Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мап на biGas се повреди настройка на МАП таблица.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Той е вътре в софтуера.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #92
      emzo написа:
      Той е вътре в софтуера.
      2568_#03700.pb8Този нали?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #93
        Нещо такова беше , качих преди малко бигас софта ама го делнах вече.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #94
          За съжаление екстрите на новия софт няма да могат да се ползват защото най-вероятно компа ми е стар.От фърмуеър 26.0 нагоре не го приема.Ще си покарам така докато реша дали ми се минава на Agis.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #95
            AGIS-a откъм съпорт (форуми, инфо) са зле.Повечко се изнасят, дори в полския лпг форум е пустичък раздела.Ама пък то колко реда има в конфигурационния файл, за месец ги научаваш
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #96
              Забравих да допълня.На бензин - бензинови времена около 2.10.На газ - бензинови времена около 2.00 / газови около 6.00 Тези показания са на празен ход без никакви консуматори.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #97
                Kaкъв е извода ? Малък размер на дюзите.Разпробивай смело, за разлика от бигаз, аписките имат щуцери и са много по евтини от на валтек примерно Вземай мини с, че да обменяме опит, че поляка не ще да си издава хляба Р12ките са нови и докато им изчистят бъговете ...пи ес - като запалиш колата най-малкото я караш с фарове , затова дали ще калибрираш с консуматори или без, на ГИ трябва да му е все тая.AGIS си смята правилно дори, когато перката включи и бензиновите времена скочат
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #98
                  Скоро не съм писал ,но последно мисля ,че разпробих на 2,7.На 7 януари като идвах към Варна допълних бутилката на Ромпетрол Велико Търново и на Стражица някъде колата започна да прекъсва на около 2700 об/мин и като настъпя повечко педала се оправя.Понеже беше през ноща не ми се занимаваше да разпъвам кабели и вкл.компютъра за бъзикам та криво ляво я докарах до Варна.В първия удобен случай бутнах стойностите в таблицата в положителна посока и се оправи явно бедна смес ,но защо се получи след време ,а не веднага.Налягането ми е на 1 бар.Утре ще пътувам към В.Търново и мисля да върна старите настройки когато прекъсваше и да вдигна с 10-15% процента налягането до около 1,15-1,20 бара.В друг автофорум попаднах на следната информация за настройка на място.Налгяне на 1 бар ,автокалибровка на 3000 об/мин и след това вдигане на налягането с около 15%.Какво ще се случи ако направя автокалибровка в движение например на 2800 об/мин на 4 или 5 предавка ?Пътя от Варна до Шумен позволява това да стане.Да припомня ,че колата е Ланчия Зета 147 к.с.турбо фулгруп пръскане ,редуктор уж усилен с нови мембрани Бигас и дюзи Апис соло фаст.ЕКУ също Бигас.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #99
                    2.7 ? Много бе.При мен е 2.3 при 1.2 бара, а одеве солото заспа на 2.0т 160к.с. и 2.3мм бяха големи при 1.3 бара.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Да ама едното е фулгруп а другото е последователно.

                      Коментар


                        emzo написа:
                        2.7 ? Много бе.При мен е 2.3 при 1.2 бара, а одеве солото заспа на 2.0т 160к.с. и 2.3мм бяха големи при 1.3 бара.
                        Много много колко да е много нали трябва да паднат газовите времена.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          Да бе, после осмислих, че си франсе Доста добри се оказаха солото.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Такааааа днес от Варна до Шумен станах разноглед да настройвам кутийки в таблицата.Успях да направя що годе настройката.Вдигнах налягането на редуктора до 1,20 бара.Все пак успях с прилична скорост да изразходя 23 литра пропан бутан за 230 км.230 защото се помотах малко около Девня и във В.Търново се обикаля за да се стигне до ЕКО.Този прехвален редуктор Бигас колкото да е усилен не може да се справи с пръскане фулгруп след 3500 об.мин започва да дъвче на едно място и налягането му пада на 0,80 бара.Другия му недостатък е ,че днес при 28 градуса околна температура държи в движение със 110 км/ч 40 градуса на газта към дюзите.В късния следобед около 18 часа по Хаинбоаз държи 35 градуса на пропан бутана.Тепературата на самия изпарител е 81-82 градуса постоянна.След като поставя Заволито Зета ще пиша за резултати.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              Ако клекне повече от 0.2 бара като надуе турбото - за нови мембрани си, но оригинални
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                emzo написа:
                                Ако клекне повече от 0.2 бара като надуе турбото - за нови мембрани си, но оригинални
                                Поставих го вече не се стърпях.Разпробих го на 4 места .Във вторник ще пътувам и тогава ще наблюдавам температури и налягане във лютеницата.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X