Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГИ за Панда 2 4х4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ГИ - Landi Renzo Omegas

    Коментар


      Мисля че Danchojn ще се окаже прав за налягането в бутилката. Ако е по-ниско в бутилката от това на колонката при зареждане налягането от колонката избутва клапана на бутилката и зареждането започва. При тази ситуация двата обема, този на колонката и този на бутилката стават свързани и налягането и в двата се изравнява - става толкова колкото е на колонката, защото то е по-високо.Ако обаче налягането в бутилката е по-високо от това на колонката, няма как да стане зареждането, защото колонката няма силата да преодолее налягането в бутилката за да се отвори клапана й.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        rotdot написа:
        ГИ - Landi Renzo Omegas
        Затова и неусещаш това което коментираше. То важи за АГУ.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          вкарвате се в някакви филмиприемете че газта през цялото време е течност - от момента на сипване в колата, почти до момента на изгаряне...чак след редуктора вече е в газообразно състояниеи как точно ще се вдигне налягане на течност, която не подлежи на свиване?
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            Ами то това е едно от основните свойства на една течност. Предава налягането във всички посоки напълно еднакво по стените на съда в който е затворена. По тази логика спирачната система не би трябвало да функционира щото като натиснем педала на газта няма налягане в спирачните цилиндри. На същия принцип са и хидравличните крикове, преси и т.н. Течността е все под налягане.Колеги, моля ви се! Спрейовете са на същия принцип. Скоро правих пак боя на спрей и единия флакон му бяха фкарали 1/3 от нужното налягане и само плюваше. Допълниха налягането и си изпръска всичката боя без проблем. Невиждам какво неразбираемо има. Съд, затворен обем, се вкарва течност под налягане. Много ясно, че налягането вътре ще е толкова колкото се подава. После се мени с температурата, но в случая не обсъждаме това.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              бъркаш нещатапримерно в спрея боята си е течна, а не втечнен гази ако не са и вкарали газ, тя няма как да излезе след това от флакона
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                Нищо не бъркам. Аерозола не е само газ вътре. Не говоря за боята. Тя е нещото което се вади от аерозола навън. Исках да кажа, че както в бутилката с пропан-бутан, така и тук, налягането движи нещата. Ясно и просто.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  Съставът на сместа влияе на всичко, което се дъвче в тази тема:Наименование пропан бутанхимическа формула С3Н8 С4Н10плътност на втечнения газ, кг/м3 520 580плътност на парите, кг/нм3 1,97 2,6плътност на парите спрямо въздуха 1,56 2,06граници на взривяемост долна, % об. 2,1 1,9горна, % об. 9,5 9,1температура на самовъзпламеняване, °С 466 405Налягане на парите при t 50 °С, MPa 1,6 0,43В зависимост от предназначението си втечнените въглеводородни газове се произвеждат в три марки: А, Б и В. Произвеждат се и два вида смеси - зимна смес (60% пропан и 40% бутан) и лятна смес (40% пропан и 60% бутан). Те имат свойството да са в газова фаза при обикновена температура и атмосферно налягане, но се втечняват веднага щом бъдат подложени на сравнително слабо налягане.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    защо сравняваш боя, чието нормално агрегатно състояние е течно...с пропан бутан, който при атмосферно налягане е в газообразно състояние?пропан-бутана "излиза" от бутилката единствено поради причината, че е в течна форма вътреи поради тази причина в бутилката има налягане, което едиствено зависи от вида на газа и околната температуратова не е компресиран газ, а втечнен
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      Ама не е тъи ся, не знам що си мислите че с доливане на няколко литра газ увеличавате налягането в бутилката??? вие наливате газ не надувате налягане в бутилката, в нея то се вдига само щото празния обем се свива но не и щото 5 литра газ са влезли за 20 секунди или за 40 секунди, с 5 бара или с 15 бара. Налягането ще се изравни с това на кулонката когато се напълни бутилката, което не е редно, редно е преди тва клапана на поплавъка да я изключи на 80 % но тва е едно към гитере. По тая логика ако аз сега заредя на кулонка с 15 атмеосфери след като израсходя газта и отида на кулонка с 5 атм. то няма да мога да заредя щото в бутилката след ичерпване на газта да кажем налягането е паднало на 6 атмосфери.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        Slavi_Lancia написа:
                        По тая логика ако аз сега заредя на кулонка с 15 атмеосфери след като израсходя газта и отида на кулонка с 5 атм. то няма да мога да заредя щото в бутилката след ичерпване на газта да кажем налягането е паднало на 6 атмосфери.
