Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мап на biGas се повреди настройка на МАП таблица.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Днес въпреки студа успях да премахна филтъра и запуснах помпата и отново никой.Остава цедката на самата помпа или по-лошото помпата се е предала вече.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Tornado написа:
      Днес въпреки студа успях да премахна филтъра и запуснах помпата и отново никой.Остава цедката на самата помпа или по-лошото помпата се е предала вече.
      или най-вероятното - маркуча долу, който е от помпата до щуцера на кошницата да е сдал багажа, или пък скобата му.тогава ремонта ще ти е 5 - 6 лева

      Коментар


        #18
        u_bo написа:
        или най-вероятното - маркуча долу, който е от помпата до щуцера на кошницата да е сдал багажа, или пък скобата му.тогава ремонта ще ти е 5 - 6 лева
        Добре звучи ,но трябва да демонтирам резервоар за да стигна до помпата.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Първо сипи бензин в резервоара преди да го сваляш.
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #20
            ivan_pop написа:
            Първо сипи бензин в резервоара преди да го сваляш.
            Защо после да трябва да го източвам нали?Реззервоара вече е демонтиран и помпата е заминала.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              u_bo написа:
              Tornado написа:
              Мапа поставен и ГИ е настроен наново с нова таблица.Предстои малка заигравка с фърмуера и друга таблица за Мапа.Докато се усъвършенствам с тези конвертори и кабели гръмнах един макс 232 ама здраве да е.При условие ,че в Казанлък никой не закача biGas съм предоволен.Ако не беше qnis да ме напътства и помага нямаше да се справя.Докато се занимвах с тези проблеми зетата спря за работи на бензин.Помпата работи ,но на рейката никой.Започвам от филтър дано не е помпа ,че сваля резервоар.
              това не го разбрах, но си виж и регулатора на налягането - прави неочаквани мизерии
              Интересно но факт - помпения елемент при помпи 3 бара няма нищо общо с такъв от помпа на 1 бар.При мен помпения елемент не получава движение от ротора заради прекъсната връзка м/у тях.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                Tornado написа:
                Интересно но факт - помпения елемент при помпи 3 бара няма нищо общо с такъв от помпа на 1 бар.При мен помпения елемент не получава движение от ротора заради прекъсната връзка м/у тях.
                Това не го разбрах! На кое казваш помпен елемент?
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #23
                  Вероятно на турбината. Отчупва се от ротора, и след това чуваш, че помпата уж работи, но няма кой да върти турбината.

