Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГИ за Панда 2 4х4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    muns61 Ни съ заяжда бре чаи да те питам ся тебе искрено и лично за да отклоня малко темата. Я ми кажи защо винаги като пълня до горе бутилката никога клапана не казва ЦЪК и да спре зареждането, ами винаги става с онова гадно тракане Тртртррррррррррр. Кое не е на ред? бутилката е тореидна 27 литра, нивомера БРЦ стрелката при пълна бутилка се качва до краи но при празна остават няколко деления по на горе, тва ти го казвам евентуално като ориентир. Тва тракане да не би да е предизвикано от това че бутилката ми винаги се пълни дюкме до горе и поплавъка въобще не я спира? Макар че събира 22 литра и ако наистина се пълни дюкме то би трябвало последните 5 литра въобще да не може да ги засмучи. Един ми обясняваше че понеже като се пълнела газта и вътре поплавъка се клател и за тва така тракал на края.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      като зареждах в Италия ми направи впечатление, че винаги колонката изключваше от разнямаше тракане и подобни историитук това се случва на много малко газостанции
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        Sev написа:
        като зареждах в Италия ми направи впечатление, че винаги колонката изключваше от разнямаше тракане и подобни историитук това се случва на много малко газостанции
        ако някой изнамери принципа на работа на газ колонките, и ще ви стане ясно що трака, просто това е една нагнетителна помпа която чиито резервоар се пълни с течна газ и се вкарва с налягане през дюзата. Истината е че почне ли да трака газ не влиза, но пък брояча е преди помпата и реално отчита количеството газ което влиза в резервояра за нагнетяване. Това е. пп Е***си как съм ог обяснил чак аз не се разбирам.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          не съм съгласен че не влиза газ
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            muns61 - много те моля спри да остроумничиш . Пусни си тема и пиши там каквото искаш. Вообще не си вникнал в същината на спора. Изобщо не става въпрос за поплавъци. Към високотехнологичните добавки, очевидно нямаш пристрастие, а още по очевидно и познания. Така че не оспорвай на другите познанията.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              S_BANKOV написа:
              Sev написа:
              като зареждах в Италия ми направи впечатление, че винаги колонката изключваше от разнямаше тракане и подобни историитук това се случва на много малко газостанции
              ако някой изнамери принципа на работа на газ колонките, и ще ви стане ясно що трака, просто това е една нагнетителна помпа която чиито резервоар се пълни с течна газ и се вкарва с налягане през дюзата. Истината е че почне ли да трака газ не влиза, но пък брояча е преди помпата и реално отчита количеството газ което влиза в резервояра за нагнетяване. Това е. пп Е***си как съм ог обяснил чак аз не се разбирам.
              И аз не съм съгласен че не влиза газ. Влиза и ако задържиш на това положение дори се отчита количеството. Но рискуваш от вибрациите да ти падне някои детайл
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                Проблемът е, че всеки има по нещо вярно в тезата си, но общата картина е различна. Има различни по конструкция сонди и всяка си има особености при пълнене. Колкото до налягане, дебит и изпарение... Не ми се пише вече, с кеф ще следя развитието.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  Пълнещия елемент на газ колонкота е буквално тръба с бутало, тръбата се пълни с течния пробан-бутан и буталото я изтласква през клапана, когато бутилката се напълни, и клапана ти затвори/ така наречената пълначка/, системата продължава да пълни тръбата и буталото да тлъска само че течния пропан бутан излиза през осигурителния клапан и се връща обратно в резервоара на газколонката. Тракането е точно от освобождаването на газта през осигурителния клапан, а отчита защото брояча е закачен на системата която пълни тръбата с буталото. Нали все пак тая газ е течност , която няма как да се свие в бутилката.ако пълначката и поплавъка на бутилката са читави и правилно настроени под правилния ъгъл, бутилката няма да се препълни и да гръмне но ще продължи да си отчита. Това е причината да ни събират по 42л. в 40л бутилка която е настроена да събира по 32л.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    явно не е такане веднъж сам ги оставял да зареждат докато тракаи колата изминава съответно повече километри с количеството газ
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      S_BANKOV написа:
                      ......... течния пропан бутан излиза през осигурителния клапан и се връща обратно в резервоара на газколонката. Тракането е точно от освобождаването на газта през осигурителния клапан, а отчита защото брояча е закачен на системата която пълни тръбата с буталото.
                      Ако това е така, то е СКАНДАЛНО. Значи те си връщат пропан-бутана в резервоара а ние си го плащаме Уреда отчита само и единствено това, което отива в багажника!
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        Ето принципа на работа на колонката за ГАЗКолонките тип DPX-F/LE са предназначени за зареждане на втечнени въглеводородни газове (пропан-бутан) и светли горива (бензин, дизел, газьол) в МПС.Корпусът на колонките се състои от основа, странични стени, преден и заден капак. При сваляне на капаците се осигурява достъп до хидравличната част, разклонителната кутия и електронния блок.Подаденият втечнен газ се изпомпва посредством помпа и преминава през филтъра в сепаратора на газове. Ако втечненият газ съдържа газообразни компоненти, те се отделят и се връщат в горната част на сепаратора на газове, която трябва да бъде отворена (ако колонката е в експлоатация) към резервоара за съхранение. Обратното връщане на горивото е свързано с газовата фаза на диференциалния клапан. След сепаратора на газове втечненият газ преминава през обратния клапан на буталния разходомер и протича през диференциалният клапан на зарядния шланг и пистолет.Сферичният клапан е монтиран в долната част на колонката заедно със сепаратора на газове с филтър, който е в една конструкция с обратен клапан за течна фаза и предпазен клапан за газова фаза.Сепараторът на газове с филтриращата система, обратния и предпазен клапан представляват един конструктивен възел. Филтриращата система улавя примеси от изпомпваното гориво. Сепараторът на газове предотвратява навлизането на газови компоненти в разходомера.Двубуталният разходомер се състои от корпус, в който са поставени буталата прикрепени към коляновия вал, чрез който постъпателното им движение се превръща във въртеливо. Движенията на буталата се регулират в горната си мъртва точка с ограничителни винтове, които се пломбират. Обемът гориво, преминал през разходомера при едно пълно завъртане на коляновия вал се отчита от импулсния преобразувател и се предава на електронния блок. Импулсният преобразувател се пломбира. Диференциалният клапан служи да предпази втечнения газ от изпарение, като поддържа постоянно свръхналягане в колонката. В случай на внезапно понижаване на налягането в системата, той блокира потока газ. Изходът му е закачен чрез муфа към зареждащия шланг, който завършва с пистолет.В бензиномерната колонка е разположен помпен моноблок, който се състои от обемна помпа, отделител на газове и пари, филтър, поплавък, камера и възвратен клапан. В долната част на този блок се намира овален фланец за закрепване на изпомпващия тръбопровод. Изходният тръбопровод на помпения моноблок е съединен с разходомер. Помпеният моноблок и електродвигателя са разположени в основата на бензиномерната колонка.В горната част на разходомера е монтиран импулсен преобразувател, който предава сигналите за обработка на електронния блок. Преминалото количество гориво през разходомера, се отчита от показващото устройство.Помпата се привежда в действие от електромотор и ремъчна предавка. Тя засмуква гориво от резервоара и го подава към разходомера. Възможно е в процеса на засмукване, в течността да попаднат примеси и въздух. Примесите се отстраняват чрез филтър със задържаща клапа, който се намира в горната част на помпения моноблок. Примесеният въздух се отделя от горивото, преди то да достигне разходомера, посредством сепаратор нагазове, състоящ се от две камери. В едната е разположен поплавък, чрез който се гарантира определено ниво на горивото в камерата. При повишаване на нивото се отваря клапан, който позволява връщането на течността към смукателния тръбопровод. Във втората камера се намира възвратен клапан, който предотвратява повишаването на налягането в помпения моноблок. Двубуталният разходомер се състои от корпус в който са поставени бутала, отворени от едната страна и движещи се в хоризонтални цилиндри. Движенията на буталата се предават чрез вал към импусния преобразувател. Регулирането на разходомера се извършва чрез ограничаване движенията на буталата посредсвом регулиращи винтове, които се пломбират. Обемът гориво преминал през разходомера при едно пълно завъртане на коляновия вал се отчита от импулсния преобразувател и се предава на електронния блок. Импулсният преобразувател се пломбира.Електронният блок тип OTP/EМ, се състои от процесор и два броя показващи устройства свързани по между си посредством лентови кабели. Процесорът е изграден на модулен принцип, като връзката между отделните модули се осъществява посредством дънна платка, по която минават захранващите напрежения и са изведени съединители за импулсните датчици, датчиците за изваден пистолет и за интерфейса към системата за събиране на данни. На показващите устройства се извежда информация за проточеното количество гориво, единичната цена на зарежданото гориво и сумата за плащане в лева.В колонките се монтират две или повече хидравлични части, което позволява те да бъдат с два или повече пистолета. Това е спецификация на газ колонка взел съм я от оферта за доставка и монтаж на по коята сме работили.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          Хубууу де, що тогава като се разтрака, след малко почва да трака по бавно и спира. И как тогава се обяснява факта когато каже само цък и спре??И последно значи ли това че тва тракане не ми се чува от клапана на бутилката а от клапана на кулонката ?
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            Според мен си трака бутилката!Дори в описанието горе се разбира, че газовата част не се отчита. Поне на теория. Трака но пълни!
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Danchojn написа:
                              Според мен си трака бутилката!Дори в описанието горе се разбира, че газовата част не се отчита. Поне на теория. Трака но пълни!
                              Каква газова част бе Данчо, газовата част се появява чак след изпарителя ти. Всичко е течност до тогава.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                Газовата фаза, дето се отделя в колонката при зареждане. Не става въпрос за автомобилната уредба. Нали коментирахме последно колонката!
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X