Колеги здравейте.Автомобила ми е Брава 1.6. АГУ-то ми е БРЦ ат90Е 100 kW. Когато го сложих, разхода и вървежа перфектни. Преди около 3 г. правих малко ремонт, смених клапани и от тогава ми се промени и разхода и вървежа. След ремонта майстора пипна нещо по изпарителя и го разцентрова. Вече 4-та година карам автомобила на газ, навъртял съм около 40000 км. Днес си поръчах мембрани, за да ги сменя в почивните дни. Известно време след ремонта след завъртането на ляво или на дясно на врътката на изпарителя, която май е за тихите
- незнам точно как се казва, не се забелязва никаква промяна в работата на автомобила, единствено като се затегне до край, автомобила гасне. Знам че има и някаква пробка, която се отвива за да излязат боклуци, но нея не мога да я отвия изобщо. Въпроса ми е има ли нещо общо между врътката за тихите и тази която е за почистване, и води ли тяхното "неработене" до високия разход, или просто мембраните са за смяна и като ги сменя всичко ще се оправи.Има ли някакви признаци за заминала вече мембрана, или това се разбира, като се отвори изпарителя.Благодаря предварително.С помощта на ламбда мониторче, данните които получавам от ламбдата са, че сместа е богата, диодчетата святкат постоянно, което значи че ламбдата дава сигнал повече от 0,9 волта, като се знае че нормалното е 0,45.На бензин автомобила показва нормални стойности на мониторчето.
![Sad](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_sad.gif)
Коментар