Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за БРЦ АТ90Е 100 kW

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за БРЦ АТ90Е 100 kW

    Колеги здравейте.Автомобила ми е Брава 1.6. АГУ-то ми е БРЦ ат90Е 100 kW. Когато го сложих, разхода и вървежа перфектни. Преди около 3 г. правих малко ремонт, смених клапани и от тогава ми се промени и разхода и вървежа. След ремонта майстора пипна нещо по изпарителя и го разцентрова. Вече 4-та година карам автомобила на газ, навъртял съм около 40000 км. Днес си поръчах мембрани, за да ги сменя в почивните дни. Известно време след ремонта след завъртането на ляво или на дясно на врътката на изпарителя, която май е за тихите - незнам точно как се казва, не се забелязва никаква промяна в работата на автомобила, единствено като се затегне до край, автомобила гасне. Знам че има и някаква пробка, която се отвива за да излязат боклуци, но нея не мога да я отвия изобщо. Въпроса ми е има ли нещо общо между врътката за тихите и тази която е за почистване, и води ли тяхното "неработене" до високия разход, или просто мембраните са за смяна и като ги сменя всичко ще се оправи.Има ли някакви признаци за заминала вече мембрана, или това се разбира, като се отвори изпарителя.Благодаря предварително.С помощта на ламбда мониторче, данните които получавам от ламбдата са, че сместа е богата, диодчетата святкат постоянно, което значи че ламбдата дава сигнал повече от 0,9 волта, като се знае че нормалното е 0,45.На бензин автомобила показва нормални стойности на мониторчето.

    #2
    колега нали не ръчкаш врътката на маркучите? тя е за бедна и богата смес, за тихите е на самия изпарител, богатата се гласи като отвориш дросела на около 3000 оборота и почнеш да си я връткаш, един агент в Плевен ми гласи моята за 5 кинта, което е хубаво че не се занимавам с глупости, прави го само по слух, а изпарителя ми пак е БРЦ ама не съм сигурен за модела и пак е над 100кв
    cialispascherfr24 pharmacy

    Коментар


      #3
      Мембраната работи коректно около 2 години, както и клапанчетата в изпаритела. Мизериите също лияят, ако не ги източваш периодично. Направи едно обслужване на изпаритела и предполагам че всичко ще си дойде на мястото. Ламбда сондата на газ не отчита както на бензин и за това с слага ламда емулатор. Не знам къде са ти включени тези светодиодчета, но мисле че не трябва да се ориентираш по тях за работата на газ. На някои газови уредби има едно стъпково моторче , което определя количеството газ след изпаритела, не знам при теб има ли такова.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Dido_Lyubenov написа:
        . На някои газови уредби има едно стъпково моторче , което определя количеството газ след изпаритела, не знам при теб има ли такова.
        Води се МАП сензор и среди за налягането в колектора и изпарителя и е отделно от датчика за налягане на газта. Представлява един малък цилиндър с два кебала и изход за маркуч от него. Дидо, предполагам за това говориш нали?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Dido_Lyubenov написа:
          . На някои газови уредби има едно стъпково моторче , което определя количеството газ след изпаритела, не знам при теб има ли такова.
          Води се МАП сензор и среди за налягането в колектора и изпарителя и е отделно от датчика за налягане на газта. Представлява един малък цилиндър с два кебала и изход за маркуч от него. Дидо, предполагам за това говориш нали?
          Да, за това.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Asaka написа:
            колега нали не ръчкаш врътката на маркучите? тя е за бедна и богата смес, за тихите е на самия изпарител, богатата се гласи като отвориш дросела на около 3000 оборота и почнеш да си я връткаш, един агент в Плевен ми гласи моята за 5 кинта, което е хубаво че не се занимавам с глупости, прави го само по слух, а изпарителя ми пак е БРЦ ама не съм сигурен за модела и пак е над 100кв
            Принципно засега само врътката от тройника пипам, независимо дали я навивам или отвивам, постоянно ми дава че сместта е богата. Когато завъртя врътката която е на изпарителя (бронзовата), не се забелязва никаква реакция, т. е. тихите не се променят.
            Dido_Lyubenov написа:
            Мембраната работи коректно около 2 години, както и клапанчетата в изпаритела. Мизериите също лияят, ако не ги източваш периодично. Направи едно обслужване на изпаритела и предполагам че всичко ще си дойде на мястото. Ламбда сондата на газ не отчита както на бензин и за това с слага ламда емулатор. Не знам къде са ти включени тези светодиодчета, но мисле че не трябва да се ориентираш по тях за работата на газ. На някои газови уредби има едно стъпково моторче , което определя количеството газ след изпаритела, не знам при теб има ли такова.
            Досега не съм източвал мръсотиите от изпарителя, не мога да отвия врътката. Вече имам мембрана, само да се поосвободя и ще я сменя. Диодчетата са свързани към лабмдасондата, доколкото знам за идеална работа трябва да се отчита 0.45 волта (при работа на газ), в случая това се показва с 4 постоянно светещи диода + един мигащ. Чел съм статии, които взимат този волтаж с помощта на мултицет. Незнам дали имам такова моторче, което да определя количеството газ

            Коментар


              #7
              Dido_Lyubenov написа:
              S_BANKOV написа:
              Dido_Lyubenov написа:
              . На някои газови уредби има едно стъпково моторче , което определя количеството газ след изпаритела, не знам при теб има ли такова.
              Води се МАП сензор и среди за налягането в колектора и изпарителя и е отделно от датчика за налягане на газта. Представлява един малък цилиндър с два кебала и изход за маркуч от него. Дидо, предполагам за това говориш нали?
              Да, за това.
              Незнам дали имам такава джаджа, имам една синя, която се намира на самият изпарител.

              Коментар


                #8
                Почти съм сигурен че това синьото за което говориш е клапана. Сега прочитайки темата виждам че си с обикновенна АГУ, на което си признавам не съм обърнал внимание, та при теб го няма това нещо, ползва се при ГИ.Сега обаче нормалните стойности за да работи коректно или да се лъже ламбда сондата са от 0.1 до 0.9 като постоянно трябва да клати между стойностите. Това 0.45 изобщо не е коректно. Разглоби изпарителя, смени мембраните, провери си термодатчика, обезвъздуши и ходи да ти настроят АГУ-то, не си прави експерименти повече. Най - лесно е да ти помогнем ако сложиш снимки на врътките които пипаш.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Не пипа правилните врътки. Тая бронзовата на изпаритела трябва да бута, ама то вече е станало каша. Тези на тройника ...
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Да с обикновено АГУ съм. Почивните дни дано да имам време и ще сменя мембраните, ще направя и снимки.Така съм чел по сайтовете, че ламбдата трябва да показва тези 0,45 волта. Какво значи, "да бута" тази врътка?Къде се намира този термо датчик?

                    Коментар


                      #11
                      marto_gp написа:
                      Да с обикновено АГУ съм. Почивните дни дано да имам време и ще сменя мембраните, ще направя и снимки.Така съм чел по сайтовете, че ламбдата трябва да показва тези 0,45 волта. Какво значи, "да бута" тази врътка?Къде се намира този термо датчик?
                      Да я въртиш, за да настроиш работата на празен ход при работа на газ. Тази врътка на изпаритела е за тази настройка - колко газ да пуска при работа на празен ход. Двете на тройника ти ограничават максималното количество газ, което да се подава към ДВГ в случай че мембраната и клапаните в изпаритела пуснат максимално количество поради повреда или замръзване на клапан. Като обслужиш изпаритела, най-добре иди при някой газаджия, да ти направи регулирането, че иначе ще се видиш в чудо. Не е кой-знае колко тудно, но от обясненията ти подразбирам че изобщо не ти е ясно кое за какво е, и само ще береш ядове. Като ти покажат как става, и придобиеш представа кое какво прави, ще е възможно да ти помагаме с напътствия.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Dido_Lyubenov написа:
                        marto_gp написа:
                        Да с обикновено АГУ съм. Почивните дни дано да имам време и ще сменя мембраните, ще направя и снимки.Така съм чел по сайтовете, че ламбдата трябва да показва тези 0,45 волта. Какво значи, "да бута" тази врътка?Къде се намира този термо датчик?
                        Да я въртиш, за да настроиш работата на празен ход при работа на газ. Тази врътка на изпаритела е за тази настройка - колко газ да пуска при работа на празен ход. Двете на тройника ти ограничават максималното количество газ, което да се подава към ДВГ в случай че мембраната и клапаните в изпаритела пуснат максимално количество поради повреда или замръзване на клапан. Като обслужиш изпаритела, най-добре иди при някой газаджия, да ти направи регулирането, че иначе ще се видиш в чудо. Не е кой-знае колко тудно, но от обясненията ти подразбирам че изобщо не ти е ясно кое за какво е, и само ще береш ядове. Като ти покажат как става, и придобиеш представа кое какво прави, ще е възможно да ти помагаме с напътствия.
                        Благодаря за напътствията. Досега единствено с АГУ то не съм се занимавал, иначе друго всичко сам си ремонтирам по автомобила. На тройника имам само една врътка. Принципно това ми беше нужно да разбера коя врътка точно за какво е. Ще се помъча сам да се справя, пък ако не се справя ще потърся майстор. И още едно въпросче: От тази врътка ли се определя чувствителноста на мембраната?П.П. Сега попрочетох малко в други форуми, разбрах че при мен трябва да е за шестограм врътката за чувствителноста на мембраната, тъй като досега не съм я пипал, предполагам ще трябва само да настроя тихите и врътката на тройника.

                        Коментар


                          #13
                          Аз съм със същия изпарител и имам много голям разход на газ.Бях на газаджия но разхода пак не се оправи.Карам около 15км, до работа извън градско с 90-100км/ч. и разхода е 13л.Незнам дали може да падне.
                          Фиат Брава 1.6 16в

                          Коментар


                            #14
                            ето я и газовата
                            Прикачени файлове
                            Фиат Брава 1.6 16в

                            Коментар

                            Working...
                            X