                  Коментар


                    #24
                    tomny написа:
                    Вероятно на турбината. Отчупва се от ротора, и след това чуваш, че помпата уж работи, но няма кой да върти турбината.
                    Не е турбина ,а възел подобен на някой маслени помпи.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Ето малко инфо докъде я докарах със Зетата и газовия и инжекцион.Всички настройки съм си ги правил аз като я закачам в гаража на кабел с ком порт и в движенив с лаптопа през юсб с ваг ком.Таблица в която всички кутийки са направени на максимални стойности 255.Добра динамика и нисък разход.Защо така?Рейката е бърза с дюзи 2 мм. регулирана на 0,5 мм.Налягането от редуктора е 1 бар.Не откривам инфо на колко трябва да се калибрират бързите дюзи бигаз.Колега от форума ми подсказва на 1,25 мм. ,но не е сигурен.Вижда ми се множко.В момента съм на 0,5 и май затова съм с таблица на макс. стойности.Цитирам думите на служителя на Ансико Газ Павлово гр.София.-Тази кола не можеш да я подкараш на газ.Трябва щуцерите да поставят много близо до дюзите за бензина.-Дюзите трябва да са калибрирани на 0,6 мм.-Дюзите трябва да са на около 2,5 мм.-Дюзи можеш да си намериш най близо в Карлово /близо до Казанлък/ от Старгаз.Край на цитата.И понеже Емо изрови отнякъде едни преходници.Реших да проверя дали ще станат за мен.Демонтирах рампата с бензиновите инжектори и се оказа ,че са тъкмо като за мен.Какво беше учудването ми обаче като светнах с фенера в самите отвори където се поставят бензиновите дюзи.Погледнете как е изпълнен газовия ми инжектор към колекторите.Ще го начертая с paint.С червен цвят колектор.Тъмночервено бензинов инжектор.Зелено клапан всмукателен.Син цвят газов инжектор с допълнителна тръбичка която стига почти до стеблото на клапана.От това по-добро разпробиване и впръскване на газта толкова близо здраве да е.Шах и мат съм отвсякъде.Досега откакто направих срив със мап сензора съм карал само на секуентал.Днес я прехвърлих на фулгруп.Температурата ми в момента в гараж е 80 на редуктора на 30 на газта май е малко а?Имам няколко варианта на действие от тук нататък.Разхода ми в момента извънградско без натоварвания е около 11 на 100.Няма придръпвания забивания и неравномерен ход в различните режими.Таблицата на мапа обаче е на стойност 255 във всички кутийки.1.Необслужван редуктор със много стари мембрани.2.Малки дюзи на рейката 2 мм вместо 2,5 до 2,8 мм3.Калпав въздушен филтър.4.Ниска температура на двигателя около 75 градуса.5.Липса на катализатор /просто го няма вътре в черупката/.Имаше и още нещо но сега не се досещам.Ето и снимка на моите щуцери-преходници чрез които пръскам газта директно до всмукателния клапан.И да повторя думите на човека който ми даде отговор от бигаз София - ТАЗИ КОЛА НЕ МОЖЕШ ДА Я ПОДКАРАШ НА ГАЗ ТРЯБВА ДА РАЗПРОБИВАШ МНОГО БЛИЗО ПОЧТИ В ГЛАВАТА. Да взема да пусна гаста директно в цилиндъра като разпропбия централно всмукателния клапаСрам ме е да покажа снимките на редуктора.Карал съм и съм се мъчил да настройвам без редуктор.Два отвора от 6 останали що годе отпушени останалите ги нямаше никакви.Всичко което трябва да се движи блокирало.Натъкнах се на поредната грешка от страна на монтажника който е издевателствал върху автомобила ми ,а уж монтирана в Италия.Според снимката която съм добавил сивия кабел трябва да се свърже към ламбдата ,а виолетовия не.Аз съм с ламбда сонда Бош при която има подгряване два бели проводника ,един сив минус към ЕКУ и черен сигналния кабел.В случай сивия кабел от газовото еку трябва да се свърже към черния кабел на сондата ,а не обратно.Виолетовия не се свързва.Серизно ме замисли тази грешка и си мисля ,че най добре е да проверя свързването на цялата инсталация на газовия инжекцион.Докато качвах снимката и се замислих как трябва да свързани проводниците към газовите дюзи в моя случай фулгруп според реда на работа на цилиндрите или просто ей така отляво надясно 1-2-3-4 ?
                      Прикачени файлове
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #26
                        на 99.9% съм сигурен, че сондата се връзва към ГИ, само за да я наблюдаваш, така че кой проводник са свързали към нея е все тая.2 са, защото може да наблюдава 2 сонди, просто са им разменили местата.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          emzo написа:
                          на 99.9% съм сигурен, че сондата се връзва към ГИ, само за да я наблюдаваш, така че кой проводник са свързали към нея е все тая.2 са, защото може да наблюдава 2 сонди, просто са им разменили местата.
                          Емо не мисля ,че е точно така защото проводниците за ламбда сондите по схема са 2 х 2 като и за двете двойки дават единия да не се свързва.Мисля ,че има значение макар и само за наблюдение кой цвят ще се свърже.Остава ми смяната на дюзите само с 2,5 мм и тогава да видим какво ще стане.На снимката съм посочил къде е маркера за инжекторите в момента като двигателя няма никакви претрисания ,забивания или светване на чек енджин индикацията.Бензиновите времена и на бензин и на газ са еднакви на празен ход ,а газовите са ми 8,5-9,0 мс.
                          Прикачени файлове
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            Раздвоение на личността ще получа накрая При 9мс газово време на празен ход, не ми се мисли, колко ще отидат при 18мс бензиново време, бас ловя че ще са постоянно отворени Слагай 2.5, че може и да са малки. п.с. ако са наистина бързи рейките, може и да стигнат 2.5
                            Прикачени файлове
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Ще поставя по-големи ако си намеря.Ето защо не могат да се разпробиват моите.На снимката вътрешния диаметър на дюзата е 2 мм. ,а външния е 3 мм. ако разпробия самия край на дюзата ще се изостри много и вкопава в гумичката на буталцето направо ще реже.размерите са резба 7 мм. дължина на резбата 9 мм. останалата част до върха е около 4 мм.
                              Прикачени файлове
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                За ламбда сондите е вярно че само ги наблюдаваш в програмата а на програмата за настройка не и пука за тях.А това подвеждане на газта до смукателния клапан помага за тихите обороти.Ако колата държи стабилни тихи обороти без тези тръбички,няма нужда от тях.
                                OVB X18XE1 седан+ГИ

                                Коментар

                                Working...
                                X