Asaka написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не държи оборотите при студен двигател (ГАЗ)
Collapse
X
-
Asaka написа:Колеги, и аз съм с пунто 1.1, изпарител БРЦ електически, управление на фобос емулация на ламбда сонда и дюза, ще дам малко отговори на явно някои незапознати колеги отностно газовите, но да взема да се консултирам по друг въпрос. Значи, когато е студен мотора, няма какво да сгрее изпарителя, газта излиза с минусова температура от бутилката, което още повече го охлажда, и газта излиза течна, като стигне до моното течна почва да го дави защото то малко или много е затоплено, а по законите на физиката при повишаване на температурата, газовете се разширяват, следователно, колата се дави и гасне. Последния пост колегата е написал стъпков мотор, така, стъпковия мотор работи единствено при работа на бензин, върши работата на смукача но по малко по друг начин, смукача жило притваря леко дросела докото при стъпковия мотор се отваря и затваря един допълнителен канал в моното, следователно при работа на газ дори да отваря и затваря, моторчето не помага за работата на двигателя, сега вече стигнах и до моя въпрос, колеги, моля кажете вие как сте вързали водната инсталация на изпарителя, при мен са прекъснати 2та маркуча които влизат в парното и сега са паралелно свързани малкото радиаторче и изпарителя, от както сложих газта, колата загряза съвсем малко по-бавно, но ми се налага да и вдигам доста оборотите, случва ми се да работи 10 мин на място, и да не духа топло, а стрелката показва малко под средата, всъщност на загрял мотор явно не е обърнала вътре. Кажете според вас от свързването на изпарителя ли би могъл да е проблема, или има вероятност водната помпа да не върти достатъчно добре при нискиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега Dido_Lyubenov благодаря за съвета, но пък ако вържа изпарителя на входа на парното няма ли да ми падне малко температурата, ако вържа на изхода няма ли да стане същото, преди време карах едно субару на което така беше поставен изпарителя (преи парното) и не работеще добре, когато го вързахме след парното раотеше, за пунтото оставих на един приятел да връзва системата и според него така било най-добре, от газ разбирам малко, та за това питам каква да бъде системата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар