Какъв ли ще е разхода на метан за този автомобил в лева на 100 километра.
10лв.
а за пробега замислял ли си се?едит: да поясня - За пробега между две пълнения на бутилката имах предвид През колко км ще се налага пълнене, доколкото разбирам - искаш да си запазиш багажника.
а за пробега замислял ли си се?едит: да поясня - За пробега между две пълнения на бутилката имах предвид През колко км ще се налага пълнене, доколкото разбирам - искаш да си запазиш багажника.
Зета ,Евазион ,Илюз и 806 имат прекрасно място за поставяне на бутилки за метан под праговете.Условието е бутилката да е с дължина заедно с крана до 90 см. и диаметър до 23 см.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Диаметъра и той е важен.Все пак не искам да стърчат отдолу като торпеда.А това което ми се върти в главата ще стане ли?Само добавям към газовата система редуктор за понижаване на налягане ,две бутилки и пълначка ,сменям настройките на компа и карам.p.s.Пропуснах трябва и да вдигна налягането на редуктора на 1,6
Прикачени файлове
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Става, оня ден правих един Спринтер така Ама редуцил клапана човека си го беше взел от Англия.Препоръчително и стоманена тръба да сложиш
Малко ми е тъмна Индия как ще стане и двете горива да стигат до редуктора и само със смяна на настройки в компа и управление на клапани ще се обръща на метан ама ще се измисли.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Само с първата степен няма да стане да работи на двете горива ще трябва друг редуктор *по точно мисля че може и да стане но не съм пробвал*. При положение че искаш само метан става *да се взима само оригинална първа степен че се получава едно пръскане на редуктора*. Имам и първа степен мога да ти я пратя за проба заедно с бутилките, те се точно това което ти трябва 22/23см.
Коментар