Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не държи оборотите при студен двигател (ГАЗ)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Asaka написа:
    , дали е възможно да просмуква антифриза някаде и да го качва с топлия въздух на стъклото
    ДА, огледай радиатора на парното за течове и мазни петна по кечето под него и в кората му.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Благодаря колеги, малко разглобяване ще ми дойде добре, че ще оправя и кабеляците отдолу, ама както няма времеее, Поздрави, леки и безаварийни
      cialispascherfr24 pharmacy

      Коментар


        #18
        Asaka написа:
        Колеги, и аз съм с пунто 1.1, изпарител БРЦ електически, управление на фобос емулация на ламбда сонда и дюза, ще дам малко отговори на явно някои незапознати колеги отностно газовите, но да взема да се консултирам по друг въпрос. Значи, когато е студен мотора, няма какво да сгрее изпарителя, газта излиза с минусова температура от бутилката, което още повече го охлажда, и газта излиза течна, като стигне до моното течна почва да го дави защото то малко или много е затоплено, а по законите на физиката при повишаване на температурата, газовете се разширяват, следователно, колата се дави и гасне. Последния пост колегата е написал стъпков мотор, така, стъпковия мотор работи единствено при работа на бензин, върши работата на смукача но по малко по друг начин, смукача жило притваря леко дросела докото при стъпковия мотор се отваря и затваря един допълнителен канал в моното, следователно при работа на газ дори да отваря и затваря, моторчето не помага за работата на двигателя, сега вече стигнах и до моя въпрос, колеги, моля кажете вие как сте вързали водната инсталация на изпарителя, при мен са прекъснати 2та маркуча които влизат в парното и сега са паралелно свързани малкото радиаторче и изпарителя, от както сложих газта, колата загряза съвсем малко по-бавно, но ми се налага да и вдигам доста оборотите, случва ми се да работи 10 мин на място, и да не духа топло, а стрелката показва малко под средата, всъщност на загрял мотор явно не е обърнала вътре. Кажете според вас от свързването на изпарителя ли би могъл да е проблема, или има вероятност водната помпа да не върти достатъчно добре при ниски
        Мисля че точно това е проблем. Като са вързани паралелно радиатора на парното и изпаритела, не е ясно колко течност минава през изпаритела и колко през парното. Аз знам че се връзват последователно, за да се ползва принудителната циркулация през парното. Маркуча към парното се закача на входа на изпаритела, а от изхода му се подава към парното. По тоя начин, каквото отиде към парното, ще минава през изпаритела да го подгрява. На тези коли няма кранче да спира течноста към парното както при Москвич и Жигула. При тях се слага тетка, която ограничава течноста към парното, за да я принуди да минава и през изпаритела.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          Колега Dido_Lyubenov благодаря за съвета, но пък ако вържа изпарителя на входа на парното няма ли да ми падне малко температурата, ако вържа на изхода няма ли да стане същото, преди време карах едно субару на което така беше поставен изпарителя (преи парното) и не работеще добре, когато го вързахме след парното раотеше, за пунтото оставих на един приятел да връзва системата и според него така било най-добре, от газ разбирам малко, та за това питам каква да бъде системата
          cialispascherfr24 pharmacy

          Коментар

          Working...
          X