеснение, как ще бъде свършена работата. За съжаление много философи бе зпокритие. Много мнения без опит. Голям майсторлък цари навсякъде, а се уакват прилично всички. И как ти дават колата без да са сигурни, че тя се движи и на двете горива без проблем? Значи идваш, монтират ти, даваш парите и аре бегай - без тия филми. Колата се проверява и тогава се издава и плаща. Така трябва да е. Всеки уважаващ себе си човек работи така.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  А те газта си я провериха, сапунисаха я направиха и газ анализ, за тва проблем нямаше, но никои не обърна внимание кво се случва с температурата и с течноста в казанчето а радиатора е нов и течноста се вижда от километър до къде е. Тва ми е обвинението, инак по монтажа не съм го прегледал по обстоино щото нямах време, поне отпред при мотора ми хареса нямаше разпиляни кабели и странно преминаващи маркучи и тръби. Бе явно на монтаж са добре , но на контрол...... то дано да е само тва че.... ако излезе още нещо не знам.Аааа ся се сещам сапунисаха бутилката но изпарителя връзките към него и клапана не, сигурно предполагат че жената лятото докато я мие по потник ще удари и една пеносана гъба там да види надуват ли се балони При първия възможен случаи ще проверя всичко кое къде какво са направили и как са направили, маркучи кабели..... подозирам че нема ни една споика
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Колега не е нужно да съпонисваш толкова рано, то ако има течове ще си мирише и то доста.

                    Коментар


                      #11
                      Според моите наблюдения за сервизите(не само за газови),това че е лъскав сервиза означава че са инвестирани много пари в него но това не означава че майсторите там са добри.Сервизите в големите градове(София,Пловдив,Варна,Бургас) могат да не си вършат работата качествено защото в тези градове има много коли и без работа няма да останат.Това обаче не важи за по-малките населени места защото при некачествена работа сервиза остава без клиенти.
                      OVB X18XE1 седан+ГИ

                      Коментар


                        #12
                        ivan_pop написа:
                        Според моите наблюдения за сервизите(не само за газови),това че е лъскав сервиза означава че са инвестирани много пари в него но това не означава че майсторите там са добри.Сервизите в големите градове(София,Пловдив,Варна,Бургас) могат да не си вършат работата качествено защото в тези градове има много коли и без работа няма да останат.Това обаче не важи за по-малките населени места защото при некачествена работа сервиза остава без клиенти.
                        За какви майстори става дума самоуки нали които са се учили на автомобилите на клиентите?Всички тези сервизчета са се нароили ей така без никакво обучение и специализация.Колко софтуер трябва ,колко инструменти ,колко литература ,а не импровизация.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          да не пускам друга тема, някой може ли да препоръча газаджия във варна, който със сигурност да свърши работа, че едно приятелче иска да си слага газ, ама незнам към кой да го пратя, бих му я сложил аз, ама няма как да стане

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            За какви майстори става дума самоуки нали които са се учили на автомобилите на клиентите?Всички тези сервизчета са се нароили ей така без никакво обучение и специализация.Колко софтуер трябва ,колко инструменти ,колко литература ,а не импровизация.
                            Никой не се е родил научен.А на работодателите май не им се дават пари за обучение на персонала.Като пример сервиза на VW в нашия град скоро беше пуснал обява че търси диагностик с опит(т.е. обучен).Освен това като имаш добри специалисти трябва да ги задържиш със съответното заплащане.Ама в България на никой не му се дават пари.Работодателя иска да му работиш за колкото може по-малко пари,клиента пък иска да му решиш проблема за без пари.Трябва да се научим да си плащаме!P.S.:Май офтопик стана,извинявам се!
                            OVB X18XE1 седан+ГИ

                            Коментар


                              #15
                              Лошото е че хем си плащаме хем опита го няма Оферти за такова Ловато имаше с 30-40 лева по ниски ама не, там при профитата. Днес виждам че не ми бачка и задния реотан а работеше не бързам да ги обвинявам щото огледалата работят, а те са на един бушон предполагам та ще търся причината. Инак за ся колата върви добре и само веднъж се наложи да и пипна малко празния ход след първите 10 тина км. заради олягане на мембраните, от тогава не е мръднала. Заради времето още не съм огледал монтажа в коша квото видях тям на място тва беше, стори ми се добре не стърчаха кабели и странно преминаващи тръби но цялостна оценка ще дам след по обстоен преглед следващите дни.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар

                              Working...
                              X