Здравейте! Имам следния проблем. Сутрин когато запаля двигателя (на бензин) , изчаквам го да поработи 5мин. и го прехвърлям на гас и ако не му държа педала на гаста колата гасне!? Колата е Пунто 1.1 моно. Дали е от автоматичния смукач или е друго ? Моля помогнете. Благодаря предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не държи оборотите при студен двигател (ГАЗ)
Collapse
X
-
А дали може да е още студена и да се дави ако не държиш педала натиснат ?Студено е изчаквай повече да вдигне температура, как ти е термостата и охладителната уредба?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Re: Не държи оборотите при студен двигател (ГАЗ)
gioret0 написа:Здравейте! Имам следния проблем. Сутрин когато запаля двигателя (на бензин) , изчаквам го да поработи 5мин. и го прехвърлям на гас и ако не му държа педала на гаста колата гасне!? Колата е Пунто 1.1 моно. Дали е от автоматичния смукач или е друго ? Моля помогнете. Благодаря предварително !Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Re: Не държи оборотите при студен двигател (ГАЗ)
nikawr написа:gioret0 написа:Здравейте! Имам следния проблем. Сутрин когато запаля двигателя (на бензин) , изчаквам го да поработи 5мин. и го прехвърлям на гас и ако не му държа педала на гаста колата гасне!? Колата е Пунто 1.1 моно. Дали е от автоматичния смукач или е друго ? Моля помогнете. Благодаря предварително !Fiat Punto 1.1 55HP 98"
Коментар
-
Punto_Manqk написа:и моито пунто ми прави тея мизерии с газовата докато дигне температурата постоянно гасне,аз го оправям с около 1 литар вряла вода върху изпаритела пак гасне но 2-3 пъти само,иначе няма тръгване ако не го полеяFiat Punto 1.1 55HP 98"
Коментар
-
Колеги, и аз съм с пунто 1.1, изпарител БРЦ електически, управление на фобос емулация на ламбда сонда и дюза, ще дам малко отговори на явно някои незапознати колеги отностно газовите, но да взема да се консултирам по друг въпрос. Значи, когато е студен мотора, няма какво да сгрее изпарителя, газта излиза с минусова температура от бутилката, което още повече го охлажда, и газта излиза течна, като стигне до моното течна почва да го дави защото то малко или много е затоплено, а по законите на физиката при повишаване на температурата, газовете се разширяват, следователно, колата се дави и гасне. Последния пост колегата е написал стъпков мотор, така, стъпковия мотор работи единствено при работа на бензин, върши работата на смукача но по малко по друг начин, смукача жило притваря леко дросела докото при стъпковия мотор се отваря и затваря един допълнителен канал в моното, следователно при работа на газ дори да отваря и затваря, моторчето не помага за работата на двигателя, сега вече стигнах и до моя въпрос, колеги, моля кажете вие как сте вързали водната инсталация на изпарителя, при мен са прекъснати 2та маркуча които влизат в парното и сега са паралелно свързани малкото радиаторче и изпарителя, от както сложих газта, колата загряза съвсем малко по-бавно, но ми се налага да и вдигам доста оборотите, случва ми се да работи 10 мин на място, и да не духа топло, а стрелката показва малко под средата, всъщност на загрял мотор явно не е обърнала вътре. Кажете според вас от свързването на изпарителя ли би могъл да е проблема, или има вероятност водната помпа да не върти достатъчно добре при ниски
Коментар
-
Asaka написа:Колеги, и аз съм с пунто 1.1, изпарител БРЦ електически, управление на фобос емулация на ламбда сонда и дюза, ще дам малко отговори на явно някои незапознати колеги отностно газовите, но да взема да се консултирам по друг въпрос. Значи, когато е студен мотора, няма какво да сгрее изпарителя, газта излиза с минусова температура от бутилката, което още повече го охлажда, и газта излиза течна, като стигне до моното течна почва да го дави защото то малко или много е затоплено, а по законите на физиката при повишаване на температурата, газовете се разширяват, следователно, колата се дави и гасне. Последния пост колегата е написал стъпков мотор, така, стъпковия мотор работи единствено при работа на бензин, върши работата на смукача но по малко по друг начин, смукача жило притваря леко дросела докото при стъпковия мотор се отваря и затваря един допълнителен канал в моното, следователно при работа на газ дори да отваря и затваря, моторчето не помага за работата на двигателя, сега вече стигнах и до моя въпрос, колеги, моля кажете вие как сте вързали водната инсталация на изпарителя, при мен са прекъснати 2та маркуча които влизат в парното и сега са паралелно свързани малкото радиаторче и изпарителя, от както сложих газта, колата загряза съвсем малко по-бавно, но ми се налага да и вдигам доста оборотите, случва ми се да работи 10 мин на място, и да не духа топло, а стрелката показва малко под средата, всъщност на загрял мотор явно не е обърнала вътре. Кажете според вас от свързването на изпарителя ли би могъл да е проблема, или има вероятност водната помпа да не върти достатъчно добре при нискиКарайте разумно човешкият живот е мнoго мил и скъп
Fiat Punto 1.2MPI 75 SX 1997г.
Коментар
-
Атанас_82 написа:Asaka написа:Колеги, и аз съм с пунто 1.1, изпарител БРЦ електически, управление на фобос емулация на ламбда сонда и дюза, ще дам малко отговори на явно някои незапознати колеги отностно газовите, но да взема да се консултирам по друг въпрос. Значи, когато е студен мотора, няма какво да сгрее изпарителя, газта излиза с минусова температура от бутилката, което още повече го охлажда, и газта излиза течна, като стигне до моното течна почва да го дави защото то малко или много е затоплено, а по законите на физиката при повишаване на температурата, газовете се разширяват, следователно, колата се дави и гасне. Последния пост колегата е написал стъпков мотор, така, стъпковия мотор работи единствено при работа на бензин, върши работата на смукача но по малко по друг начин, смукача жило притваря леко дросела докото при стъпковия мотор се отваря и затваря един допълнителен канал в моното, следователно при работа на газ дори да отваря и затваря, моторчето не помага за работата на двигателя, сега вече стигнах и до моя въпрос, колеги, моля кажете вие как сте вързали водната инсталация на изпарителя, при мен са прекъснати 2та маркуча които влизат в парното и сега са паралелно свързани малкото радиаторче и изпарителя, от както сложих газта, колата загряза съвсем малко по-бавно, но ми се налага да и вдигам доста оборотите, случва ми се да работи 10 мин на място, и да не духа топло, а стрелката показва малко под средата, всъщност на загрял мотор явно не е обърнала вътре. Кажете според вас от свързването на изпарителя ли би могъл да е проблема, или има вероятност водната помпа да не върти достатъчно добре при нискиВсичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Отварях кранчетата на маркучите, те са тапички за обезжъздушаване, излиза само вода, ще пробвам пак, дано да сте праи, явно, като и вдигна оборотите, прекарва въздуха на някаде и влиза вода да затопли, а и друго нещо се сетих колеги, някои имал ли е порблем с постоянно замазване на предното стъкло? Мислех че е от цигарите, измих джама перфектно, и не пуших в колата, 3-4 часа беше добре и почна пак да се замазва, дали е възможно да просмуква антифриза някаде и да го качва с топлия въздух на стъклото
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар