Дали сме болни не знам ама това което съм направил до тук ако трябваше да се учат на моята кола не знам колко пъти трябваше да посещавам сервизи в които явно работят специализанти на хонорар.Да припомня ,че от Бигас София ми заявиха "Тази кола не можеш я подкара на газ"
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Няма такъв, който да се върже с бензиновото ти ЕКУ, колкото и да те убеждават в обратното.Иначе има компове, които гледат в бекграунд режим бензина и газта и предлагат самонастройка, къде автоматично, къде ръчно.Само ми идва следното на ум - караш един ден на бензин, на другия на газ. Единия ден си настъпвал леко , другия си карал нормално и ето ти мазалото.Изобщо това със събирането на точките ... лично на мен и писта Сливен не ми стига
Там дето пише "Валветроник",го пропускаш,че това е за коли без дроселова клапа.А за другите започваш от това дето е с най-голям номер.Ако не е за твоя ГИ,няма да те пуснеш да го флашнеш........и така докато ти разреши.
След закачане кум ЕКУ-то останаха няколко файла.От тях като най-нов по дата излезе 2001PC_#01270.pb4Качих него и изписа версия 12.70. Тази ли е най новата версия или 2001NB_#02600.pb4, въпреки, че е от 2007 година?ПП. Мечка страх, мене - не. Реших да пробвам и другите варианти - не ми разреши нито един от тях, въпреки , че имаше и такива с по-голям номер. Вероятно това е моята версия
Коментар