                        Ааааа не, ако ще и с 20бара да си заредил, в течение на експлоатацията, като изразходваш газта налягането пада. Вярно, че не много но накрая пада. Още един пример, че е важно - Слави ти знаеш за Сузукито дето го газифицирахме заедно с Пандата почти. Колегата ходил на оня Ромпетрол с 16-те атм. В Дружба. Надумкал той бутилката и кво да види, показва нула за количеството. Притеснен отишъл в Шела и гледа 8 бара. Дошъл юнака да зарежда и резултата бил, че почти изхвърлило пистолета. Т.е. бутилката е пълна - но с ПРЕВИШЕНО НАЛЯГАНЕ ПРИ ЗАРЕЖДАНЕ. А сега сетете се, като стане 40гр на вън жега, колко ще стане вътре в бутилката, от разширението. Показанието е било нула, защото прекалено високото налягане е изкарало показалеца извън скалата - не ми се обяснява подробно. Газ до ламарината и след 40км всичко се нормализира. това е пример и за другата крайност. Така, че хората в сервиза са напълно прави - оптимум на заряд 10бара. Да не се зарежда над 13 и под 7 ако искате да нямате главоболия. Информацията е вече потвърдена и от човек работещ в петролна база - Сакса, на Курило. Споменавал съм за него. Съгласен съм, че ако зареждаш с 10бара примерно 10л то в бутилката ще е малко по-малко. Но какво остава като заредиш с 4 бара! Съвсем зле става.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          Sev написа:
                          и поради тази причина в бутилката има налягане, което едиствено зависи от вида на газа и околната температуратова не е компресиран газ, а втечнен
                          Компресиран пропан-бутан означава за мен втечнен. Все тая е. Нали ако остане на атмосверното ще се изпари. Затова е компресиран за да се втечни и съхрани в нашите бутилки. Температурата в примера с колегата може да я пренебрегнем защото в рамките на 20мин са станали и двете зареждания. Разликата е само в наляганията.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            Danchojn написа:
                            Slavi_Lancia написа:
                            По тая логика ако аз сега заредя на кулонка с 15 атмеосфери след като израсходя газта и отида на кулонка с 5 атм. то няма да мога да заредя щото в бутилката след ичерпване на газта да кажем налягането е паднало на 6 атмосфери.
                            Ааааа не, ако ще и с 20бара да си заредил, в течение на експлоатацията, като изразходваш газта налягането пада. Вярно, че не много но накрая пада. Още един пример, че е важно - Слави ти знаеш за Сузукито дето го газифицирахме заедно с Пандата почти. Колегата ходил на оня Ромпетрол с 16-те атм. В Дружба. Надумкал той бутилката и кво да види, показва нула за количеството. Притеснен отишъл в Шела и гледа 8 бара. Дошъл юнака да зарежда и резултата бил, че почти изхвърлило пистолета. Т.е. бутилката е пълна - но с ПРЕВИШЕНО НАЛЯГАНЕ ПРИ ЗАРЕЖДАНЕ. А сега сетете се, като стане 40гр на вън жега, колко ще стане вътре в бутилката, от разширението. Показанието е било нула, защото прекалено високото налягане е изкарало показалеца извън скалата - не ми се обяснява подробно. Газ до ламарината и след 40км всичко се нормализира. това е пример и за другата крайност. Така, че хората в сервиза са напълно прави - оптимум на заряд 10бара. Да не се зарежда над 13 и под 7 ако искате да нямате главоболия. Информацията е вече потвърдена и от човек работещ в петролна база - Сакса, на Курило. Споменавал съм за него. Съгласен съм, че ако зареждаш с 10бара примерно 10л то в бутилката ще е малко по-малко. Но какво остава като заредиш с 4 бара! Съвсем зле става.
                            Ама не е така, не е от налягането, тоест от него е ама и не е Моята уредба също има такъв момент ако се препълни бутилката всички лампи на копчето мигат което значи препълнена бутилка, ако 16 те атмосфери са вкарали повече газ и попавъка се е вдигнал в зоната настроена за отчитане на препълнена бутилка за това и индикацията на ключа е такава. Когато се калибрира бутилката пълна / празна и се казва кога е празна и като я напълниш и се казва че е пълна. След тва тя си дели разстоянието между тези две точки и си отчита нивото на ключа, но ако по някъква причина както в случая е станало с високо налягане в бутилката е вкарано повече газ от точката за пълна бутилка то ключа мига за препълване. След изразсходване всичко си идва на място, искам да кажа че ключа не се възмущава на високото налягане на кулонката, а на възможноста да е сипано повече газ в бутилката
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              Не, в случая говорим за отказ. Дори стребката на самата бутилка показваше нула. Просто е излезнала от обхват. Разбира се всичко си работеше, само индикацията се скапа.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                Нивомерът в бутилката спира зареждането по ниво, а не по налягане, всичко друго са глупости. Разглобете една сонда и вижте какво представлява, как спира зареждането и как може да се прецака нивомера от налягане. Без практически знания си е само чесане на езици, клавиатури и топки. Нещата са прости и логични, но трябва да имаш познание за тях.А, че се сетих. Няма ли някоя добавка, която да се грижи за проблемите в газовата бутилка? На някоя високотехнологична компания? :D
                                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                                Коментар

                                Working...
                                X