Днес въпреки студа успях да премахна филтъра и запуснах помпата и отново никой.Остава цедката на самата помпа или по-лошото помпата се е предала вече.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мап на biGas се повреди настройка на МАП таблица.
Collapse
X
-
u_bo
Tornado написа:Днес въпреки студа успях да премахна филтъра и запуснах помпата и отново никой.Остава цедката на самата помпа или по-лошото помпата се е предала вече.
Коментар
-
u_bo написа:или най-вероятното - маркуча долу, който е от помпата до щуцера на кошницата да е сдал багажа, или пък скобата му.тогава ремонта ще ти е 5 - 6 леваFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo написа:Tornado написа:Мапа поставен и ГИ е настроен наново с нова таблица.Предстои малка заигравка с фърмуера и друга таблица за Мапа.Докато се усъвършенствам с тези конвертори и кабели гръмнах един макс 232 ама здраве да е.При условие ,че в Казанлък никой не закача biGas съм предоволен.Ако не беше qnis да ме напътства и помага нямаше да се справя.Докато се занимвах с тези проблеми зетата спря за работи на бензин.Помпата работи ,но на рейката никой.Започвам от филтър дано не е помпа ,че сваля резервоар.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
tomny написа:Вероятно на турбината. Отчупва се от ротора, и след това чуваш, че помпата уж работи, но няма кой да върти турбината.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ето малко инфо докъде я докарах със Зетата и газовия и инжекцион.Всички настройки съм си ги правил аз като я закачам в гаража на кабел с ком порт и в движенив с лаптопа през юсб с ваг ком.Таблица в която всички кутийки са направени на максимални стойности 255.Добра динамика и нисък разход.Защо така?Рейката е бърза с дюзи 2 мм. регулирана на 0,5 мм.Налягането от редуктора е 1 бар.Не откривам инфо на колко трябва да се калибрират бързите дюзи бигаз.Колега от форума ми подсказва на 1,25 мм. ,но не е сигурен.Вижда ми се множко.В момента съм на 0,5 и май затова съм с таблица на макс. стойности.Цитирам думите на служителя на Ансико Газ Павлово гр.София.-Тази кола не можеш да я подкараш на газ.Трябва щуцерите да поставят много близо до дюзите за бензина.-Дюзите трябва да са калибрирани на 0,6 мм.-Дюзите трябва да са на около 2,5 мм.-Дюзи можеш да си намериш най близо в Карлово /близо до Казанлък/ от Старгаз.Край на цитата.И понеже Емо изрови отнякъде едни преходници.Реших да проверя дали ще станат за мен.Демонтирах рампата с бензиновите инжектори и се оказа ,че са тъкмо като за мен.Какво беше учудването ми обаче като светнах с фенера в самите отвори където се поставят бензиновите дюзи.Погледнете как е изпълнен газовия ми инжектор към колекторите.Ще го начертая с paint.С червен цвят колектор.Тъмночервено бензинов инжектор.Зелено клапан всмукателен.Син цвят газов инжектор с допълнителна тръбичка която стига почти до стеблото на клапана.От това по-добро разпробиване и впръскване на газта толкова близо здраве да е.Шах и мат съм отвсякъде.Досега откакто направих срив със мап сензора съм карал само на секуентал.Днес я прехвърлих на фулгруп.Температурата ми в момента в гараж е 80 на редуктора на 30 на газта май е малко а?Имам няколко варианта на действие от тук нататък.Разхода ми в момента извънградско без натоварвания е около 11 на 100.Няма придръпвания забивания и неравномерен ход в различните режими.Таблицата на мапа обаче е на стойност 255 във всички кутийки.1.Необслужван редуктор със много стари мембрани.2.Малки дюзи на рейката 2 мм вместо 2,5 до 2,8 мм3.Калпав въздушен филтър.4.Ниска температура на двигателя около 75 градуса.5.Липса на катализатор /просто го няма вътре в черупката/.Имаше и още нещо но сега не се досещам.Ето и снимка на моите щуцери-преходници чрез които пръскам газта директно до всмукателния клапан.И да повторя думите на човека който ми даде отговор от бигаз София - ТАЗИ КОЛА НЕ МОЖЕШ ДА Я ПОДКАРАШ НА ГАЗ ТРЯБВА ДА РАЗПРОБИВАШ МНОГО БЛИЗО ПОЧТИ В ГЛАВАТА. Да взема да пусна гаста директно в цилиндъра като разпропбия централно всмукателния клапаСрам ме е да покажа снимките на редуктора.Карал съм и съм се мъчил да настройвам без редуктор.Два отвора от 6 останали що годе отпушени останалите ги нямаше никакви.Всичко което трябва да се движи блокирало.Натъкнах се на поредната грешка от страна на монтажника който е издевателствал върху автомобила ми ,а уж монтирана в Италия.Според снимката която съм добавил сивия кабел трябва да се свърже към ламбдата ,а виолетовия не.Аз съм с ламбда сонда Бош при която има подгряване два бели проводника ,един сив минус към ЕКУ и черен сигналния кабел.В случай сивия кабел от газовото еку трябва да се свърже към черния кабел на сондата ,а не обратно.Виолетовия не се свързва.Серизно ме замисли тази грешка и си мисля ,че най добре е да проверя свързването на цялата инсталация на газовия инжекцион.Докато качвах снимката и се замислих как трябва да свързани проводниците към газовите дюзи в моя случай фулгруп според реда на работа на цилиндрите или просто ей така отляво надясно 1-2-3-4 ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
emzo написа:на 99.9% съм сигурен, че сондата се връзва към ГИ, само за да я наблюдаваш, така че кой проводник са свързали към нея е все тая.2 са, защото може да наблюдава 2 сонди, просто са им разменили местата.Прикачени файловеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ще поставя по-големи ако си намеря.Ето защо не могат да се разпробиват моите.На снимката вътрешния диаметър на дюзата е 2 мм. ,а външния е 3 мм. ако разпробия самия край на дюзата ще се изостри много и вкопава в гумичката на буталцето направо ще реже.размерите са резба 7 мм. дължина на резбата 9 мм. останалата част до върха е около 4 мм.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар